IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

PSA започва с масовите уволнения в Opel

Първите съкращения ще засегнат 400 служители на Vauxhall

PSA започва с масовите уволнения в Opel

Новият собственик на компаниите Opel и Vaxhall – френският алианс PSA Peugeot-Citoen, започва програма по реорганизация на производството. Първите, които ще пострадат от нея, са служители на Vauxhall, съобщава Autocar.

PSA започва с масовите уволнения в Opel

Според информацията, 400 работници от британския завод ще бъдат уволнени още в началото на 2018 г. В предприятието в Чешир се сглобява моделът Vauxhall Astra, чиито продажби спадат. Впрочем, отчита се не само намаляване на интереса към този автомобил, но и към останалите машини от сегмента.

За да оптимизират производството, французите са решили заводът в Чешир да премине от две на една смени. По този начин около 400 служителите на предприятието ще останат без работа, а броят на работниците в завода ще бъде намален на 1400 души.

Очаква се съкращения да има и в други заводи на Opel, след като моделите на германския производител преминат на шасита и двигатели на PSA. Не се изключва възможността някои от предприятията в Германия дори да бъдат закрити.

Снимка: Aitoevolution
 

Тагове: opel psa vauxhall
0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    МАН били посредствени камиони - ХАХАХАХАХАХА! Волво и МАН са най-добрите камиони на пазара, Скания и Мерцедес им отстъпват по доста параметри! Сканиите са с малки кабини, а Мерцедесите не показват задоволително качество, откакто се правят в Турция! За разработките на Шкода преди Фолксваген даже не искам да говоря, но Шкода бяха пред фалит по времето на Шкода Форман!
  • #12
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Русия ( преди 1 година )
    Това е наследството на ГМ
  • #11
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Алекс ( преди 1 година )
    Като се спасява се реже болното и се оставя здравото. Ако федералното правителство се беше намесило 97 година, сега Опел щеше да е на нивото на VW, но го оставиха на произвола на GM. Компанията е толкова затънала, че се чудя за какво PSA инвестираха милиарди в нея. А тепърва имат да наливат още милиарди. Те не са цъфнали, но явно китайците имат пари в излишък, или алчни намерения. Човек с пари е като луд с картечница. Вероятността Опел да оцелее без намесата на федералното правителство е нищожна
  • #10
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Виждам че има доста запознати нека да кажат как се спасява дадена компания. Интересно кое би било по добре да продължи да затъва и след две години фалит. Или да се направят радикални промени. А от минало на Опел не е останало много, двигатели на исузо на фиат.. ГМ ги остави проста на произвола на съдбата. Да със сигурност не добре за работниците, но и всеки от вас ако е собственик на дадена компания ще се старае да спаси.
  • #9
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Нямаше начин,прекалено много загуби...
  • #8
    25 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Честито на печелившите. На всеки беше ясно, чо по такъв начин Опел няма как да съществува. Въпрос на време беше. Жалко за Опел една от най-старите марки за автомобили не само в Германия но и по света с много легендарни автомобили. Не знаь само защо немската държава през всичките години се държеше, като мащеха към тях,но за сметка на това толерираха и подкрепяха хит-леристката измамна компания Фолк с Ваген,създадена с пропагандни цели с парите на милиони избити. Тази пропагандна партенка закрийте
  • #7
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Opel ( преди 1 година )
    Жалко за Опел :( Не че са кой-знае каква марка, но поне бяха на относително достъпни цени и са здрави. Не бих казал същото за "Мачките".
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Остави го тоя, на него едни роднини от женски пол, са посредствени.
  • #5
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Горките Тойоти пък никого не могат да купят правят си различни легенчета с различни цветове.
  • #4
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    МАН - не са посредствени първо Ламбрджини Авентадор не е бързо Ауди второ и трето всички марки които са придобили са увеличили производството , а не да съкращават работници ... защото ние сме от последните и за нас това е важно