IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota и Mazda ще правят заедно електромобила на бъдещето

Компанията Denso се присъедини към двата автопроизводителя

Toyota и Mazda ще правят заедно електромобила на бъдещето

Японските производители на автомобили, оборудване, компоненти и системи за автомобилната промишленост Mazda, Denso и Toyota подписаха споразумение за съвместна разработка на електромобили. За целта се създава напълно нова компания -  EV C.A. Spirit Co., Ltd, в която работа ще започнат инженери и от трите фирми.

Toyota и Mazda ще правят заедно електромобила на бъдещето

По-голямата част от инвестициите в новото предприятие ще осигури Toyota – 90%, докато другите две компани ще участват с по 5%. Трите японски фирми ще създадат заедно широка гама от електромобили – от компактни коли до всъдеходи и пикапи.

В новата фирма Mazda ще се занимава с планирането, Denso – с компютърното моделиране, а Toyota ще предостави своята платформа TNGA (New Global Architecture), благодарение на която ще се спестят огромни средства и ще се ускори производството.

Трите компании смятат да предоставят възможности и на други производители да се включат в проекта им. По-рано тази година Toyota и Mazda обявиха, че заедно ще построят завод в САЩ, в който ще се разработват и произвеждат електрически модели

Снимки: Toyota

Тагове: denso
0 от 500
  • #13
    15 rate up comment 4 rate down comment
    До анонимен ( преди 6 години )
    Не казах, че шумоизолацията на ФВ е кофти - напротив, тя е най-добрата, нали трябва да се излъжат клиентите. Как да не са били премиум? Вижте последните Пасати - хром на кило, 200 кила шумоизолация, цени... Никога не съм карал Б5, но един приятел имаше чисто нов /1,8 турбо бензин/ купен за 65 000 лв - първата година не излезе от сервиза. Наблюдавам концерна отдавна - умишлено мамят клиентите си, а номерата с неизпълнение на гаранцията са легендарни в Германия. Има още много.
  • #12
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Колев ( преди 6 години )
    Искам да кажа, че качествения показател не е немско-японско-друго, а ерата.Машина, правена 70 година е работила 50 години и ще работи още 500.Машина след 2000 е ***, каквато и да е, и където и да е правена.Единствено изключение е ако е свръх отговорна,специализирана и съответно - свръх скъпа.Пример с:Автомобили -правителствени и военни такиваМашиностроителни машини: Okuma, MitutoyoЧасовници: Tag Heuer, Victorinox, Valjoux"Достъпното" е създадено за да се купува, не за да ти служи
  • #11
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Колев ( преди 6 години )
    До "до Колев":Това е напълно вярно и то не заради VW, а защото в такива времена живеем.Някога детайлите се тестваха и ако издържат номиналното натоварване, се взимаха следващия или по-следващия стандартен размер, а ако не са стандартни - се уголемяваха до над 1.5 пъти.Сега тестват детайлите и ако издържат на натоварване, износване и умора, се взима съседния по-малък стандартен, или се отслабва умишлено носещото сечение.Така машината живее по-малко, а мениджърите стават по-богати.
  • #10
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    ФВ никога, ама никога не се били "премиум"Никога не са афиширали и подобни намеци. Ок, разбрахме, карал си най дървения Пасат Б5, с алуминиевото окачване, което е кофти само за ямите у нас. Кофти шумоизолация? Една от най добрите като за еднодневки! Нещо, май си а...
  • #9
    21 rate up comment 4 rate down comment
    до Колев ( преди 6 години )
    Лично аз плюя Фолксваген още от времето на Пасат Б5 - един от най-големите ***, произвеждани някога, заедно с първото издание на Туран. Не харесвам този концерн, защото лъже клиентите си, води политика на "програмирана смърт" при модели и детайли, използва евтиния номер с шумоизолацията, за да прилъже хората че взимат "премиум" и води откровено мошеническа икономическа програма. ФВ са мошеници и измамници, гонещи печалба на всяка цена, без значение от средствата.
  • #8
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Колев ( преди 6 години )
    Българина технология не го интересува (освен ако не е българин инженер), на него дай хляб и зрелище.Хората ще започнат да пътуват до Марс и обратно, вие още ще се карате на теми като шваба срещу жълтур.
  • #7
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Амчи тЪкЪва е - Фолксваген правят колите на миналото, а японците - колите на бъдещето. Кой в каквото го бива.
  • #6
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Хаха, милиони хибриди продавали!! Цели 6 милиона за 18г ....Мухаха"A ВАГ колко хибрида са продали? А Ауди с прехваления Е-***, дали стигнаха 1000 бройки за 18 години?Мухаха
  • #5
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хаха, милиони хибриди продавали!! Цели 6 милиона за 18г ....Мухаха
  • #4
    21 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    ВАГи, ти Тойота не ги мисли! Хората си имат големи договори с най-големият производител на батерии в света - ПАНАСОНИК!!! Договорите им са на повече от 20 г. Освен това имат дялово участие. Продават милиони хибриди и още не са е закъсали за батерии, но явно кухата ти каска няма как да го проумее. По-добре мисли за любимите си ВАГени как ще си платят старите глоби и новите за Скания! Ако не е фрау Изперкел да ги подпира нали знаеш къде ще са? В историята, където им е мястото!