IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 свръхнадеждни автомобила

Тези машини имат пробег от над 320 000 км

10 свръхнадеждни автомобила

Изданието Consumer Reports публикува поредната си класация, в която са включени автомобили с пробег от минимум 320 000 км. Машините са подредени в зависимост от техния брой по пътищата на САЩ. Преди да почнете да четете, опитайте се за познаете колко модела на Toyota има в първата десетка.

Ford F-150

10 свръхнадеждни автомобила

Последното, десето място, в класацията е за семейството F-150. Наскоро моделът беше обновен, като Ford включи в него и дизелов двигател. Цените на на-популярния модел в САЩ стартират от 27 300 долара.

Toyota Highlander


10 свръхнадеждни автомобила

Този модел се определя от изданието като „един от най-добрите кросоувъри със средни размери и три реда седалки”. Автомобилът се радва на сериозна популярност, при това не само в Щатите. Там цените му стартират от 30 630 долара.

Toyota 4Runner

10 свръхнадеждни автомобила

Още една, но не и последната Toyota в тази класация. Всъдеходът 4Runner се предлага с 4,0-литров V8 двигател и 8-степенен автоматик. В Consumer Reports критикуват модела за несполучливите настройки на окачването и посредствената управляемост, както и зари наклона в завоите. Цените на модела започват от 34 200 долара.

Toyota Corolla

10 свръхнадеждни автомобила

Изданието Consumer Reports оценява висока комфорта, тишината в салона и просторния за седан от този клас интериор. Минусите на най-продавия автомобил на планетата са  управляемостта и работата на електронните системи. Corolla струва в САЩ минимум 18 500 долара.

Honda Civic

10 свръхнадеждни автомобила

В САЩ моделът се предлага в три варианта – седан, хечбек и купе, като общо-взето получава високи оценки в повечето си направления. Това се отнася и за версията Type R с 320 к.с. Тя е и най-скъпата – 33 900 долара.

Toyota Sienna

10 свръхнадеждни автомобила

Журналистите от изданието хвалят окачването на модела, като и доброто му обезшумяване, но имат претенции към управляемостта. В САЩ миниванът струва 29 700 долара.

Honda CR-V

10 свръхнадеждни автомобила

Петото поколение на модела струва минимум 24 045 щатски долара зад океана. Кросоувърът на японците като цяло получава добри оценки за комфорт и качество на избработката, претенции са предимно към управлението.

Toyota Prius

10 свръхнадеждни автомобила

През миналата година именно Consumer Reports определи новото покление на Prius за „най-икономичния автомобил в историята на всички тестове на изданието”. Постиганият разход на гориво от журналистите беше 4,52 л/100 км. В Щатите хибридът струва минимум 20 630 долара.

Honda Accord   

10 свръхнадеждни автомобила

Новото поколение на Accord се появи едва през миналата есен, затова и в изданието не бързат с оцентите. Отбелязва се, че предшественикът на този модел зае второ място в класацията за надеждност на Consumer Reports. Цените стартират от 20 472 долара.

Toyota Camry

10 свръхнадеждни автомобила

Победител в класацията за надеждност е именно Camry, който най-често попада в групата коли, способни да изминат повече от 320 000 км без сериозно проблеми. Наскоро излезе и версия на модела с V6 мотор с 300 к.с. Цените на Camry започват от 24 000 долара.

Снимки: Toyota, Honda, Ford








.

 

Тагове: consumer reports
0 от 500
  • #30
    1 rate up comment 4 rate down comment
    аз ( преди 6 години )
    Ша *** простиш на 100 к да се прави ремонт.Карайте си лигените и тенджурите и се местете от пътя из баирите че никви ви няма. И гаражи си имаме и по 2 коли вътре лемчо.Вервай си че си си купил някакво мпс Егати смешкото. Хахах уникален лиген викаш.
  • #29
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Муахахаха, абе немските фенчета, който е капал Акорд като се качи на немски премиум и умира от смях. Акорда е уникална кола.
  • #28
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ами VW не е премиум ама не е в класацията?Пък били много здрави нали? Още повече тоя акорд е много над А4 например от към "премиум" екстри и материали. Непрекъснато си намирате *** оправдания, а фактите говорят едно :Японските автомобили са 1 по надеждност и качество, а немските са или с много скъпи модели в средата на подобни класации.Дори в някой класации - например за сериозни дефекти в двигателите са на дъното ( Ауди и VW с най-много проблеми в дв. ).Немско - фалш!
  • #27
    2 rate up comment 5 rate down comment
    SSt ( преди 6 години )
    Има! В гаража на успелите хора,който не се задоволяват със скучна ширпотреба.В твоя обаче има 20 годишна изгнила хонда,а тия ги гледаш само на снимка.
  • #26
    5 rate up comment 13 rate down comment
    SSt ( преди 6 години )
    Няма как да има премиум в тази класация,на автомобили ,които се вземат с цел да бъдат яко карани и юркани по пътищата,и хората за вършат работа с тях.Ами по тази логика защо няма Лексус,Инфинити и Акюра,или пък Генезис.Пак казвам,като изключим форда,сиви и безлични коли,за сиви и безлични хора,със сив и безличен живот.В тези коли няма емоция,няма тръпка,няма класа,не ти доставя удоволствие и престиж от притежаването на такава кола.
  • #25
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    ***!!!Карай си японския леген и си вервай
  • #24
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Правете разлика.Японските издържат 300 хил без основни ремонти по двигателя.Те,хубаво има немските автомобила в България на по 300-400 хил километра,но на всеки 100 хил,на немския автомобил му се прави основен ремонт по двигателя.Там е разликата.Ако немски автомобил е вкарат в България на 300 хил,то поне 3-пъти е минал основен ремонт
  • #23
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Първо уточнете кой е Б5 и кой Б6 и елате пак...Аз имам Б6 с навъртяни 150к за 9г. Единственото по сериозно нещо сменено е демпфера на около 115к, но съм ремапван, съответно ме съкратих живота. Останалото са 4 крушки и 2 предни тампона. Сега предстои смяна на 2 задни тампона и 2 задни биелетки
  • #22
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Гробищак ( преди 6 години )
    Кви пасатори , младеж??След В-5 и В-6 думите пасат и надеждност някак не вървят в едно изречение.По новите тепърва ще ги видим ,но най добре ФВ да смени името пасат да изчисти срама както направи рено с лагуна
  • #21
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Стар пасат....ела със В6 и по нов и кажи колко ремонта има да направи 300.000км