IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Само в Automedia: Първи снимки и информация за новия Duster

Бестселърът на Dacia ще бъде показан на автосалона във Франкфурт

Само в Automedia: Първи снимки и информация за новия Duster

Екипът на Automedia и „Колела” беше единственият български представител на закрита презентация на новото поколение на Dacia Duster в Париж. Официалната премиера на новото поколение на хитовия румънски кросоувър ще се състои на 12 септември в рамките на международното изложение във Франкфурт.

Само в Automedia: Първи снимки и информация за новия Duster

От 2010 г., когато се появи първата генерация, досега по света са продадени над 1 млн. бройки от Duster. Сега в Dacia се надяват, че новото поколение не само ще повтори успеха на предшественика си, но и ще го задмине. За целта модлът запазва големети си предимства – атрактивна цена, сериозни оф-роуд възможности, здравина и дизайн, но и добавя някои нови качества, които би трябвало да го направят още по-популярен.

Само в Automedia: Първи снимки и информация за новия Duster

Само за първите 3 години Duster успя да запише над 450 000 продажби, което го превърна в истинска сензация на пазара. При това кросоувърът се утвърди на едни от най-сериозни пазари в Европа, като успешно си съперничи с всъдеходните модели на най-големите световни производители.

Както и при останалите модели на марката, така и Duster се прицели в клиенти, които искат да получат много неща, но на по-ниска цена. Непрекъснато разрастващият се пазар на SUV-моделите помогна на автомобила да направи огромен скок напред, като през цялото време той продължи да се развива.

Очаквайте подробности за двигателите и оборудването на новата Дачиа Duster

Само в Automedia: Първи снимки и информация за новия Duster

 

Тагове: dacia duster
0 от 500
  • #8
    10 rate up comment 4 rate down comment
    ... ( преди 6 години )
    Хубаво е, че мислиш да не катастрофираш. Трябва повече хора да вземат това решение, а не да стават сутрин и да си казват "Днес мисля да се блъсна в друга кола на кръстовището"
  • #7
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Бръм ( преди 6 години )
    Докато се дърляте ново или старо и колко било зле...някой да ме светне новия Дъстър на снимката по какво се различава от стария? Защото ако е само предстата маска... и то не цялата мноооого е нов ....
  • #6
    20 rate up comment 4 rate down comment
    дон Шопеску ( преди 6 години )
    Хората произвеждат, продават... А ние лапаме мухите и си дрънкаме по форумите. Можеше и ние да сме производители, ама пусто навеждане на тоя и оня и мераци за комисионни... Най-изпадналата държава станахме.
  • #5
    2 rate up comment 13 rate down comment
    нонон ( преди 6 години )
    пука ми за тестове на еврокап и т.н. важното че е евтина , не мисля да катастрофирам за да се влияя от тестове
  • #4
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    EuroNCAP тестовете са за НОВИ автомобили.При един автомобил нов внос не знаеш какво е правено по него и какви катастрофи е претърпял. Можеш само да се надяваш, че не е удрян, но не можеш да си сигурен НИКОГА. Да предположим, че не е удрян (макар рядко да се вкарват автомобили у нас без удар) влизаме в категорията умора на метала и износване на елементите по конструкцията. Системите за защита също не работят, както, като нови. Една кола с 5 звезди на EuroNCAP след 5-10г.не е същата по надеждност
  • #3
    4 rate up comment 4 rate down comment
    azzz ( преди 6 години )
    Като си говорим за катастрофи, чакаме да видим резултатите от EuroNCAP тестовете
  • #2
    28 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    В Берлин и Кюолн ми направи впечатление, че има много Дачии. Видях и таксита Дачия. Много съм уюуден от това. Точно германците да ги купуват и да си ги ползват без да имат комплекси от марката. А у нас е точно обратното. Комплексите се избиват с марката и на пътя. Статистиката на катастрофите и жертвите го доказва.Самите германци предпочтитат да си продадат старата кола и да си вземат НОВА бюджетна, а не стара, но премиум, както е у нас.Правете си изводите!
  • #1
    5 rate up comment 25 rate down comment
    kireca ( преди 6 години )
    Ако нема дизелче 150 коня, не ми го хвали...Най-добре 200 с 400-500 нютона :)