IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Hyundai залага на нестандартна стратегия за Европа

Премиум-марката Genesis ще се предлага само в 3 шоу-рума на континента

Hyundai залага на нестандартна стратегия за Европа

Корейският производител Hyundai ше заложи на доста странна стратегия за предлагане на моделите от премиум-марката си Genesis в Европа. Тя ще започне да действа през 2020 г., когато автомобилите от новия бранд ще стъпят на Стария континент, съобщава изданието Automobile.

Hyndai залага на нестандартна стратегия за Европа

Основната идея е компанията да отвори само три шоу-рума – в Лондон, Цюрих и Мюнхен. Търговци няма да има, а автомобилите ще се продават изключително по интернет. При това основният доход на Genesis няма да идва от продажби, а от даване под наем на автомобилите, което ще бъде придружено от голям брой допълнителни услуги.

Например, ще има пакетни предложения, включващи седан за лятото и кросоувър за зимата. Освен това клиентът ще може да получи автомобил с електрически мотор, ако смята да посети някой от големите градове, в които е забранено влизането на превозни средства с двигатели с вътрешно горене. Ще се предлага също така редовно обновяване на електронните системи от разстояние, както и индивидуален дизайн.

Още преди време оперативният директор на Hyundai Europe – Томас Шмид, разкри че компанията отлага стъпването на Genesis на европейски пазара, тъй като преди това трябва да бъде разширена гамата от модели и силови агрегати, които марката предлага. Сега брандът функционира в родината си – Южна Корея, както и в Северна Америка, Китай, Русия и някои държави от Близкия Изток.

Снимка: Hyundai   
 

Тагове: hyundai genesis
0 от 500
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Братле, нали тва имам предвид. На брат ти Пасата по начало е по - скъп, а и с тия екстри, за които говориш ще е с още 6-7к отгоре, не е ли така? Ако и брат ти кара като теб и си пази колата и той ще сменя само тампони и масла и филтри. Иначе и 5 Тойоти дай на неспособен шофьор ще ги счупи. Просто искам да кажа, че ви е изкривено виждането понеже в бг, да не се лъжем, всички искаме хубави коли да караме и някой си вземат стари и не ги поддържат и много ясно се чупят, били те Тойоти или VW.
  • #17
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Да, нямам пари ( преди 2 години )
    Нямам пари да поддържам Немска кола. Прав си. За брат ми всичко немско е номер1.кара пасат 2008.аз приключих с немските премиуми и избрах авенсис 2009. Отвън и отвътре ми харесваше повече..и още е така. За това коя е по надеждна няма нужда да пиша, знаех си пе ще щ е така.осввн 2 пъти смяна масло о филтри имам само един тампон по окачването. Но няма нешо в пасата което да го няма в тойотата..а я немската кола няма камера,перца на волана и ел.багажник. ..и не съм професор
  • #16
    6 rate up comment 4 rate down comment
    До тоя под мен ( преди 2 години )
    Вие като не сте комплексирани и не сте ограничени какъв ви е проблема тогава? Повтаряте само ние сме професори и не знам си кво. Некомплексиран човек ще си каже "нямам пари да поддържам немска кола", а не щот не може да я поддържа да я изкарва бракма. То всъщност целия свят знае кои, кви коли са, но "градския некомплексиран професор" знае най - добре.
  • #15
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Тоз пък и той Опел и Форд. Те ако са немски, ти си трамвай. И ти като жълтурите, четеш нещо, но не асимилираш информацията.
  • #14
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Егати тъпия сайт с тая омраза към Германия, пък за френските марки нищо не се казва. Немските марки не са само Ваг, така обиждате и Опел и Форд, а те са свестни.
  • #13
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    И майката ти и бащата ти са българи. Колко ли е качествен продукта им?
  • #12
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    На българския пазар има корейски и японски модели, които се произвеждат в техните си държави. Те са една идея по-здрави и ако провериш, ще видиш, че не са толкова малко. А останалите модели, които ги сглобяват в англия,словакия,турция и т.н. пак са по-добри от немските. Само за сведение - в заводите на немските производители в ГЕРМАНИЯ, не работят германци. Дори един от класа ми, дето едвам завърши 12 клас сглобяваше двигатели в завода на мерцедес. За какво качество ми говориш от германия...
  • #11
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Striker ( преди 2 години )
    "...оперативният директор на Hyundai Europe – Томас Шмид"- ей, продадоха си гъзовете на жълтите и после що ги изпреварвали. Много чудно защо. Изнесоха си ноу-хау, изнесоха производството и сега - един по-топъл.
  • #10
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    хюндай премиум волво премиум накъде отива света а германската тройка е масов автомобил за простосмъртни
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Да, но не мога да намеря Тойота произведена в Япония. Тука намирам само такива произведени в Турция, и се лъжа, че е от Япония. :Д :Д :Д