IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

В Tesla започнаха масови съкращения

Само за седмица над 400 служителите на компанията останаха без работа

В Tesla започнаха масови съкращения

Затрудненията, които изпитва Tesla Motors през последните месеци, принудиха компанията да започне сериозни съкращения на персонала си. Уволнени са не само работници, но и част от мениджърите, съобщава The Mercury News.

В Tesla започнаха масови съкращения

Според информацията, само за седмица са били освободени между 400 и 700 служители. Между тях има и  такива, които работят по проектите на компанията SolarCity, придобита от Илон Мъск прези миналата година.

Един от останалите без работа мениджъри разкрива, че за предстоящите уволнения се е знаело от няколко месеца, но сега те вече са факт. Бившият служител на Tesla разкрива, че самият той е получавал само високи оценки за работата си, но въпреки това е попаднал сред съкратените.

Представител на Tesla потвърди за съкращенията, но не пожела да уточни техния брой. Според обяснението, причината за намаляването на персонала не се дължат на лоша работа, а на проблемите, които в последно време изпитва компанията.

Само преди дни стана ясно, че производителят на елекромобили изостава сериозно от графика за производство на най-новата си кола – Model 3. Те бяха обяснени със затруднения по пренастройване на производствените линии в заводите на компанията.

Снимка: Tesla Motors

Тагове: tesla motors
0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами КПДто на Теслата като цяло явно е много по-добро щом е с 25% по-голямо тегло и няколко пъти повече мощност има 10% по-голям разход а Модел 3 има по-нисък разход от Лийф и Голф въпреки 2ната си мощност
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Колев ( преди 1 година )
    Т*р*и*е*н*е беше думата. Иначе също като двигателя е с висок КПД, но има загуби по предаването, в колелата и във въздуха - файда няма.. Затова взимам предвид KWh/100km
  • #26
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Колев ( преди 1 година )
    Точно за да се избегне неяснотията по ДВГ срещу ЕД, *** и т.н., говорех за КПД на авромобила като завършен продукт - колко енергия е нужна за изминаването на 1-ца разстояние. И в това отношение Leaf и e-golf бият всяка тесла.
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    (Аа само 10% ? Значи все пак е с по-ниско КПД.)Ааами не е така не е трудно да се сетиш че не само КПД на мотора има значение а също и Тегло,Размери,Мощност когато Голфа харчи 50% повече от Файтон това защото ДВГто му има 50% по-ниско КПД ли е или щото Файтона е по-тежък,мощен и голям
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    METAXA ( преди 1 година )
    Колев , а американското оръжие , което също е масов продукт в коя категория го слагаш ?
  • #23
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Епъл са хубави, Самсунг вече не правят хубави телефони и като цяло последния хубав андроид беше Джели Бийн. Но Тесла наистина е като пирамида. Едно Рено Флуанс Електрик си струва повече парите.
  • #22
    4 rate up comment 6 rate down comment
    пена ( преди 1 година )
    Аутотрагедия пак се изсра! Тия 400 човека са към 1% от служителите на Тесла. И те не са съкратени а уволнени за ниски резултати!
  • #21
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Колев ( преди 1 година )
    Изобщо няма никакво значение колко бързо ускорява и колко е пробега, когато качеството и надеждността са толкова ниски. Да не говорим, че средния европеец на ден изминава по 60 км макс с личния си автомобил, така че просто повече от 200 км ти трябва като ходиш на море или на село (ако е на повече от 180 км). Ако ще да ускорява и за 2 сек от 0-100, няма да стане по-надеждна и по-качествена с това. е-голф, BMW i3, i8, Nissan Leaf, всичките са по-разумен избор от тоя прехвален и оскъпен ***!
  • #20
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Русия ( преди 1 година )
    Тоя направили болница в завода за припадащите?
  • #19
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ти добре ли си изобщо очакваш електромобил с размерите на Артеон с ускорение колкото Голф R с половин тон по-тежък и в пъти по-голям пробег да харчи колкото е-Голфа ли? Това е несериозно и намерих данни за Модел 3 разхода му е малко по-нисък от на БМВ I3 и почти колкото на Иония което е отлично като се има в предвид че И3 е в класа на Поло а Иония е сравнима с А3 седан което значи че Модел 3 е 2рия най-икономичен електромобил но има 2ен пробег и 2но по-добро ускорение от 1вия