IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво се случва, ако дизайн от миналия век се използва за нов модел?

В Япония искат да възкресят един култов за страната автомобил

Какво се случва, ако дизайн от миналия век се използва за нов модел?

През 1961 г. на автосалона в Токио компанията Daihatsu представя прототипа Compagno. Автомобилът доста напомня на Fiat 1800/2100, но не успява да впечатли посетителите на изложението и затова се налага спешно дизайнерите да променят външния му вид. В резултат на това серийният модел е напълно различен.

Какво се случва, ако дизайн от миналия век се използва за нов модел?

Любопитното е, че на клиентите са предлагат цели 5 варианта – два седана (с две и с четири врати), пикап с две врати, товарен модел с три врати и кабриолет. През периода 1963-1970 г. са произведени общо 120 000 бройки от модела.

През април 1969 г. се поява наследникът - Daihatsu Consorte. Той получава двигателя и каросерията на Toyota Publica KP30, тъй като две години по-рано компанията Daihatsu става собственост на Toyota. И напълно в реда на нещата разработката на компактните модели изцяло зависи от компанията-майка.

Какво се случва, ако дизайн от миналия век се използва за нов модел?

Моделът бързо набира популярност и някои японци дори го издигат в култ. Той се произвежда до 1977 г., като постепенно е изместен от два други автомобила на Daihatsu – Charmant и Charade.

Половин век по-късно на сцената излиза концептуалния DN Compagno, който представлява купе с 4 врати и дължина от 4200 мм. Всъщност формата на машината е такава, че задните седалки няма как да бъдат използвани пълноценно. Публиката в Токио посрещна автомобила с възторг, което кара мнозина да вярват, че той ще се появи в серийно производство.

Какво се случва, ако дизайн от миналия век се използва за нов модел?

Снимки: Auto.Mail
 

0 от 500
  • #3
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Wow ( преди 6 години )
    Пълен ***!!!В тия японци има нещо много сбъркано...
  • #2
    25 rate up comment 13 rate down comment
    RX-9 ( преди 6 години )
    Концептуално Тойода е най-грозния бранд. Реално Тойода също е най-грозния бранд. Абе Тойода минава само за здраво... *** то толко грозно, че никой не иска да го ползва, и от там здраво...
  • #1
    31 rate up comment 9 rate down comment
    RX-7 ( преди 6 години )
    Новините в които ключови думи са "тойота" и "дизайн" действат добре против гадене, силно препоръчвам.Ето аз разгледах обстойно новината и веднага се издрайфах.Много ми олекна.