IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Производството на електромобили скара Audi с работниците в Германия

Компанията настоява да сглобява колите на ток във всички свои заводи, но синдикатите са против

Производството на електромобили скара Audi с работниците в Германия

Компанията Audi ще съсредоточи бъдещото производство на електрически автомобили в няколко различни завода, съобщиха официално от .централата в Инголщад, с което предизвикаха недоволство сред работниците от предприятията в Германия.

Производството на електромобили скара Audi с работниците в Германия

Първият си електрически модел, който най-вероятно ще бъде SUV-моделът e-tron, компанията планира да насочи към завода си в Брюксел. Решението обаче  може да бъде променено, тъй като синдикатите настояват това да се случи в германските заводи на марката.

Амбициозният план на компанията предвижда в бъдеще всеки един завод на Audi да произвежда електрически автомобили. Това съобщи на среща с работниците на компанията изпълнителният директор на марката - Руперт Щадлер. Освен заводът в Инголщат, производителят има още едно предприятие в Германия - в Некарсулм.

Извън страната модели на Audi се произвеждат и в Белгия, Унгария и Мексико, а понякога се използват и съоръженията на Volkswagen и Skoda. Идеята на шефовете на компанията е да бъдат пуснати 20 нови модела до 2025 г., като половината от тях ще са изцяло електрически.

Председателят на на синдиката на работниците в автомобилната промишленост Петер Мош от своя страна поиска спешна среща с ръководството на Audi, като целта е именно сключване на споразумение за производство на електромобилите на марката в Германия. Това трябва да стане бързо, защото всяко забавяне носи загуби от бъдещи поръчки и разработки на нови модели.

„Решението на компанията да изнесе част от производството на електромобили извън Германия е доста изненадващо и ние не сме съгласни с него. Настояваме да получим ясна представа какво следва оттук нататък“, заяви Мош след среща с около 7000 работниици в заводите на Audi.

Снимка: Audi

Тагове: audi
0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Миксера не зная дали ще го остави, но ако жена му е с нафтова печка, обезателно миксера ще е дърпа.А ако печката е TDI, то задължително ще е дърпат други. Абу репатрак трябва да възе зачислен към всяка талига на фолк с ваген.
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Jimo ( преди 6 години )
    Тоя с елчето обаче задължително ще си остави колата с ДВГ,че зимата като го остави миксера жена му да го дърпа с ДВГ-то
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Jimo ( преди 6 години )
    Половината на ток,явно сами ще си хвърлят пръста отгоре,тея недоразумения кой ще ги купува,не се ли допитват до клиентите да видят,че 80% от тях не знаят какво е електроавтомобил
  • #10
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е-трон се продава от около има няма 5-6г. Това че до селските пръчки инфото не е достигнало, не е проблем на Ауди. Пък и едва ли ви интересува, предвид цената им!!!
  • #9
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    В Япония дали протестират, че гордостта на японското автомобилостроене - Тойота Корола, се произвежда от неграмотни тюркопитеци в Адапазаръ, Турция?!
  • #8
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Българите сме много *** народВ статията се казва нещо съвсем различно но троловете се изср.ха веднагаРаботниците настояват за производство в страната и да защитят работните си места , което в БГ никога няма да се случи защото синдикатите ни са само ***
  • #7
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    до ВАГинаба под менАре на бас, че не са?М0дератора да провери и каже. Единия коментар е мой и няма начин всичките 5 да са на един и същ. Така, че вземи се скрии и не се прави на много разбиращ! А нещо по статията ще кажеш ли? Защо все не го рускат тоя техен хипер, мега, гига електрокар, който от години разбива конКуренцията? Кога?Сега работниците ли са оправдание за немската некадърност?
  • #6
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Първите 5 ( преди 6 години )
    коментара са на един единствен *** със стар Сивик с дизелов двигател на още по-стара Астра.Безкрайният му хейт и тъпотии се толерират от още по-тъпите дежурни цербери на АМ.
  • #5
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    хахахаха тея пак си намериха оправдание за да не пуснат е-трола.10-15 г. лъгаха лъгаха и накрая работниците им ще са виновни,че не са го пуснали.големи измамници излязоха.кажи му ваг и повече не го обиждай!
  • #4
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Китайцете трябва да им го направят и може да го пуснат. Иначе не. Немеца няма толкова мисъл в лоеният си мозък, за да направи и пусне подобно нещо. На тях им дай да излъжат нещо, някое кактелче да заформят, да подкупят, да манипулират и т.н. Царе са на измамата и далаверите. Нямат стигане там.