IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Над 400 коня за Toyota Supra?

Възродената легенда идва през 2019 с V6 турбо мотор

Над 400 коня за Toyota Supra?

Представянето на концептуалния BMW Z4 в Пебъл Бийч върна интереса към възродения съвместен проект на BMW и Toyota за спортен модел, като версията купе на автомобила ще е новата Toyota Supra.

Над 400 коня за Toyota Supra?

Според последните изтекли данни от Toyota, възродената легенда Supra ще е повече от вълнуващ автомобил. Supra ще получи 6-цилиндров мотор, но тук не става въпрос за редови 6-цилиндров двигател, идващ от BMW, а за нов V6 с турбо и работен обем 3,5 литра, разработен съвместно от двете компании, като мощността му ще е над 400 конски сили.

Другата интересна новина е, че новата Supra ще се предлага с механична трансмисия – радост за най-верните почитатели на спортните модели след масовото нахлуване на автоматици и в този сегмент. Но това изобщо не е потвърдено, като се има предвид, че до скоро се твърдеше, че Supra ще се предлага само с автоматична трансмисия.

Над 400 коня за Toyota Supra?

По-късно в моделния цикъл на Supra, ще се появи и хибридна версия, която ще е и най-мощният вариант на моделя. Световната премиера за новата Toyota Supra се очаква в началото на 2019 година, но е много вероятно предсериен концепт да бъде показан още този октомври на изложението в Токио.

Тагове: bmw toyota toyota supra
0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Колев ( преди 1 година )
    Не е невъзможно. Просто е страшно трудно и често се дължи на неправилно шофиране и поддръжка. По-често веригите започват да вибрират, да изпадат в резонанс, дори по-често се случва да изпадне верига отколкото да се скъса. За да добиете представа за здравината на веригата, в сервиза ремонтирахме двигател на Нисан Навара, на който веригата беше счупила зъб на верижното колело.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Колев ( преди 1 година )
    Ангренажна верига е доста трудно да се скъса, особено ако е двуредова. Не случайно съвременните автомобили се завръщат към веригите, защото това позволява да се използват двигатели с интерференция (това са ДВГ, при които могат да се ударят бутало и клапан) по-сигурно. А тези двигатели имат редица предимства пред тези без интерференция.
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Абе Рере стига лъга ве! И колата за която дрънкаш не е Ярис, а Поло с типичните проблеми на марката. Да ти обяснявам ли, че още няма случай на скъсана ангренажна верига на Ярис на кола в гаранция(и за по-стари съм сигурен,че няма),окачването е желязно,съединител под 200к км да смениш значи,че си cMoTaн шо фер,т.е. мъжката ти жена.За другите лъжи няма да ти обяснявам.И как реши точно за Ярис да пишеш не ми е ясно?Измисли други лъжи,че тези са плоски!
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Русия ( преди 1 година )
    Чудесна е.
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Колев ( преди 1 година )
    Как се сравнява Ярис с това ? Та те са съвсем друг клас, на съвсем различни цени. Без обиди, но като да сравняваш форд фокус с форд мустанг, защото са форд... Трябва да знаеш какво да очакваш според това за какво си платил... А и е много важно как я караш и поддържаш, било то и за 2 години.
  • #9
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Pepe ( преди 1 година )
    Не знам тойота колко са здрави, но на жената яриса за 2 години скъса ангренажна верига, компресора на климатика замина,снених съединител, амортисьорите се скапаха, почнаха да играят оборотите и тн.
  • #8
    9 rate up comment 5 rate down comment
    112 ( преди 1 година )
    Това просто ще забие умрелото бмв от към дизайн. Зверска е Супрата.
  • #7
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Абе Vraca,където и гарга не каца,ти чете ли статията? Хората са ти написали, че първо излиза версията 400 к.с., а след това още по-мощната хибридна. Ти на това лекото и малко купе колко мощност още искаш? А и ако си забелязал японците не държат на всяка цена да извадят кой знае каква мощност.Надеждноста,икономията и дълготрайността май са им по-голям приоритет.И забележи,че винаги оставят и ресурс за тунерите да се занимават.И то не малък.Нищо не им пречи Годзила да е направят 700 к.с. примерно.
  • #6
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Уауууу! Бижу! Коя друга има такъв арогантен дизаън?
  • #5
    8 rate up comment 15 rate down comment
    hahha ( преди 1 година )
    ще, ще... таа супра мухляса на чертожната дъска..правят я откак спряха предишната.. и като я изкарат на цена от 400 000 еуро.. и ще се въргаляме по пода от смях.. смешна фирма смешни решения.Ще се борели с големите.. да да...един мармот...