Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Базовият Mercedes-Benz C-Class получава 1,3-литров мотор

Тази версия на модела засега ще се предлага на китайския пазар

Базовият Mercedes-Benz C-Class получава 1,3-литров мотор

Концернът Daimler готви излизането на пазара на обновения Mercedes-Benz C-Class, като това ще стане през пролетта на 2018 г. Една от новостите при модела ще бъде в базовата му версия, която ще получи 1,3-литров бензинов двигател, съобщава Autoreview.

Базовият Mercedes-Benz C-Class получава 1,3-литров мотор

Изданието се позовава на сертифкационни документи, подготвени от партньора на Daimler в Китай – компанията Beijing Benz, в чиито заводи се произвеждат модели на Mercedes-Benz за местния пазар. Известно е, че новият мотор ще има турбокомпресор, но липсват каквито и да е други подробности за агрегата.

В момента базовата версия на C-Class за Китай – Mercedes C180 е оборудвана с турбомотор M274 с обем 1,6 литра, развиващ 156 к.с. За Европа се предлага модификация C160, при която двигателят е дефорсиран до 129 к.с. В компанията са принудени да предприемат подобен ход, тъй като в Китай данъците и таксите за коли с агрегати с обем между 1,0 и 1,5 литра са 3%, докато за тези от 1,5 до 2,0 литра – 5%. Това най-вероятно означава, че тази версия ще се продава само на най-големия пазар в света.

Трябва да се отбележи, че Mercedes е предлагал модели с 1,3-литрови двигатели още преди Втората световна война. Това е компактния Mercedes-Benz 130 (W23). В съвременната история на марката най-малкият мотор е 1,4-литров атмосферен, който при първото поколение на A-Class развиваше 82 к.с. В сегашната гама има и 1,5-литров турбодизел (75-110 к.с.), който е производство на Renault и се поставя на A-Class, B-Class, CLA, GLA и на товарния Citan.

Снимка: Mercedes-Benz
 

Тагове: mercedes-benz c-class
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Achtung ( преди 1 година )
    В Китай най-продавани двигател на Ц-класата е 1.6 литра въпреки означението Ц180. Там си държат на дълга база и екстри, двигателя не ги вълнува много, азиатци....
  • #16
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Някой си ( преди 1 година )
    Това не е сериозно наистина. Назад ли върви тази марка автомобили? Към втората световна? И то не само марка де. Къде са истинските здрави коли? Японските ли останаха само?
  • #15
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами така или иначе мерцедес върви с един и същ двигател като в дачия сандеро 1.5 дизел на рено,какво по-различно да сложат и 1.3.И при двата случая продават техника на Рено,правена за Клио и Дачия и и искат пари като за Рено Талисман или в случая мерцедес C class. А на всичкото отгоре Рено им продават старите си двигатели 1.5,които монтират само в Дачиа и малките рена, а не им дават новия 1.6 дизел хаха
  • #14
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Няма "елитна" европейска емблема,особено след скандалите с измамите и инискотехнологичните европейски двигатели. Просто китайците не купуват японски коли заради териториални спорове и окупация на китайски територии от японците през годините. Бойкотират японски автомобили, за разлика от целия останал свят :)
  • #13
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами то така или иначе след 3 завоя мерцедес е по-бавен от Мазда 6,ако ще да е 8 цилиндров,защото е правен за дядовци. А има Мазда 6 V6 и тя как върви.
  • #12
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не бих си купил премиум автомобил с такава мощност. Това е едно от основните предимства. За какво ми е мерцедес, като е по-бавен от мазда 6 например. 3 литра, 6 цилиндъра и нагоре става.
  • #11
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ние пък българите понеже си вземаме за 100-тен път "нова" кола и вече дори плюем по Мерцедес и предпочитаме каквато и да е Азиатска емблема, за да сме различни и много умни и т.н.
  • #10
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    В днешният консуматорски свят ако искаш да продаваш много, трябва да започнеш да правиш ширпотреба, иначе конглокенцията ще те изпревари. Китайците които си купуват кола за първи път няма с какво да сравняват и за тях всичко ще е хубаво, стига да има "елитна" европейска емблема.
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Asan jade banica ( преди 1 година )
    Клио комби 1.2 е 21 000 лв. Меро 1.3 е около 65 000 лв
  • #8
    12 rate up comment 5 rate down comment
    хахах ( преди 1 година )
    Няма какво да се лъжем, истинските Мерцедеси днес са AMG версиите. Останалото са компромиси създадени за по бедните които искат истински премиум но не могат да си го позволят!