Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

10 свръхнадеждни автомобила

Тези машини имат пробег от над 320 000 км

10 свръхнадеждни автомобила

Изданието Consumer Reports публикува поредната си класация, в която са включени автомобили с пробег от минимум 320 000 км. Машините са подредени в зависимост от техния брой по пътищата на САЩ. Преди да почнете да четете, опитайте се за познаете колко модела на Toyota има в първата десетка.

Ford F-150

10 свръхнадеждни автомобила

Последното, десето място, в класацията е за семейството F-150. Наскоро моделът беше обновен, като Ford включи в него и дизелов двигател. Цените на на-популярния модел в САЩ стартират от 27 300 долара.

Toyota Highlander


10 свръхнадеждни автомобила

Този модел се определя от изданието като „един от най-добрите кросоувъри със средни размери и три реда седалки”. Автомобилът се радва на сериозна популярност, при това не само в Щатите. Там цените му стартират от 30 630 долара.

Toyota 4Runner

10 свръхнадеждни автомобила

Още една, но не и последната Toyota в тази класация. Всъдеходът 4Runner се предлага с 4,0-литров V8 двигател и 8-степенен автоматик. В Consumer Reports критикуват модела за несполучливите настройки на окачването и посредствената управляемост, както и зари наклона в завоите. Цените на модела започват от 34 200 долара.

Toyota Corolla

10 свръхнадеждни автомобила

Изданието Consumer Reports оценява висока комфорта, тишината в салона и просторния за седан от този клас интериор. Минусите на най-продавия автомобил на планетата са  управляемостта и работата на електронните системи. Corolla струва в САЩ минимум 18 500 долара.

Honda Civic

10 свръхнадеждни автомобила

В САЩ моделът се предлага в три варианта – седан, хечбек и купе, като общо-взето получава високи оценки в повечето си направления. Това се отнася и за версията Type R с 320 к.с. Тя е и най-скъпата – 33 900 долара.

Toyota Sienna

10 свръхнадеждни автомобила

Журналистите от изданието хвалят окачването на модела, като и доброто му обезшумяване, но имат претенции към управляемостта. В САЩ миниванът струва 29 700 долара.

Honda CR-V

10 свръхнадеждни автомобила

Петото поколение на модела струва минимум 24 045 щатски долара зад океана. Кросоувърът на японците като цяло получава добри оценки за комфорт и качество на избработката, претенции са предимно към управлението.

Toyota Prius

10 свръхнадеждни автомобила

През миналата година именно Consumer Reports определи новото покление на Prius за „най-икономичния автомобил в историята на всички тестове на изданието”. Постиганият разход на гориво от журналистите беше 4,52 л/100 км. В Щатите хибридът струва минимум 20 630 долара.

Honda Accord   

10 свръхнадеждни автомобила

Новото поколение на Accord се появи едва през миналата есен, затова и в изданието не бързат с оцентите. Отбелязва се, че предшественикът на този модел зае второ място в класацията за надеждност на Consumer Reports. Цените стартират от 20 472 долара.

Toyota Camry

10 свръхнадеждни автомобила

Победител в класацията за надеждност е именно Camry, който най-често попада в групата коли, способни да изминат повече от 320 000 км без сериозно проблеми. Наскоро излезе и версия на модела с V6 мотор с 300 к.с. Цените на Camry започват от 24 000 долара.

Снимки: Toyota, Honda, Ford








.

 

Тагове: consumer reports
0 от 500
  • #40
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До майтапа ( преди 1 година )
    "Карах Акорд от 0 до 230000 км" Естествено...всички тук караме чисто нови коли...само дето продажбите на такива в БГ са колкото в областно градче в Германия..вкл. тези на служебни баничарки Остави това..230К се правят за 10-12 год.при нормално каране..да речем че не си слизал от хондата и си ги наппавил за 5г...толкова ли ти трябваха да осъзнаеш,че колата не те кефи. отивай да лягаш,че НОВАТА ТРОЙКА те чака в сънищата
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Разбира се може и повече да харчи според това как се кара. Аз казвам какво съм засичал. Във форума на Хонда също може да се прочете за разхода на др колеги и е близък до това което съм дал. Говорим за Акорд 7 преди фейслифта. Специално този двигател беше награден като най-добър в класа си и една от причините беше че е най-икономичен
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Акорда ще гори градско 7-7,5 или по околовръстното или по Цариградското, във всички останали случай около 8,5-9.0 За извънградско под 6,0 ако изключим магистрала е ОК
  • #37
    1 rate up comment 1 rate down comment
    doc ( преди 1 година )
    6 от 10!Не това не е тото,а живата реалност в автомобилостроенето!
  • #36
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до Майтап ( преди 1 година )
    И аз карах Акорд 2,2 дизел и харчеше 7-7,5 градско и под 6 извънградско. Ти какво разбираш под "харчи много"? За двигател с такъв обем и това купе разхода е повече от добър.
  • #35
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Страшна гъзария е да караш тракащ канцерогенен "премиум" чиито създатели ги чакат доживотни приъди за претъпления срещу човечеството, няма що.. За селски гъзар е идеална де.
  • #34
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Майтап ( преди 1 година )
    Карах Акорд от 0 до 230000 км. Единствено надеждност. За сметка на допотопна технология. Атмосферни бензини с умряла авт. кутия. Дизел, който въпреки хвалбите харчи много. Нищо заслужаващо си парите. След нея се качих на нова 3-ка. Съжалих за годините прекарани с Хонда.
  • #33
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Работата е какво иска човек - надеждност, или гъзария. Искаш надеждност - купуваш японка. Искаш гъзария - купуваш швабски премиум с двеста кила шумоизолация и магнезиеви копченца. Кой каквото го влече.
  • #32
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "...който е капал Акорд като се качи на немски премиум и умира от смях." И съм карал и съм се возил. Иначе наистина умирам от смях, като отворя багажника на Акорда с неговите огромни 400 литра. Айго има по голям. Тва само дръпнат може да го измисли
  • #31
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Ами VW не е премиум ама не е в класацията? Пък били много здрави нали? " Ами то си пише, но нема кой да чете. "Машините са подредени в зависимост от техния брой по пътищата на САЩ." На 10 Тойоти има едно Фв. Ако направят такава класация за европа, девет от десет ще са на ВАГ групата! Останалото е Опел. Надай се най-много проблеми по моторите да имат Ауди и Фв. Един проблем със загубата на мощност при FSI раздухахте. Ако въобще знаете за какво става въпрос, за което се съмнявам всъщност