IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai отмъкна още един топ-експерт от BMW

Файез Абдул Рахман ще ръководи разработката на шаситата за марката Genesis

Hyundai отмъкна още един топ-експерт от BMW

Още един експерт, заемащ ръководен пост в BMW, премина в Hyundai. Брандът Genesis, който вече е отделна структура в концерна Hyundai-Kia привлече 58-годишния Файез Алдул Рахман, като той заема поста на вицепрезидент.

Hyundai отмъкна още един топ-експерт от BMW

Рахман започва работа в BMW още през 1986 г., като през последните години е бил на високи позиции в концерна. Под негово ръководство е разработено новото поколение на 7-Series на баварците. Сега той ще отговаря за разработката на платформите на бъдещите модели на марката Genesis.

В момента луксозният бранд на Hyunadi предлага три седана - G70, G80 и G90, а предстои излизането на поне още три нови модела. Това са два кросоувъра – голям и със средни размери, както и купе.

Рахман не е първият топ-мениджър, преминал от BMW в Hyundai. По-рано към корейците се присъедини и шефът на М-подразделението на баварския концерн Алфред Бирман. Той бе последван и от Кристофър Чапман, който вече оглавява калифорнийското студио за дизайн на Hyundai.

Снимка: BMW

Тагове: genesis
0 от 500
  • #13
    11 rate up comment 0 rate down comment
    RX-7 ( преди 6 години )
    Боже що мъка има по този свят,Боже? Единият каращ тойотка от преди 20 години,се засегнал,че другият казал, че корейците ги били минали през последните години и взел за плюе всичко на 4 колела различно от тойота.Няма уважаващ себе си човек, който да тръгне да разтяга такива гневни теории и да отхвърля всичко,само защото се чувства засегнат.На никого не му пука за 20-годишната ти бангия,а съм убеден че караш такава,иначе не би реагирал така.
  • #12
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Колко още доста, този е дизайнер, и германчетата пък ползват японец дизайнер в Ауди, ползват и италианци дизайнери вурстаджиите. А оризарите и корейците и японците пребиха вурстаджиите и на коли и на битова електроника и ги оставийа само да копират.Вурстаджиите ползват японски инженери и технологии, справка БМВ се съюзи с Тойота да прави хибриди и водородни коли.
  • #11
    7 rate up comment 2 rate down comment
    В същност ... ( преди 6 години )
    едните оризаре - корейчетата пребиха джапанките на тема автомобили, ползвайки немски дизайнери и инженери.Справка - развойният център на хюндай в Рюселхайм и Петер Щраер. И още доста в тази посока ...
  • #10
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Представи си как пребиха германците на тема битова електроника и телевизори техника и вече ги пребиват на тема автомобили.Далеч са зад японския бой на жалките германчета, но вървят по техните стъпки. Около 20 години им трябваха,вярно е. С копия на Митсубиши и ето че се научиха от най-добрите да правят автомобили.
  • #9
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Корейците пребиха японците на тема телевизори техника и битова електроника, вече почнаха да ги пребиват на тема автомобили. Около 20 години им трябваха. Факт.
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Анонимния с последниоте два коментара, добре ли си?
  • #7
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ако говорим за динамични коли - най-динамичните коли идват от Япония също така! БМВ нямат модел в цялата си история до днес,който да е по-бърз и динамичен от Nissan GTR и Lexus LFA, та в този ред на мисли,ако корейците искаха някой да им прави динамични коли,трябваше да се обърнат към японци, но както знаем корейци и японци са голяма конглокенция и не се харесват много,а човекът са го взели нито защото е германец,нито защото е европеец,а добър експерт,каквито имат и десетки и стотици корейци.
  • #6
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Georgi, ти моето момче живееш в измислен свят пълен с клишета дето ти ги е говорил баща ти. Днес всички копират от японците,всички нови авто технологии идват от Япония и САЩ. Германците и специално БМВ също ползват японски технологии, за това се съюзиха с Тойота за да ползват хибридните и водородните технологии на японския гигант. Другите работи си знаеш - в кафето на разни хора дето не разбират нищо от коли, на тях може да им разтягаш тия локуми с мислене от преди 50 години.Влез в 21 век.
  • #5
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 6 години )
    Сега ако успеят и да отмъкнат Айшето и Хасан от конвейрите - цена няма да имат хуйдайите!А БМВ ще се възроди!
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    за съжаление киа и хюндай нямат идеология и фюрер ако успеят и в това ще са номер 1