IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen изтегля в сервизите близо 300 0000 коли

Проблемът с Passat и Passat CC e в бензиновата помпа

Volkswagen изтегля в сервизите близо 300 0000 коли

Концернът Volkswagen обяви поредната си сервизна акция, която този път не е свързана със скандала с манипулираните дизелови двигатели на производителя. При 280 915 автомобили от марките Passat и Passat CC са открити проблеми, които могат да доведат до инцидент.

Volkswagen изтегля в сервизите близо 300 0000 коли

Повредата е в бензиновата помпа на автомобилите, по-точно в нея модул за управление, който има проблем със захранването. Възможно е помпата просто да откаже да работи и това съответно изгаси двигателя. Другата възможност е помпата да работи непрекъснато и това да доведе до изтощаване на акумулатора.

Засега сервизната акция ще засегне само автомобили в Северна Америка. Това са VW Passat – седан и комби, произведени през периода 2006-2010 г., както и VW Passat CC, слезли от конвейра от 2009 до 2016 г. Засега от компанията са категорични, че не е имало каквито и да е инциденти, свързани с повредата.

Кампанията стартира на 13 октомври, когато американският филиал на Volkswagen ще започне да уведомява собствениците на проблемните машини. Дотогава компанията трябва да осигури резервните части, нужни за отстраняване на дефектите.

Снимка: Volkswagen

Тагове: vw passat
0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Jey leno ( преди 6 години )
    Абе,не е ясно и със този софтуер,как така"супер умната"кола разбира,че са и сложили в ауспуха сондата за измерването на газовете,това няма как да ме убедите че става,това са фантасмагории
  • #12
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "И къде са тия доказано умрели в тойота?"Ми знам ли! Ако те интересува и знаеш поне капка английски може да ги намериш. Проблема с МАП-а, в голяма част е от неправилно монтиран въздушен филтър. Оттам идва проблема.
  • #11
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    дошо да беше пукнал отдавана по твоите страшни истории и преживявания, които си измисляш всели ден ....да ама не - войната с фалшиви новини е масово явление а истината е една VW са изключително здрави и надеждни автомобили на пук на дошо и компанията му от дошо !
  • #10
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хора с коли на над 15+ години, пишат как ВАГ не правят акции. Ми как ще разберете бре, то каквато и кола да имате е все тая. ВАГ правят акции, но обявяват само някои, които са свързани директно със сигурността. Останалите се правят при рутинни смени на консумативи. Лично аз имам 2 броя.
  • #9
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ваг моделите все по-стремглаво са се насочили към клиентската група мазохисти. :)
  • #8
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    За този дефект се знае от поне две години.Всички служебни коли във фирмата, в която работя от модела Пасат ги викаха в сервиза смяна на въпросните помпи.Дефекта се проявява когато колата навърти около 80 000км.
  • #7
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    И къде са тия доказано умрели в тойота?Аз лично щях да умра с кола на vw поради често срещан дефект - забиване на МАП-аТръгвам да изпреварвам и на средата на камиона колата умира - никаква мощност ... и седи на едно място. Добре че имаше отбивка в ляво, за да успея там да спра.За този дефект обаче никой нищо никога не е казвал, а го срещам през годините и на пасат с този двигател и на шкоди и т.н.Продадох гоуфа и от тогава вече близо 8-10 години не искам и да чуя за нещо от VAG.
  • #6
    11 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Умрели доказани няма, за разлика от доказано умрелите в Тойоти
  • #5
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    В европа отново ще го ядат клиентите им.Както с дизелгейт си дишаме саждите им, така сега и дефектите няма да си оправят. А клиентите им да си мрът сега какво, няма компанията майка да страда заради няколко умрели при "недоказана" вина на VAG...
  • #4
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не случайно само в хАмерика го правят, защото там много ще ги заболи. В Европа Изперкел ще ги защити и нищо няма да им се случи.В случая ми се струва, че проблема е друг. И на бензинките им има софт.,който лъже и са решили сами да оправят нещата преди отново да са ги ударили през крадливите пръсти.Тея от Фолк с Ваген предполагам кетчупа и вурстовете също с някакви измами ги праят. Кой знае какво слагат вътре.Да не се окаже, че основните доставки за колбасарницата са соев шрот и тоалетна хартия