IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Subaru също е нарушавал проверките за безопасност

Повече от 30 години с контрола на качеството са се занимавали неквалифицирани кадри

Subaru също е нарушавал проверките за безопасност

Само преди дни Nissan беше принуден да затвори заводите си в Япония, след като се оказа, че хора без нужната квалификация са извършвали проверки на вече готовите автомобили. Сега и друга японска компания – Subaru, призна, че е правила същото в двата си завода в префектура Гумма.

Subaru също е нарушавал проверките за безопасност

Президентът на Subaru – Ясуюси Есинага, официално призна пред медиите за проблема. „Подобна практика продължава в нашата компания повече от 3 десетилетия. Ние ще понесем нашата отговрност и дълбоко се разкайваме. Първото, което ще направим, е да изтеглим 300 000 автомобила за проверка на качеството”.

Есинага обяви, че започва вътрешна проверка, като резултатите още през следващата седмица ще бъдат преданени за Министерството на държавните земи, инфраструктурата, транспорта и туризма на Япония.

Скандалът избухна, след като проверка на вестник Nikkey разкри как проверките за безопасност на готовите коли на Subaru са извършвани от сътрудници, които нямат сертификат за нужната квалификация. Проблемът засяга единствено автомобилите за японския пазар, тъй като тези за чужбина минават през различна процедура.

Проблемът се допълва и от факта, че водещите японски производители Toyota, Nissan, Subaru, Mazda, Mitsubishi и Honda са използва стомана на компанията Kobe Steel за своите автомобили. Проверка установи, че материалът не отговаря на нужните изисквания и това налага колите, направени от него, да бъдат проверени отново.

Снимка: Subaru
 

Тагове: subaru
0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Тези пък съществуват ли още? Баси утрепаната фирмичка! Гаражна история.
  • #11
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Щото са мноо качествени оризарите та всепризнато най-некачествената eвропейска фирма рено ги изкупи половината! :D
  • #10
    14 rate up comment 2 rate down comment
    МЕТАХА ( преди 2 години )
    В случая се засяга моралната страна на проблема . Японците са известни с усърдието с което работят ,честност и доверие. Но в един момент се оказва , че няколко десетилетия собствениците на Субару и държавата са лъгани , което едва ли ще се приеме с безразличие. Несъмнено отзивите ще бъдат строги !
  • #9
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Айдее... ( преди 2 години )
    лапайте ориза и марш да се квалифицирате! Че иначе положение на-таката и фалименто! )))))
  • #8
    18 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Интересно - японките с проверка на качеството от неквалифицирани кадри карат по 1 000 000 км, а немските, със зверската проверка на качеството се разпадат след 200 000 км. Това дали е парадокс?
  • #7
    18 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Японските коли с лош контрол на качеството са най-качествени, а представяте ли си, ако контрола беше по-добър! А немските таралясници с добрия контрол на качеството защо толкова некачествена продукция бълват. Или то при тях некачественото се води за екстра качество и само това, което не успее да запали от 3-тия път е с понижено качество, но не и некачествено. некачествено е ако изобщо не запали. Аре сега по един вурст с кетчуп за успокоение на нервите, че лоените немски мозъци са под голям стрес
  • #6
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Дърваруфен ( преди 2 години )
    Они кадрите са хфалифицирани, а не квалифицирани. Нали могат да блъскат с теслите и рендетата - ко толкова.
  • #5
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Японско качество...
  • #4
    18 rate up comment 12 rate down comment
    Ей сън не спите ( преди 2 години )
    Ей сън не спите тъпчовците, по цял ден се чудите каква глупост да изръсите! Щом при контрол от "неквалифицирани" кадри Субаруто е толкова здраво, представяте ли си ако контролът е от квалифицирани кадри. Щото Фолцваген не лъжат с емисиите, а и както се оказа - и всички останали.
  • #3
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Качество по японски! Криене и мамене! Тези в Европа "тъй като тези за чужбина минават през различна процедура". Поне са малко по читави. Да се радва Дошката, че пълнолетника му е сглобяван у Европа