IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-луксозната Toyota смени поколенията си

Третата генерация на седана Century ще бъде хибрид

Най-луксозната Toyota смени поколенията си

Компанията Toyota показа първи официални снимки и разкри подробности за третото поколение на седана Century, чийто предшественик се произвеждаше през периода 1997-2016 г. Премиерата на модела ще се състои в края на месеца на автосалона в Токио.

Най-луксозната Toyota смени поколенията си

Габаритите на най-луксозния японски автомобил са дължина от 5335 мм, широчина – 1930 мм и височина – 1505 мм. Разстоянието между двете оси е 3090 мм. По този начин лимузината е с 65 мм по-дълга, с 40 мм по-шиока и с 10 мм по-висока от своя предшественик. Разликата в междуосието е с 65 мм в полза на новата генерация.

Детайли са силовия агрегат на Century засега не се разкриват, но все пак от Toyota съобщиха, че той ще бъде с хибридно задвижване. В основата на агрегата са 5,0-литров бензинов V8 двигател и комплект никелово-метал-хибридни акумулатори. Аналогични батерии се поставят на някои версии на последното поколение Toyota Pruis.

Според запознати, новата Toyota Century e получила хибридната система на предишното поколение на седана  Lexus LS 600h. За това подсказва бензиновият мотор 2UR-FSE, който се поставя и на лимузината на Lexus. Мощността на агрегата на LS 600h е 438 к.с.

В салона на лимузината са поставени 4 отделни кресла, като клиентът може да избира дали те да бъдат покрити с чиста вълна или естествена кожа. За задните седалки са предвидени поставки за крака, функция за масаж, електрическо управление, климатик и аудиосистема с 20 тонколони. Има и отделен развлекателен комплекс с голям екран, монтиран в задната част на подлакътниците на предните седалки.

В оборудването на Toyota Century влизат система за автоматично управление на дългите светлини, функция за предотвратяване на сблъсък, система за следене на мъртвите зони, както и функция за следене на движещите се в близост превозни средство при придвижване на заден ход.

Първото поколение на модела излезе през 1967 г., като се произвеждаше до 1997 г. Втората генерация се появи в ограничена серия от 4 единици, като всички автомобили от нея бяха предназначени за императора на Япония и за неговото семейство.

Снимки: Toyota



 

Тагове: toyota century
0 от 500
  • #20
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Японеца ( преди 6 години )
    ЯПОНСКИ автомобил нямам мненние, единствено че 0-100 (300 кс.) няма как да постигне -> 5.4, просто няма такъв японски явтомобил, съжалявам!Да, трябва да съжеляваш, защото има доста японски автомобили които с тези коне са около това време- Субару ВРХ и ВРХ СТИ, Нисан, Хонда Р и.т.н.Апропо, повечето японски коли с турбо мотори, с лек тунинг достигат тези мощности! Така че като не разбираш, както само си казал, по добре си мълчи, поне да не се излагаш публично!
  • #19
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Брат, как няма да си чувал за таквоа величие.Тая кола на жълтия е 10+ годишна, с 3.0л двигател, обаче в момента покрива евро 6.Ех значи.Тва на най-технологичните коли, само професорите ги карат.
  • #18
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Колкото и да плюете Тойота тя праща роботи в космоса и е най- големия производител и се занимава с един куп индустриални производства. Няма немски производител който да се доближи технологично до тях. Онзи ден имаше автономен робот на Хонда за спасяване на хора. БМВ сами си признаха че са толкова зле че им трябва помощ за електричките. Новият им спортен автомобил е на платформа на тези които плюете. Можете да си пишете тук но реалноста е друга. Хехехехе.
  • #17
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "..За да покрия графата на "хора с претенции" имам друг автомобил, също японски, с окло 300 к.с и от 0-100 за 5.4 сек.."Поздравления г-н Комплекс, обясняващ какви коли притежава и колко вдига от 0-100?! Екстри няма ли да се похвалиш какви има?! Явно за Тойотата сме на едно мнение, за супер-лукозния ти и бърз 2 (не знам, да не те обидя) ЯПОНСКИ автомобил нямам мненние, единствено че 0-100 (300 кс.) няма как да постигне -> 5.4, просто няма такъв японски явтомобил, съжалявам!
  • #16
    14 rate up comment 5 rate down comment
    д-р Исня ( преди 6 години )
    "се произвеждаше през периода 1997-2016"За 19 години 4 бройки! Сигурно се прави ръчно от един човек, затварят го в мазето, дават му чук и секач с 2 тона железо и след 5 години го отключват да си земат колата!
  • #15
    8 rate up comment 10 rate down comment
    До ВАГ фена ( преди 6 години )
    "Наистина чудесен автомобил, за хора които нямат никакви претенции!"Още един Мозък, който гледа на вурстове се е изказал отдолу, разбира се, неподготвен! Умнико, казах, че имам Тойота, и това е диния от автомобилите ми. За да покрия графата на "хора с претенции" имам друг автомобил, също японски, с окло 300 к.с и от 0-100 за 5.4 сек. Има автомобили и автомобили, според за това за какво се използват, за да разбереш, ще ти дам пример с гумите- има зимни, летни и всесезонни!
  • #14
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    *** (газта и спирачката) са толкова близо, за да можеш да ги натискаш едновременно с десния крак, явно останало или загатното от рали историята на Тойота
  • #13
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    В тази 8 годишна Корола няма как да имаш оплаквания, има елетроника колкото в микровълнова, няма турбо..атомосферка е (сигурен съм че не е дизел, ти пазиш околната среда) няма задни ел. стъкла, обикновен климатик, ръчни скорости..какво да се счупи..Какво точно?! Вратите са и тънки като вестници..след 120 вътре се повиша "тон" да се чувате (но ти не караш повече от тази скорост), разбира се с 120...харчи прилично 6.5/100. Наистина чудесен автомобил, за хора които нямат никакви претенции!
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    До фена на ориза ( преди 6 години )
    Браво, момче.
  • #11
    8 rate up comment 10 rate down comment
    До ВАГ фена ( преди 6 години )
    "Дано никога на друга кола освен Тойота да не се качваш, не проклинам обстоятелствата, просто пожелание. ;)"Ами имам една Корола вече 8 години и се с доказал като един доста практичен, надежден и непретинциозен автомобил, върши ми чудесна работа! Нямам почти никакви опаквания, дори напротив! За ЦЕНАТА си и доста прилична кола!