IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen произведе 150-милионния си автомобил

Юбилейната машина бе сглобена в завода във Волфсбург

Volkswagen произведе 150-милионния си автомобил

Германската компания Volkswagen отбелязва знаменателно историческо събитие – от конвейра на основния завод във Волфсбург слезе 150-милионният автомобил на марката.

Volkswagen произведе 150-милионния си автомобил

Както съобщават от прес-службата на бранда, юбилейната мащина е хечбек VW Golf GTE, който е боядисан  в уникален за автомобила син цвят, тъй като „хибридният модел представлявава символ на бъдещата мобилност на Volkswagen и в същото време е доказателство за ефективна работа на екипа”.

От компанията припомнят, че Volkswagen е основан преди повече от 80 години, като за този период е произвел 150 млн. автомобила в повече от 50 завода, разположени в 14 различни държави. В момента портфолиото на германския производител включва повече от 60 модела.

Volkswagen произведе 150-милионния си автомобил

Най-продаваният модел на марката е именно Golf, който през 2002 г. подобри рекорда на легендарния „бръмбар”. Тогава от конвейра слезе 25-милионната бройка от модела. Към момента произвeдените „голфове” са над 34 млн. единици.

Снимки: Volkswagen
 

Тагове: volkswagen golf
0 от 500
  • #14
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хаха, да струва 80к лв и въпреки това се купува в десетки пъти повече от Приус, който е почти 2 пъти по евтин. Всъщност ти говориш за плъг ин хибриди, затова ти дадох пример Нещо да кажеш по този въпрос? Нали в Европа не се купуваха? Или забрави кво си писал? В Европа се продава само Лийф и Аутлендер от японските и до там, всичко останало масова е на Рено, ВАГ и БМВМухаха...
  • #13
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хаха, най-големия пазар на Голф ГТЕ и електрическия е ..Норвегия. Личи си колко си бил там, на картинки.И е по скъп от хибридите на Тойота и е по продаваем! За удобства, удоволствие и управляемост няма смисъл да се говори, предвид ковчезите от Тойота. #1 VW Passat GTE This Volkswagen midsize offering had a record result in December, with 3,310 registrations. The Netherlands absorbed 83% of all Passat GTE registrations (2,736)Понеже в Холандия ги няма! Виж кой е най продаваният
  • #12
    1 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    На моята "жълта" кола единствения проблем и са спирачните апарати... но това е, защото за BOSCH, ако ме разбирате правилно. А в Голфсбург нека пият една студена бира с кренвирши VW, то друго какво им остава. :))
  • #11
    12 rate up comment 0 rate down comment
    До тоя под мен ( преди 6 години )
    Ти за човек с акъл ли се смяташ?
  • #10
    13 rate up comment 8 rate down comment
    VW ( преди 6 години )
    Икона!!!
  • #9
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Софтуера пак ли от Бош? Муахаха!
  • #8
    6 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хахахаха *** пак не си е пила хапчетата!Кефиш ВАГи! Ти си давай с плюсовете и минусите! Луд умора няма са казали хората...
  • #7
    21 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не ви ли писна да слизате *** от тия жълти коли ? Не ви ли писна да ви мирише на разтопена пластмаса в "колите" ?Рано или късно всичките ще карате истински немски коли, ама сега нали нямате пари, затова ви прощавам. :Д: :Д :Д Жълтиии..... жълтиии. жалки сте.
  • #6
    29 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Не случайно европа е пълна с ел. коли и хибриди, ама не са от ВАГ, а са 90% японски."Нещо бъркаш континентите! Първо не е пълна и второ в Европа японските не достигат и 30% . А Тойота, заедно с Лексъс не могат да продадат дори колкото са продажбите на eGolf.
  • #5
    10 rate up comment 42 rate down comment
    кубик007 ( преди 6 години )
    150 мил.-я пирон в ковчега на земята.