fallback

Финландец навъртя 400 000 км с Tesla Model S

Шофьорът на такси е използвал автомобила през последните 3 години

Финландски шофьор на такси навъртя 400 000 км. с своя Tesla Model S. Собственикът, чието име е Ари Нисьосеста, е използвал автомобила през последните 3 години, като твърди, че не е имал сериозни проблеми с електромобила през целия период.

Пред местното издание Helsingin Sanomat, Нисьосеста сподели, че единственото по-сериозно премеждие е било свързано с батерията. Това наложило тя да бъде ремонтирана, но финландецът добавя, че начинът на работа на Model S не се е променил след това.

Тагове: model s tesla model 3
fallback
  • #48
    Анонимен ( преди 6 години )
    Познатите му карали Q7, S klasa, 7 серия, но истината е че повечето изкарали пари по нечестен начин бързат да се фукат с возила преди дори да си вземат гараж.Тук някъв спомена за пускане на кабели от панелките, а сега кво е купил S клас и се прибира в панелката.Кефите им се на тези,но те карат скъпи коли с вашите пари откраднати от държавата или общината.
  • #47
    Един ( преди 6 години )
    Абе смотан си,на теб ли ще си показвам банковата сметка бре..комплексар.болен болен..че се и газира.Дреме ми на мен кой какво кара.Аз от мойте съм доволен. Оня другия..ти не разбираш как може друг да не харесва електро,..ми по същата причина поради която ти пък не харесваш дизела..много ли е сложно?Какво грозде бре..ние гроздето го ядем, а ти? всъщност на колк огодинки си комплексарче ?
  • #46
    Анонимен ( преди 6 години )
    Същия сиромах пише че за 480000км имало поддръжка 7000$, ама пак мозък не му стига че този автомобил ползва гуми които не са вечни.Който и да е друг автомобил да измине 480000км ще е излязло двойно на цената му.
  • #45
    Анонимен ( преди 6 години )
    Големите натегачи тук на бръмчалници, но на бензиностанцията ги гледам все по 10 лева сипват.Що така, като ще се ходи до бензиностанцията се пълни догоре, то или ще зареждаш или не.
  • #44
    Анонимен ( преди 6 години )
    Къде ги прати тия неграмотници да търсят за Ниагара? Ще си помислят че това е град в Африка. Те не могат да открият откъде е тази статия, а ти ги прати толкова сложни работи да търсят. Много очакваш от хора с издухан мозък от яки бръмчаш без ауспух 1.2 бензин с цели 65 коня.Тия в бг с бензин в кръвта все едни резачки карат по максимум 150 коня които след газовото са станали 120к.
  • #43
    Анонимен ( преди 6 години )
    100 000 часа е живота на обикновения ел. мотор. (като тези които се поставят във машините например)А по принцип може да се направи ел. мотор който без проблем да издържи 10 000 000 часа и дори много повече.Ако мотора има специални лагери със допълнителна смазочна система и някаква форма на охлаждане на корпуса, на практика става вечен.Вижте например оригиналните генератори построени по проект на Тесла на Ниагарския водопад. От 1895г до 1961г работят без прекъсване. 24/7 365.
  • #42
    bmw435i ( преди 6 години )
    Izklu4itelno sam gord da vi saob6tia 4e dnes si pora4ah Tesla Model X 100d
  • #41
    Анонимен ( преди 6 години )
    Консумативите се сменяват между 30-50к км, да кажем средно 40к км. Имаш 12 смени за тези 480 000 км. Една смяна е около 400-500 лв, прави си сам сметките, но определено е по евтино. Всъщност е все тая, само където тук има разбирачи, които пишеха как никакви пари не се дават да поддръжка при ел автомобила. Само да спомена че за тези 480 000 км тока им е бил безплатен.
  • #40
    Анонимен ( преди 6 години )
    (Мдааа, и дали 7к долара за поддръжка за 2гНали беше нещо евтино поддържането на Тесла?)Ей вярно бре то много скъпо било 6900долара за 480 000км това са цели 144долара на 10Ккм за толкова км поддръжката на 5та серия или на Е-класата от по-мощните версии според теб по-евтино ли излиза?
  • #39
    Анонимен ( преди 6 години )
    Мдааа, и дали 7к долара за поддръжка за 2гНали беше нещо евтино поддържането на Тесла?Нови 3500 долара заради влизане в локваАре мерси...
fallback
Последни