IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-луксозната Toyota смени поколенията си

Третата генерация на седана Century ще бъде хибрид

Най-луксозната Toyota смени поколенията си

Компанията Toyota показа първи официални снимки и разкри подробности за третото поколение на седана Century, чийто предшественик се произвеждаше през периода 1997-2016 г. Премиерата на модела ще се състои в края на месеца на автосалона в Токио.

Най-луксозната Toyota смени поколенията си

Габаритите на най-луксозния японски автомобил са дължина от 5335 мм, широчина – 1930 мм и височина – 1505 мм. Разстоянието между двете оси е 3090 мм. По този начин лимузината е с 65 мм по-дълга, с 40 мм по-шиока и с 10 мм по-висока от своя предшественик. Разликата в междуосието е с 65 мм в полза на новата генерация.

Детайли са силовия агрегат на Century засега не се разкриват, но все пак от Toyota съобщиха, че той ще бъде с хибридно задвижване. В основата на агрегата са 5,0-литров бензинов V8 двигател и комплект никелово-метал-хибридни акумулатори. Аналогични батерии се поставят на някои версии на последното поколение Toyota Pruis.

Според запознати, новата Toyota Century e получила хибридната система на предишното поколение на седана  Lexus LS 600h. За това подсказва бензиновият мотор 2UR-FSE, който се поставя и на лимузината на Lexus. Мощността на агрегата на LS 600h е 438 к.с.

В салона на лимузината са поставени 4 отделни кресла, като клиентът може да избира дали те да бъдат покрити с чиста вълна или естествена кожа. За задните седалки са предвидени поставки за крака, функция за масаж, електрическо управление, климатик и аудиосистема с 20 тонколони. Има и отделен развлекателен комплекс с голям екран, монтиран в задната част на подлакътниците на предните седалки.

В оборудването на Toyota Century влизат система за автоматично управление на дългите светлини, функция за предотвратяване на сблъсък, система за следене на мъртвите зони, както и функция за следене на движещите се в близост превозни средство при придвижване на заден ход.

Първото поколение на модела излезе през 1967 г., като се произвеждаше до 1997 г. Втората генерация се появи в ограничена серия от 4 единици, като всички автомобили от нея бяха предназначени за императора на Япония и за неговото семейство.

Снимки: Toyota



 

Тагове: toyota century
0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Страхотна е, има ли я на Горубляне нов внос?
  • #9
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    С тия заучени фрази и изказвания тип Фред Астер пред оперни певци, кого заблуждаваш ? Дано никога на друга кола освен Тойота да не се качваш, не проклинам обстоятелствата, просто пожелание. ;)
  • #8
    7 rate up comment 12 rate down comment
    До ВАГ фена ( преди 6 години )
    "тая в индия много ще се кара :)с килими по тавана :)"Само да ти кажа, че в тая "Индия" влаковете се движат със 600 км/ч, и имат роботи вместо хора вече в някой сфери на обслужването!
  • #7
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    тая в индия много ще се кара :)с килими по тавана :)
  • #6
    10 rate up comment 5 rate down comment
    AUTO ( преди 6 години )
    "Такива батерии не се монтират дори в телефоните от 10 и кусур години."Не знам дали ще се изненадаш, но 10 години не са толкова много като време, особедно като се има предвид, че караш автомобил с технология на ДВГ-то на повече от 100 години! Различнити типове батерии имат различни + и -, например едните могат да имат по-голям капацитет, но пък по-малък брой цикли на зареждане, и.т.н. В хибридната система, батерията е само един компоенент ипостигането на най-висока ефективност определя типа и!
  • #5
    10 rate up comment 9 rate down comment
    AUTO ( преди 6 години )
    "Нито живея в панелка, нито карам Голф. Но това няма нищо общо с мнението ми, че батериите в този най нов модел на Тойота са допотопна техника остаряла с десетилетия. Такива батерии не се монтират дори в телефоните от 10 и кусур години."Това умешлено преувеличение от мен беше направено за да иронизирам неуместното ти изказване в стил поучаване на инженерите на Тойота! Явно не си го сванал и за това си се засегнал! Забелязал съм, че панелните обитатели страдат от трайна липса чувство за хумор!
  • #4
    23 rate up comment 12 rate down comment
    AUTO ( преди 6 години )
    "никелово-метал-хибридни акумулатори!!! Тия в кой век живеят, каква е тая остаряла батерия."Разбирко, точно на световния лидер по производстово и продажби ба хибриди ли си седнал да обясняваш как да ги правят? Върви се поледни в огледалото, после погледни през прозореца на панелката си 20 годишния си Гоуф ТДИ, и хапни един Сникърс, че явно след запоя с парцуца снощи още не правиш връзка с реалността!
  • #3
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Край ( преди 6 години )
    Кресла тип турска холна гарнитура - удобна работа.
  • #2
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    на баба ми холната гарнитура отпреди 40 години изглежда в пъти по-добре 1
  • #1
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Их къв лукс само, то отвътре като Ситроен.