IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Производството на електромобили скара Audi с работниците в Германия

Компанията настоява да сглобява колите на ток във всички свои заводи, но синдикатите са против

Производството на електромобили скара Audi с работниците в Германия

Компанията Audi ще съсредоточи бъдещото производство на електрически автомобили в няколко различни завода, съобщиха официално от .централата в Инголщад, с което предизвикаха недоволство сред работниците от предприятията в Германия.

Производството на електромобили скара Audi с работниците в Германия

Първият си електрически модел, който най-вероятно ще бъде SUV-моделът e-tron, компанията планира да насочи към завода си в Брюксел. Решението обаче  може да бъде променено, тъй като синдикатите настояват това да се случи в германските заводи на марката.

Амбициозният план на компанията предвижда в бъдеще всеки един завод на Audi да произвежда електрически автомобили. Това съобщи на среща с работниците на компанията изпълнителният директор на марката - Руперт Щадлер. Освен заводът в Инголщат, производителят има още едно предприятие в Германия - в Некарсулм.

Извън страната модели на Audi се произвеждат и в Белгия, Унгария и Мексико, а понякога се използват и съоръженията на Volkswagen и Skoda. Идеята на шефовете на компанията е да бъдат пуснати 20 нови модела до 2025 г., като половината от тях ще са изцяло електрически.

Председателят на на синдиката на работниците в автомобилната промишленост Петер Мош от своя страна поиска спешна среща с ръководството на Audi, като целта е именно сключване на споразумение за производство на електромобилите на марката в Германия. Това трябва да стане бързо, защото всяко забавяне носи загуби от бъдещи поръчки и разработки на нови модели.

„Решението на компанията да изнесе част от производството на електромобили извън Германия е доста изненадващо и ние не сме съгласни с него. Настояваме да получим ясна представа какво следва оттук нататък“, заяви Мош след среща с около 7000 работниици в заводите на Audi.

Снимка: Audi

Тагове: audi
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Миксера не зная дали ще го остави, но ако жена му е с нафтова печка, обезателно миксера ще е дърпа. А ако печката е TDI, то задължително ще е дърпат други. Абу репатрак трябва да възе зачислен към всяка талига на фолк с ваген.
  • #14
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Jimo ( преди 1 година )
    Тоя с елчето обаче задължително ще си остави колата с ДВГ,че зимата като го остави миксера жена му да го дърпа с ДВГ-то
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Много бързо ще се научат, като видят че електромобила на съседите им е по-евтин от тяхния автомобил, а дори почти нямат разходи по него за зареждане и поддръжка. Освен това паркират безплатно в синя и зелена зона, в които те дори нямат право да влизат. Само едно кръгче да направят с електромобил и сами ще се убедят коя е по-добрата технология. Единственият въпрос е кога електромобилите ще станат по-евтини от бензиновите? Така че въпросът не е дали, а КОГА!
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Jimo ( преди 1 година )
    Половината на ток,явно сами ще си хвърлят пръста отгоре,тея недоразумения кой ще ги купува,не се ли допитват до клиентите да видят,че 80% от тях не знаят какво е електроавтомобил
  • #11
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Е-трон се продава от около има няма 5-6г. Това че до селските пръчки инфото не е достигнало, не е проблем на Ауди. Пък и едва ли ви интересува, предвид цената им!!!
  • #10
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    В Япония дали протестират, че гордостта на японското автомобилостроене - Тойота Корола, се произвежда от неграмотни тюркопитеци в Адапазаръ, Турция?!
  • #9
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Абе ти въобще Прочете ли статията или само заглавието? Работниците искат всички електромобили да се произвеждат само в Германия. Така че работниците ще вземат да излязат в пъти по-умни от ръководството, което не виждана накъде е тръгнал света.
  • #8
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Българите сме много прост народ В статията се казва нещо съвсем различно но троловете се изср.ха веднага Работниците настояват за производство в страната и да защитят работните си места , което в БГ никога няма да се случи защото синдикатите ни са само лизачи
  • #7
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    до ВАГинаба под мен Аре на бас, че не са? М0дератора да провери и каже. Единия коментар е мой и няма начин всичките 5 да са на един и същ. Така, че вземи се скрии и не се прави на много разбиращ! А нещо по статията ще кажеш ли? Защо все не го рускат тоя техен хипер, мега, гига електрокар, който от години разбива конКуренцията? Кога? Сега работниците ли са оправдание за немската некадърност?
  • #6
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Първите 5 ( преди 1 година )
    коментара са на един единствен трол със стар Сивик с дизелов двигател на още по-стара Астра.Безкрайният му хейт и тъпотии се толерират от още по-тъпите дежурни цербери на АМ.