Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen изтегля в сервизите близо 300 0000 коли

Проблемът с Passat и Passat CC e в бензиновата помпа

Volkswagen изтегля в сервизите близо 300 0000 коли

Концернът Volkswagen обяви поредната си сервизна акция, която този път не е свързана със скандала с манипулираните дизелови двигатели на производителя. При 280 915 автомобили от марките Passat и Passat CC са открити проблеми, които могат да доведат до инцидент.

Volkswagen изтегля в сервизите близо 300 0000 коли

Повредата е в бензиновата помпа на автомобилите, по-точно в нея модул за управление, който има проблем със захранването. Възможно е помпата просто да откаже да работи и това съответно изгаси двигателя. Другата възможност е помпата да работи непрекъснато и това да доведе до изтощаване на акумулатора.

Засега сервизната акция ще засегне само автомобили в Северна Америка. Това са VW Passat – седан и комби, произведени през периода 2006-2010 г., както и VW Passat CC, слезли от конвейра от 2009 до 2016 г. Засега от компанията са категорични, че не е имало каквито и да е инциденти, свързани с повредата.

Кампанията стартира на 13 октомври, когато американският филиал на Volkswagen ще започне да уведомява собствениците на проблемните машини. Дотогава компанията трябва да осигури резервните части, нужни за отстраняване на дефектите.

Снимка: Volkswagen

Тагове: vw passat
0 от 500
  • #23
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    проблем? ко? НЕ! аз СЪМ ЧУВАЛ че фолксваген са най-здравите коли на света
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами ВАГ! ;))
  • #21
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Леко си кух. Става въпрос за дизел!
  • #20
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Какви 2 свещи бе? Свещите се сменят комплект! Това не го ли знаеш или поне не си ли го чувал? И пак взе да лъжеш колко били здрави ВАГените. Да бе, като се набутате са здрави нали. Ама и ние сме се набутвали и сме се отървали от тези кочини и ги знаем какво представляват. И тези на тестовете ги знаят и пишат хората. Специалисти са, а не като вас .
  • #19
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    хаха, понеже на Меган не слиза цялата предница, барабар с бронята за смяна на една проста крушка! Направо съм се разорил: За 150к 390лв + 30 лв реглаж Това много ли е? Ааа, забравих и 2 свещи - 60 лв и 4 крушки 60 лв Останалото са обичайните консумативи Пък ти ми се смей...направо ми дреме
  • #18
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    От тогава само се смея на големите VAG фенове, когато се вайкат на маса колко пари са дали в сервиза, но ... кеф цена нямал. А като им погледнеш кочините са голи като пушки с гадни пластмаси вътре и материали, ама ауди било премиум... А4ка е премиум колкото москвича на времето. Но изгнилите ви тикви се радват на изказванията на подобните на вас "майстори" на село. А за да смениш долната верига на 3.0 tdi сваляш целия двигател... Доста хитро и пригодено, а??? К'во ли се занимавам с *** :)
  • #17
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Незнам кой е дошо, но определено не съм аз. Писаниците ми са базирани на личен опит- аз карах гоуф 4ка, като си го взех , защото много бил здрав и нз си какво. Писал съм вече колко много неща съм сменил по него и за МАП-а не веднъж пиша. От тогава не съм си и помислял вече 10 год. да карам нещо от VAG. Повече опит от 1во лице здраве му кажи. А тогава не беше стар дарак, а автомобил на няколко години със сервизна история от официалния сервиз в БГ. Ама ти си някъв изветрял *** явно...
  • #16
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    доше ти си чети класиациите, както и собствените си коментари и на тях вервай аз вярвам на живия живот и той доказва точно обратното на твоите измишльотини !
  • #15
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Проблема с мап-а се оправя или със смяна на мап-а - трайно или с изключване на колата в движение и палене отново... Ваг-енски изпълнения, какво да говорим. Почти няма двигател на VAG, който да не е съпътстван с множество дефекти и проблеми. Това го доказа и класацията за надеждността на двигателите, която в този сайт беше пусната и ауди беше на последните места редом до ролвър, а Vw няколко места по-нагоре далеч под Фиат, Форд, крайслер и т.н. Доказано най-големите *** са колите на VAG.
  • #14
    8 rate up comment 4 rate down comment
    до: Jey leno ( преди 1 година )
    Когато караш кола на точно определени обороти ли е караш и те не се менят в продължение на минути? Няма как да стане това при никакви условия на пътя. Когато обаче се мерят изгорелите газове се мерят при определени обороти. Компа на колата разпознава тези обороти и липсата на движение на автомобила и включва специалния режим на работа. Сега стана ли ти ясно или по-просто , като за теб да обясня?