IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota и Mazda ще правят заедно електромобила на бъдещето

Компанията Denso се присъедини към двата автопроизводителя

Toyota и Mazda ще правят заедно електромобила на бъдещето

Японските производители на автомобили, оборудване, компоненти и системи за автомобилната промишленост Mazda, Denso и Toyota подписаха споразумение за съвместна разработка на електромобили. За целта се създава напълно нова компания -  EV C.A. Spirit Co., Ltd, в която работа ще започнат инженери и от трите фирми.

Toyota и Mazda ще правят заедно електромобила на бъдещето

По-голямата част от инвестициите в новото предприятие ще осигури Toyota – 90%, докато другите две компани ще участват с по 5%. Трите японски фирми ще създадат заедно широка гама от електромобили – от компактни коли до всъдеходи и пикапи.

В новата фирма Mazda ще се занимава с планирането, Denso – с компютърното моделиране, а Toyota ще предостави своята платформа TNGA (New Global Architecture), благодарение на която ще се спестят огромни средства и ще се ускори производството.

Трите компании смятат да предоставят възможности и на други производители да се включат в проекта им. По-рано тази година Toyota и Mazda обявиха, че заедно ще построят завод в САЩ, в който ще се разработват и произвеждат електрически модели

Снимки: Toyota

Тагове: denso
0 от 500
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Българинът никога няма да признае че колата му се разваля. Когато пътувах на стоп преди години, съм се возил при всякакви хора, в какви ли не коли - всички бяха супер надеждни, не се разваляха, и им се наливаше само масло /не повече от 0,5 мл. на 100 000 км./ и гориво.
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами само мога да ти пожелая най-доброто, колега. Всеки автомобил може да изкара над 50 години даже, въпроса е с какво обслужване и ремонти, и колко често. Нека стигне още поне 10 години, ако го задържиш до тогава. Просто няма съвременен автомобил който да се сравнява например с класическия Мерц 124 или 190 (еталоните за качество на мерцедес), с пасатите от 80-те и ранните 90. Нито един автомобил (след тази епоха) не е по-качествен, по-сигурен, по-надежден и по-дълготраен. Доказано е на пътя.
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Колев, моя автомобил вече навъртя 10г, имам го от нов. В сервиза е влизал един единствен път, демпфер на дизел, останалото са рутинни смени на консумативи. Сменени 4 биелетки, 4 крушки, 2 подгревни свещи и 2 тампона. Нищо стряскащо В момента е на 145к, готов съм да си взема отново нов автомобил, но този си върши перфектно работата. Всичко му работи и нищо не е пипано. Е има някои дребни забележки, но все пак е на 10г... За протокола Пасат Б6, нищо че ги плюват "разбирачите Та зависи...
  • #30
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Всъщност за първата година се развалиха много повече неща от изброените. Някои по няколко пъти. Разбира се, че на старите пасати Б5 всичко им работи - сменяно е поне по двайсет пъти.
  • #29
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Колев ( преди 1 година )
    Ако искате качеатвен, надежден и дълготраен автомобил, не търсете нещо след 2000г. С това изречение не твърдя, че всичко преди 2000г. е качествено, напротив. Твърдя обаче, че няма да намерите качествен продукт след 2000г., освен ако не е много много скъп. Е, зависи какво разбирате под качество и надеждност. Ако ви устройва на 30 000 км да лежи в сервиз - тогава игнорирайте това съобщение.
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Мда, за първата година му се скапаха всички тези изброени от теб неща... Тия на по 500к, реални 123к нов внос им работят изброените от теб Още нещо друго не можеш ли да измислиш. Дори Б5 няма проблеми с ел прозорците. Тези проблеми са при Б3 и Б4, но няма как да знаеш...
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Това, че някой твърди че имал оригинални самурайски мечове е лъжа. Нов, изкован от майстор струва минимум 10 000 долара. Китайските /нелоши/ ковани мечове тръгват от 200-300 лв - ясно е какво има човекът. Старите самурайски мечове са със статут на национално съкровище и са забранени за търговия и износ.
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не съм казал, че се е развалял двигателя. Съвременните двигатели, особено бензиновите, не се развалят. На пасат Б5 се разваля всичко, освен двигателя. Скапват се окачването, електрониката, климатика, ел. стъклата и какво ли още не. Двигателя си е наред.
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Японските мечове са ламинат, не дамаска стомана. Двете са съвсем различни неща. Едно време са правили изделия от дамаска стомана, защото материала е недостигал и са правили сбирщайн от каквото имат. Легендата гласи че първите дамаски мечове са от намерена метеоритна руда.
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    лъже дошовака аз карам 1,8Т понаправен 254 коня е на колелата на дино тест НЯМА НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ тази кола върви, върви и обича да бъда яко газена и пита за още ! дошовашките приказки от под шипковия храст за братята му от гетото !