IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Японски тунинг: Rolls-Royce с мотор от Toyota

900 конски сили от 3-литров 6-цилиндров двигател - не е лошо, нали?

Японски тунинг: Rolls-Royce с мотор от Toyota

Според вас колко често се случва на някой да му дойде идея да смени оригиналния V12 двигател на Rolls-Royce Phantom с доработена версия на мотор, зает от модел на Toyota? Рядко, нали? Но се случва.

Японски тунинг: Rolls-Royce с мотор от Toyota

Точно това са направили в японското тунинг ателие J and K. Така под предния капак на Phantom-а се появява доработена версия на легендарния двигател на Toyota 2JZ-GTE. 3-литровият 6-цилиндров редови двигател се сдобива с ковани бутала от HKS, оригиналната турбина е сменена с GReddy T78-33D, като е добавен и компресор HKS GTS8555. Мощността на двигателя е достигнала 900 конски сили, за който се грижи специално усилен автоматик с 6 степени, зает от друг модел на Toyota – Aristo.

Японски тунинг: Rolls-Royce с мотор от Toyota

Интериорът също е обогатен с промени, които не се вписват в британската традиция на Rolls-Royce. Акцентът тук е при инсталирането на дисплей, показващ налягането, на което работи турбото и още един дисплей, свързан с компютъра, който дава възможност да се избира кои от показателите на автомобила водачът да следи докато кара.

Японски тунинг: Rolls-Royce с мотор от Toyota

В този смисъл преместването на скоростния лост на обичайното му за другите автомобили място е направо свежа идея, на която и британците ще се зарадват. Снимки: J and K

Тагове: toyota rolls-royce
0 от 500
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    hahaнчо, да беше си направил труда да провериш в гугъл преди да ставаш смешен за пореден път.. Потърси лимитите за Евро 6, след това потърси емисиите на Lexus IS300 от 2002 в emissionsfinder и сравнявай. Ама по-лесно е да си зомбирана вагонетка, нали. Те немците на такива като тебе разчитат.
  • #26
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Какъв е проблема само не разбирам?! Ползва се 2 пъти по-малък обем двигател с 2 пъти по-висока мощност, а за японската надеждност мисля не е нужно да говорим. Та в момента на тази кола имаме пъти по-голяма мощност, надеждност и икономичност. И без това на Ролс Ройс двигателите не са старите легендарни английски правени ръчно и издържащи вечно, а са най-обикновени на БМВ, които не блестят с абсолютно нищо. Така, че японската разработка ми допада.
  • #25
    2 rate up comment 5 rate down comment
    haha ( преди 1 година )
    Боже и самочувствие има "професора".Кога го покриваш това евро 6..по нанадолнище ли?Само ти ли караш най феноменалния автомобил на планетата,останалите са балъци.Хахах..болен болен.И трябва да сме ти благодарни ли ,че не ни замърсяваш въздуха хаха..Ние мантри не повтаряме..само ти ръсиш "умнотии" и се правиш на незнам какво.Хайде да ни лишиш от присъствието си че стана много нагъл.Направи си сайт,пиши си сам,отговаряй си. КaPUten тъпен.!!
  • #24
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Даже най-добре ще направиш, ако си спреш интернета.
  • #23
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Хех, дечица, да, за екологията съм и затова карам 2JZ с предкамерно впръскване - най-чистия двигател откъм вредни емисии. Ако го измерят сега ще покрие Евро 6 без да се напъва. Няма канцерогенни сажди от директно впръкване, няма азотни окиси от дизелова компересия. Това е най-чистия тип двигател. А вие продължавайте да си повтаряте мантрите. Чак ме забавлявате колко сте технически неграмотни, но пък убедени че разбирате нещо от коли. Ха-ха-ха!
  • #22
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не ползвам услуги нито на психиатър, нито на дилър. Виж, ако ми препоръчаш може да се обърна към твоите. Гледам си с опит и имаш пряко отношение по тези въпроси.
  • #21
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Като смениш психиатъра, смени и дилъра.
  • #20
    7 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ако сменят и останалата карантия на този Ролс, а не само мотора, може и да стане надежден автомобил за ценители. Всичко останало е бутафория. Ролс го няма вече. Вече е преоблечено БМВ. Ако ще е Ролс да е Ролс, а не немска бутафория. Ако ще е немска техниката е 100 пъти по-добре да е японска.
  • #19
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Това е някаква гротеска, каквато само японец би измислил!
  • #18
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    To това е позорно просто! вдигащ гоемия капак и вътре някакво двигателче дето изглежда като фритюрник в огромния кош на Ролса.