IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

GM също се отказва от бензина и дизела

Концернът планира 20 нови електромобила в следващите 5 години

GM също се отказва от бензина и дизела

Един от най-големите автомобилни производители в света - General Motors, планира в бъдеще да предлага само автомобили с нулеви вредни емисии. В концерна са уверени, че бъдещето принадлежи на електромобилите и затова планират да се превърнат в глобален лидер в производството им.

GM се отказва от бензина и дизела

Преходът от автомобили с двигатели с вътрешно горене към електромобили ще е плавен и на етапи и ще е съобразен със спецификите на всеки пазар, на който GM присъства, се казва в съобщение на компанията.

Първият етап ще започне с лансирането на два нови електромобила, като в гамата на GM вече присъстват Chevrolet Bolt EV и Volt, които трябва да се появят в следващите 18 месеца. Това ще и първите от следващите 20 електрически модела, които гигантът планира да представи до 2023 г.

От GM акцентират и на концепта Surus, изграден на базата на пълноразмерен пикап – един от най-важните типове автомобили за американския пазар. Концептът е получил два електромотора, като и четирите му колела са завиващи.

По-рано през годината от Volvo обявиха, че предстои електрифициране на гамата на шведския производител, а все повече стават страните, които планират да забранят продажбата на нови бензинови и дизелови мотори в близко бъдеще. Сред тях са Великобритания, Германия, Индия, Китай, Норвегия и Франция, като границата е 2030 г.

Тагове: general motors
0 от 500
  • #11
    22 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хаха, дизела го има от 100 години, ще го има още доста дълго. За хибридите след 20г никой няма да си спомня. 7 милиона продадени хибриди за 17г производство, сам си смятай по колко се падат на година с огромни субсидии...Вече всички почват да минават на ток, хибрида е мъртво роден както казах. Тойота 20г пробва да ги продава, по скоро неуспешно
  • #10
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Фолксваген е пред фалит заради дизела си и се преориентираха и те към ел.автомобили,в хибридите се провалиха с Джета хибрид,Audi Q5 хибрид-придърпващи,недодялани и неикономични,тоест безсмислени,когато не ги е конструирал японец.
  • #9
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Toti ( преди 6 години )
    Значи фалита им е близо!
  • #8
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да,затова порше,Ферари го произвеждат в най-бързите си коли,Тойота и Лексус продадоха милиони,а бмв обяви, че новите м серии ще са хибриди."Модерният" дизел е мъртвороден и нагледен провал на германския автомобилен инженеринг!
  • #7
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хибрида е мъртво роден
  • #6
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Мойто мнение е че първо ще минем през Хибриди...
  • #5
    26 rate up comment 2 rate down comment
    бъдеще ( преди 6 години )
    Така или иначе ДВГ си отива.Дали ще го замени тока или водорода, не е важно.
  • #4
    24 rate up comment 4 rate down comment
    До тинтири минтири ( преди 6 години )
    Нещо си се объркал! Само за рафинирането на един литър гориво се изразходват 2квч енергия. Допълнително имаш транспортни и производствени разходи и на нефта и на готовото гориво. Само с тази енергия, електромобила може да се придвижва, ако вместо за производство и транспорт на горива се зарежда направо електромобила. Незнайно защо, вредните емисии на автомобилите се измерват, без да се включи този етап. Измерва се само какво излиза от ауспуха на автомобила.
  • #3
    22 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е то всичко е политика, рашките почнаха да надигат глава и хоп всички изведнъж се сетиха за електричките. Нямам нищо против екологията, но тези не се тревожат за екологията си, а за господството си. С нищо не се различават от рашките. Една и съща монета но с две страни. Който има ум нека разсъди не е ли така.
  • #2
    29 rate up comment 6 rate down comment
    пена ( преди 6 години )
    Тепърва ще започнат мъките за държавите-бензинови-колконки и за цялата екосистема от фосилни *** около тях. И в БГ реването ще е голямо...