Корейският производител Hyundai ше заложи на доста странна стратегия за предлагане на моделите от премиум-марката си Genesis в Европа. Тя ще започне да действа през 2020 г., когато автомобилите от новия бранд ще стъпят на Стария континент, съобщава изданието Automobile.
Основната идея е компанията да отвори само три шоу-рума – в Лондон, Цюрих и Мюнхен. Търговци няма да има, а автомобилите ще се продават изключително по интернет. При това основният доход на Genesis няма да идва от продажби, а от даване под наем на автомобилите, което ще бъде придружено от голям брой допълнителни услуги.
Например, ще има пакетни предложения, включващи седан за лятото и кросоувър за зимата. Освен това клиентът ще може да получи автомобил с електрически мотор, ако смята да посети някой от големите градове, в които е забранено влизането на превозни средства с двигатели с вътрешно горене. Ще се предлага също така редовно обновяване на електронните системи от разстояние, както и индивидуален дизайн.
Още преди време оперативният директор на Hyundai Europe – Томас Шмид, разкри че компанията отлага стъпването на Genesis на европейски пазара, тъй като преди това трябва да бъде разширена гамата от модели и силови агрегати, които марката предлага. Сега брандът функционира в родината си – Южна Корея, както и в Северна Америка, Китай, Русия и някои държави от Близкия Изток.
Снимка: Hyundai