IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Subaru също е нарушавал проверките за безопасност

Повече от 30 години с контрола на качеството са се занимавали неквалифицирани кадри

Subaru също е нарушавал проверките за безопасност

Само преди дни Nissan беше принуден да затвори заводите си в Япония, след като се оказа, че хора без нужната квалификация са извършвали проверки на вече готовите автомобили. Сега и друга японска компания – Subaru, призна, че е правила същото в двата си завода в префектура Гумма.

Subaru също е нарушавал проверките за безопасност

Президентът на Subaru – Ясуюси Есинага, официално призна пред медиите за проблема. „Подобна практика продължава в нашата компания повече от 3 десетилетия. Ние ще понесем нашата отговрност и дълбоко се разкайваме. Първото, което ще направим, е да изтеглим 300 000 автомобила за проверка на качеството”.

Есинага обяви, че започва вътрешна проверка, като резултатите още през следващата седмица ще бъдат преданени за Министерството на държавните земи, инфраструктурата, транспорта и туризма на Япония.

Скандалът избухна, след като проверка на вестник Nikkey разкри как проверките за безопасност на готовите коли на Subaru са извършвани от сътрудници, които нямат сертификат за нужната квалификация. Проблемът засяга единствено автомобилите за японския пазар, тъй като тези за чужбина минават през различна процедура.

Проблемът се допълва и от факта, че водещите японски производители Toyota, Nissan, Subaru, Mazda, Mitsubishi и Honda са използва стомана на компанията Kobe Steel за своите автомобили. Проверка установи, че материалът не отговаря на нужните изисквания и това налага колите, направени от него, да бъдат проверени отново.

Снимка: Subaru
 

Тагове: subaru
0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Хаха... Всичко изброено от теб е серийно! Преди да пишеш тъпни вземи и провери! И пак с тази програмирана смърт. За беговете на дръпнатите ли говориш?
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Фолксваген може наистина да имат малка надценка, но имат навика да искат пари за всичко - покривало за багажника при комбитата, кукички за багаж, стелки, релси на покрива - плаща се за всичко. А номерата на концерна с гаранциите са пословични в Германия. Отделен е въпросът с програмираната смърт на детайли и части.
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "С некачествен контрол са най-надеждни, апък с добър, какви ли щяха да са?" Жълтурник, нали точно това е идеята, че именно заради некачествения контрол са се заблудили хората, че са много качествени. Мале, мале. 30 години са ги лъгали, Ужас. Ама те нашите жълтурници са някви зомбирани. Вие бъдете спокойни жълтурници. Вашите се правят в Турция, няма страшно. хахахахаха
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Още от когато започна дизеловата революция 99-00 година, френските двигатели са далеч по-качествени от немските, че дори и бензиновите (и с по-ниски реални емисии и по-достоверен разод, както се оказа). По купетата е спорно - големите французи за качествени, но от сегмент C надолу немските изпреварват значително. Все пак не мога да се съглася с обобщението за печалбите, защото VW например имат едни от най-ниските печалби.
  • #18
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    В момента френските автомобили са много по-качествени и надеждни от немските. Скоро и италианците ще надминат швабите. Всъщност, в момента швабите правят най-големите *** в автомобилния свят. Такава е политиката - целта е максимална печалба за сметка на клиента, което се вижда и от скандалите напоследък.
  • #17
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    В Германия горските се движат с Дачия дъстер.
  • #16
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Аз ( преди 1 година )
    Аз карам Кади бе мушмул..за такситата е факт,хем са тежкия вариант bi fuel.Моето е дизелово. на 124 000 е почти ново.Всичко му работи смешко.За разлика от него всички знаем за строшените колянови валове и куп други проблем ина великата фирма .Хахах..
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    май тоя "дърваруфен" яко ви вади ориза - изотзад! ))))))))))))))))))
  • #14
    7 rate up comment 7 rate down comment
    ХА-ХАААААА ( преди 1 година )
    Ей пича с Кадита-та, направо къртиш. По-неподходящ пример за "здрава" немска кола не можа да измислиш. Ти имал ли си някога Кади или си просто дървен философ? Уф и аз се заразих от комплексарщината на "дърваруфена"!
  • #13
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    И кои точно немски автомобили се разпадат на 200 хиляди километра, специалисти?! Затова ли Кадитата на ОК Супетранс са на по 600 хиляди километра и се движат денонощно?! Затова ли най-популярните автомобили в страните с най-лоши пътища в Европа са все немски?!