IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Американец получи 100% отстъпка за новия Tesla Roadster

Мъжът успя да убеди 55 човека да си купят електромобила

Американец получи 100% отстъпка за новия Tesla Roadster

Американецът Бен Сълинс получи 100-процентова отстъпка за следващото поколение на роудстъра на Tesla. Той е успял да убеди 55 човека да си купят новия електрически модел на американския производител, съобщава InsideEVs.

Американец получи 100% отстъпка за новия Tesla Roadster

Офертата е била публикувана в приложението на Tesla за смартфони през лятото. Компанията обявила, че дава отстъпка за новия Rodster в размер на 10% за всеки 5 доведени нови клиента.

Още 2% купувачът получава за всеки допълнителен клиент. Така той можел да си гарантира роудстъра напълно безплатно, а освен това и да получи „удивително приключение, което няма как да се купи с пари”.

Американец получи 100% отстъпка за новия Tesla Roadster

Бен Сълинс (на снимката) първи е успял не само да получи новия роудстър на Tesla, но и да вземе още няколко допълнителни награди. Едната от тях е да управлява машината, с която компания прокарва тунели под големите градове в САЩ, а също така и да присъства лично на премиерата на първия камион на марката.

Още в края на 2016 г. шефът на Tesla Илон Мъск потвърди предстоящото възраждане на модела Roadster, но не даде подробности за него. Първото поколение на двувратия автомобил се произвеждаше през периода 2008-2012 г., като използваше основата на Lotus Elise.

Снимка: Tesla Motors

Тагове: tesla roadster
0 от 500
  • #15
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    И последно, много често се дава за пример, че Амазон и Гугъл също досега никога са нямали печалбва, разликата с Тесла, че въпросните фирми имат и винаги са иматли оперативна печалба EBIT, която са реинвестивали и са нямали Net income, ама Net income не е равно на оперативна печалба EBIT = Earnings before interest and taxes. Tesla досега никога не са имали положителен EBIT, т.е. винаги са били на оперативна загуба: продажната цена на автомобила < от производствените разходи.
  • #14
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е това че някой ще ги купи е равностойно на фалит.
  • #13
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Но за лаиците, разбира се не всеки е длъжен да знае какво е EBIT или US-GAAP, но лаиците си мислят, че тесла няма оперативна печалба понеже видиш ли инвестирали в суперчарджъри, фабрики и т.н. Но това не е така и това ще ти го каже всеки счетоводител по US GAAP. Последният заем които взеха беше на лихва около 6%, при сегашните почти нулеви лихви, това си е джънк бонд, или bond който пазара го определя като junk - ***. Замислете се малко защо това е така и защо БМВ не се рефинансира на 6%.
  • #12
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    В американският счетоводен стандарт US-GAAP чието спазване се наблюдава от SEC има термин нарече оперативна печалба или EBIT. EBIT показва какви са ти приходите от един продаден автомобил като махнеш разходите по материали и труд и това преди данъци и разходи по капитал (лихви). EBIT няма нищо общо с инвестициите. EBIT на Тесла винаги е бил негативен, в EBIT не влизат разходи за суперчарджъри или нови заводи или оборудване, това е само продажна цена минус разходи по производство.
  • #11
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не се чудете защо всеки ден по новините показват за измамени старци .Тука принципа е подобен -една интригуваща история , няколко лъскави снимчици , ухилен до уши морон и поредните приказки за бляскаво бъдеще.Е накрая мъск си прибира 1 000 000 000$ за тежката работа свършена през годината.
  • #10
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    А къде забрави разходите за изграждането на 2500 бързи зарядни станции, подсигурени със захранване от батерии?В близките години надали ще излезнат на печалба, предвид все по разширяващия се бизнес. Напълно реално е да увеличат капитала с продажба на нови акции... още няколко пъти.
  • #9
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тесла продават с марж в проценти сравним с Мерцедес и Порше просто харчат много за разработки и развитие миналата година са изхарчили например 700милиона за разработки и отделно стотици милиони за фабриката за батерии и повишаване на производството
  • #8
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Никога няма да затворят кепенците!В най-лошия случай някой ще ги купи.
  • #7
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Днес ще earnings call и Енрон Мъск ще отговаря на инвеститори, така че утре ще четеш в американската и международната преса с колко са се увеличили загубите на Тесла. Докато информацията стигне до българската преса ще минат още няколко дена. Така че възможностите на Тесла стават все по-малки защото кеша попривършва, ама нови желаещи за даване на кредити няма. Най-много да мине още едно послено увеличение на капитала, което ще им даде още малко кеш за година и нещо и после пускат кепенците.
  • #6
    14 rate up comment 3 rate down comment
    до предния ( преди 6 години )
    А бе румънците в Дачия са пуснали производство, дори индийците от Тата, вярвам, че и Тесла ще успеят, още повече, че си купиха една немска фирма за автоматизация. На Тесла не им е проблема, че няма да успят да пуснат криво ляво някаква поточна линия,още повече че намалиха толкова много сложността като обединиха всичко в разни пакети и не можеш да си избираш индивидуално екстрите, както при БМВ например. Проблемът им е, че с всяка продадена и произведена кола загубите им се увеличават.