IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Dacia искат премахване на безсмислените технологии

Румънската марка популяризира по-семпъл подход към живота

В Dacia искат премахване на безсмислените технологии

Изследване на румънската марка на Renault – Dacia, проведено във Великобритания, даде интересни резултати за това каква информация получават водачите от автомобила. Оказва се, че над 70% от участвалите в изследването не разпознават основни показания и предупреждения, които се появяват на арматурното табло на автомобила им.

Dacia: Безсмислените технологии объркват хората

Това изследване допълва инициативата на Dacia за премахване на т.нар. „безсмислени технологии” не само от автомобилите, тъй като не реално не помагат на хората. Според тезата на румънците, по-семплият подход към живота изобщо, ще направи хората по-щастливи. 84% от участвалите в изследването 2000 британци признават, че понякога технологиите само ги объркват, вместо да им помагат.

Един на всеки пет души е заявил, че притежава три или повече кухненски уреда, които са му твърде сложни за употреба и по тази причина прашасват някъде в килера му. 6% пък са заявили, че са стояли твърде дълго на светофара, тъй като не са успели да се справят с бутоните, които трябва да натиснат, за да светне зелено за пешеходците.

След резултатите от изследването шефката на Dacia Великобритания Луис О’Съливан заяви, че марката предлага на клиентите само технологиите, от които те наистина имат нужда, а така не им се налага и да плащат повече за колата, която поръчват.

На Острова обаче базовата версия на Dacia Sandero се предлага за 5185 лири, но в серийното оборудване не попада и радио.

Снимка: Dacia

Тагове: dacia
0 от 500
  • #26
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Абе ако не можеш да се справиш със кухненски уред и не можеш да натиснеш голямо копче на половин метър жълта кутия имаш по-сериозни проблеми за решаване от колата.
  • #25
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Разказах какво каза техен синдикаленм лидер по нашата телевизия. Хората не са доволни от това което става. "По ТВ-то може да видиш много неща, вярваш ли на всички. Хората винаги са недоволни, каквото и да се случва. Просто така сме устроени. Всъщност, това е прогресътА кой е мамул, мисля си личи. В Чехия съм бил около 20 пъти през последните 10тина години...
  • #24
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Тази година бях там и съм снимал РЕГИСТРИРАНИ Шкоди 105 и 120л. Те нямат НИКАКВО евро."Това е заварено положение. В Чехия под действащото Евро 6 в момента кола не може да регистрираш. Въздуха им е чист, и не е като да нямат коли...Старите са с огромни данъци
  • #23
    6 rate up comment 3 rate down comment
    none ( преди 6 години )
    Все пак говорим за кола за 12К лв. ;))). Не може да се очаква кой знае какво. Да не забравяме и че например Ауди продават А6 за 100К гола като пушка ;). За да я докараш с нормален двигател, кутия и екстри трябва поне още 30К отгоре. А и за какво им е на британците радио в колата. Да се депресират всеки ден като слушат за Брекзит ли ;)))
  • #22
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Според рено/дачия .. ( преди 6 години )
    излишните неща са:- комфорт по-различен от на магарешка каруца в т.ч. липса на тропане, скърцане, друсане;- надеждност и сигурност по-висока от последните места на всички класации навсякъде по света - обещание което рено спазва повече от 15 години;- секви там "глезотии" като климатик, жабка, ляво огледало, пластамаси по-меки от орехова черупка и т.н.
  • #21
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Много ясно. Фолксваген не са купили Шкода за да правят богати чехите. Разликата в заплатите била 4-5 пъти. Те имат нужда от евтина работна ръка. И естествено, че компанията майка ще обере каймака. Чехите с пръст в уста. Нормално е да протестират.
  • #20
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    *** нещастен, завирай си главата в пясъка и реви колко са добре другите. Разказах какво каза техен синдикаленм лидер по нашата телевизия. Хората не са доволни от това което става. На теб като не ти харесва нещо, излез и протестирай, бе мамул ***! Какво ми обясняваш кой какъв бил. ***!
  • #19
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ама Ситроен С1 и Пежо 107 също нямат жабка.
  • #18
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тоест стар дизел с евро 2 или 1 да речем, струва 1000 евро горе долу, данъка ти на година също 1000 евро. Тва иска да каже, колегата.Ама ти като си *** като ***.
  • #17
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Старите дет се регистрират, застраховката им е на километър.Ако минеш много километри плашаш повече, а колегата дето е казал, за действащия евро стандарт, предполагам има предвид, че колкото по-висок евро стандарт кола караш толкова по - поносим данък и застраховка ще имаш.Отиди регистрирай стара дизеларка да те видиим, ще ти излезе по - евтино да караш М6 да речем.***, ***, ама чак пък толкова *** да си.