IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-AMG разкри точната мощност на хиперколата си

Project One ще бъде хибрид с 1000 к.с., от които 730 ще идват от 1,6-литров мотор

Mercedes-AMG разкри точната мощност на хиперколата си

Компанията Mercedes-AMG публикува втори тийзър на бъдещата си хиперкола и разкри нейните технически характеристики. И ако на първото изображение бе показана задницата на автомобила, то сега се вижда нейната предна част.

Mercedes-AMG разкри точната мощност на хиперколата си

Хиперколата, известна като Project One, ще получи хибриден силов агрегат, в който основна роля ще играе 1,6-литров бензинов двигател с мощност 730 к.с. Той ще се развърта до 10 000 об/мин и ще работи в комбинация с 4 електромотора - два на предна ос и по един за задвижване на турбините и на коляновия вал. Общата мощност на системата е точно 1000 к.с.

Автомобилът ще разчита на 8-степенна роботизирана скоростна кутия с един съединител и комплект литиево-йонни батерии, позволяващи изминаването на 25 км само на електричество. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 2,5 секунди, а максималната скорост ще бъде 350 км/ч.

Mercedes-AMG разкри точната мощност на хиперколата си

От Project One ще бъдат произведени 275 бройки, които вече са изкупени. Цената на автомобила ще бъде в рамките на 2,3 млн. евро. Премиерата на хиперколата ще се състои на автосалона във Франкфурт след 2 седмици, но серийната версия ще бъде готова едва през 2019 г.

Снимки: Mercedes-AMG
 

Тагове: mercedes-amg project one
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До разбирача ( преди 6 години )
    Ей много ги разбираш, като гледам в България е пълно с подобни возилаХахахаххаха
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Разбирачи ( преди 6 години )
    Такив тип автомобили изминават 4к-5к км за 10г ако не и повече. Тази кола ще седи в гараж през по-голямата част от времето. Ама тука само ограничени хора 50к км за такъв двигател е супер много като се и а предвид че тези от Ф1 издържат 3-4к км
  • #11
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ако имах пари бих я купил от колекционерски интерес.На книга не изглежда нещо особено или невиждано.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    2,5сек до 100, 3,5сек до 200, 4,5сек до 300км/ч са общо 10,5 сек в най-добрия случай.Съмнява ме да е бързо като fahlke larea с 1260кс но едва 980кг
  • #9
    10 rate up comment 1 rate down comment
    2втек ( преди 6 години )
    Няма как да ускорява като болид от формулата, понеже килограмите му ще са в повече!
  • #8
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Striker ( преди 6 години )
    Честно казано, очаквах двойно по-голяма мощност. Ако Тесла го правеха, сигурно щеше да е 2300к.с. То модел S има близо 800 коня и то само на ток. Слабо.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    mercedes ( преди 6 години )
    от място разбира се нали е 4x4 , болид от ф1 ги прави за 5-6 секунди ,тук за това му дават 2 секунди по бавно ,ускорението ще е феномално
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    За 7-8 сек до 300км/ч ама от 100км/ч ли имаш предвид, че от място няма да стане чак толкова бързо. Поне 10сек ще му трябват от 0 до 300км/ч. Надявах се на двойно повече електрическа мощност с тия 3 електромотора към задвижването и 4 пъти по голяма от F1 болид
  • #5
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Поредните немски тъпни!И за кво ти е това, като на 10-20 000 км ще сменяш не масло, а двигател!
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Чудо голямо, още 80те години колите от група Б са с подобни мощности - примерно ланча делта С4 е с 1.8 дв. с последна версия от 800 к.с. Това не е автомобил за каране, а за гледане и цъкане. Караш ли го ще умре много бързо и ще си загубиш част от огромната инвестиция. Ще седи в гаражите, ще го изкарват на изложения за снимка и пак в гаража.