IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai залага на нестандартна стратегия за Европа

Премиум-марката Genesis ще се предлага само в 3 шоу-рума на континента

Hyundai залага на нестандартна стратегия за Европа

Корейският производител Hyundai ше заложи на доста странна стратегия за предлагане на моделите от премиум-марката си Genesis в Европа. Тя ще започне да действа през 2020 г., когато автомобилите от новия бранд ще стъпят на Стария континент, съобщава изданието Automobile.

Hyndai залага на нестандартна стратегия за Европа

Основната идея е компанията да отвори само три шоу-рума – в Лондон, Цюрих и Мюнхен. Търговци няма да има, а автомобилите ще се продават изключително по интернет. При това основният доход на Genesis няма да идва от продажби, а от даване под наем на автомобилите, което ще бъде придружено от голям брой допълнителни услуги.

Например, ще има пакетни предложения, включващи седан за лятото и кросоувър за зимата. Освен това клиентът ще може да получи автомобил с електрически мотор, ако смята да посети някой от големите градове, в които е забранено влизането на превозни средства с двигатели с вътрешно горене. Ще се предлага също така редовно обновяване на електронните системи от разстояние, както и индивидуален дизайн.

Още преди време оперативният директор на Hyundai Europe – Томас Шмид, разкри че компанията отлага стъпването на Genesis на европейски пазара, тъй като преди това трябва да бъде разширена гамата от модели и силови агрегати, които марката предлага. Сега брандът функционира в родината си – Южна Корея, както и в Северна Америка, Китай, Русия и някои държави от Близкия Изток.

Снимка: Hyundai   
 

Тагове: hyundai genesis
0 от 500
  • #8
    15 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Японските са високо над немските, няма как хюндай да е над японските и под немските.В момента продукцията от Германия е с най-ниско качество. Дори и в Литва, Латвия, Словакия и т.н. правят по-добра техника. Половината заводи на глемите марки са там и са много по-качествени от немските ***.Колите също не правят изключение.Вземи си някой автомобил, който е произведен в Япония или Корея и никога няма да си вземеш повече немски автомобил. От опит ти го казвам.
  • #7
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    При всички случаи, колата е добра, но друг е въпросът, как ще се конк.урира с европейските лидери в класа!
  • #6
    14 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    За немците не знам, но от японските талиги са многооооо по - качествени.
  • #5
    21 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да нямат никакъв шанс... затова са най-харесваната и качествена марка в Германия, спрямо запитване на собствениците на авт. а преди време, като излезе и40 тоя мусакатия на мерцедес се оплакваше, че взимали от продажбите му с тоя модел.Корейците забиха в земята немците и то на собствения им терен. И това е нормално при положение, че немските коли станаха по-кекави от индийските и пълни с дефекти.
  • #4
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Още повече ще се изненадаш. Върни малко назад статиите тук. В Щатите ги обявиха за най-качествения бранд. Порше са след тях. Пак тук пишеше, че в Германия за тази година са най-доволни не от Голф или някоя пършива шкодичка, а от i30.
  • #3
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не знам. До 2001 г. продаваха по-малко от 50 000 в Европа. Сега държат 3,6% от него.
  • #2
    20 rate up comment 9 rate down comment
    ахахахаха ( преди 6 години )
    Тия до вчера правеха деу тико кия рио и ху.дай пони.Сег премиум станаха.
  • #1
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хаха, знаят че нямат шанс в Европа тия. Точно пък и в Мюнхен в шоурума...успех!