IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Шеф на BMW обясни разликите между Z4 и Toyota Supra

Роудстърът на баварците щял да бъде уникален продукт

Шеф на BMW обясни разликите между Z4 и Toyota Supra

Германският производител BMW продължава работата си върху новата генерация на роудстъра Z4, който е изграден на платформата на възродената Toyota Supra. Според шефа на австралийското подразделение на BMW – Марк Вернер, въпреки общата си архитектура двата автомобила ще се различават коренно.

Шеф на BMW обясни разликите между Z4 и Toyota Cupra

„Ние сме направили абсолютно „драйвърска” машина, която няма да разочарова феновете на марката. Не гледаме на BMW Z4 като на продукт, който да сравняваме с Toyota GT86 и Subaru BRZ, а на уникален модел, който ще оправдае всички очаквания”, коментира Вернер.

Топ-мениджърът разкри и защо баварците са взели решение да си сътрудничат с Toyota за създаването на роудстъра. Основната причина, разбира се, е финансовата – използването на общо шаси спестява огромни суми и на двата произвозителя.

„Разработката на един нов модел струва милиарди долари. За съжаление, сегментът на роудстърите през последните години запада. Това се отнася не само за нас, но и за всички останали производители. Затова и обединихме сили с Toyota. Що се касае до дизайна, той ще бъде уникален. Същото важи и за качествата и управляемостта на автомобила”, допълва Вернер.

Снимка: BMW

Тагове: bmw z4 toyota cupra
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Шеф ( преди 1 година )
    Никога не е изгодно да си купиш чисто нов автомобил. Моето разбиране в тая насока е: около 4 годишен автомобил от високия клас който е до 130 000 км. на 1/3 от началната си цена. Разбира се трябва да имаш око за да познаеш кой автомобил са му взели душицата и кой е гледан и поддържан. В България само най-големите баровци и мошеници могат да си позволят чисто нови автомобили за по 150 000+ лв.
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тя може и да е уникална, въпроса е дали ще е по добра от Супрата?
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Ъ ( преди 1 година )
    Не мога да разбера, защо коментиращите се дразнят, че автомоболните фирми имали печалба. Не било редно ... е за какво всъщно да правят автимобили, ако не да изкарват пари? За да печелят пари, явно имат клиенти, които са готови да купуват на такава цена. Сега, това, че имало "фенове" и "ценители", които още въздишат по карбураторите е друг въпрос. Ъгодия за всички няма.
  • #9
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Цените на новите модели на коя да е марка са нелепи също като качеството им.Да вземем една HONDA CIVIC X. 56000лв за двигател 1.0 и то базова версия.Толкова струваше Акорд 8.Да вземем БМВ 5er от 2016г.ЧЕТИ ЦИЛИНДРОВО(по дяволите) дизел,със салон,на който след няколко месеца кожата се е отпуснала и разтегнала.Ако е светла се е и оцветила като седнеш с дънките в нея.И по таблото светят постоянно някакви нелепици,че(примерно) едната крушка на номера свети по-слабо от другата?И това за 100 000лв????
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    АватарХ ( преди 1 година )
    Така са всички, който не спазва това умира... Сааб е пример, марка с много дух и фенове които не приемаха каквото и да е и какво стана умряха, ГМ им помогна много естествено Те сасипаха и Понтиак, но преди това продаваха Деу Калос като Понтиак ужас... За сега най многого харесвам корейците те поне не се мешят с др
  • #7
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Роудстърът на баварците щял да бъде уникален продукт. Уникалността му ще се състои в това, че върху модел на Тойота ще лепят емблеми на БМВ. Ама какво толкова, като правят „премиуми“ на базата на ПСА и с техни двигатели дори, а цените висооооки, като за „премиум“. Жалки са!
  • #6
    9 rate up comment 3 rate down comment
    до: Един ( преди 1 година )
    Е как няма да е псуваш, като направо са си за псуване. И на мен ми бяха любими, но отдавна не са. Само им гледам простотиите, които вършат в името на печалбата. Тотално ми паднаха в очите. Големи изMeKяри излязоха. Вече колите не ги правят инженерите, а икономистите и това е причината да си спомням за миналото, когато се правеха истински коли, а не еднодневки, както сега.
  • #5
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Толкова уникален, че чак повечето неща ще са на Тойота. Да им имам уникалността на тея! А сегментите западат, защото сте алчни ****! Споделяте пладформи, двигатели, делите разходи за по-евтино, а в един момент цените по-високи. Всяка година гледам, че печалбите от продаден автомобил расте. Маржа се увеличава. Гушите се и меринджеите си раздавате всяка година милиони евра бонуси на гърба на клиентите. Немските компании са най-алчни в това отношение. при тях печалбата е най-голяма а не е редно
  • #4
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Japan Power ( преди 1 година )
    Значи Тойота ще имат основна заслуга за доброто управлeние на Z4.
  • #3
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Един ( преди 1 година )
    От 9 кладенеца вода пренесъл, за да оправдае че са сложили емблемата на БМВ върху Тойота :) Както и ДиДжея е написал - не става така бацета! Ясно е, че трябва да сте на печалба, ама само до преди 10 год феновете на бой тръгваха за любимата марка (която и да е тя) а вие опростачихте всичко правейки коли не от любов към колите, а само и единствено от любов към парите. Показателно е че вече си псувам любимата марка повече отколкото се радвам на новите и модели!