IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla трупа загуби и след представянето на Model 3

Само за второто тримесечие на годината компанията е на минус с 401 млн. долара

Tesla трупа загуби и след представянето на Model 3

Пред няколко дни американският производител на електромобили Tesla представи серийната версия на Model 3 и дори предаде първата партида от автомобила на свои клиенти. На пръв поглед изглежда, че нещата за компанията на Илон Мъск се развиват отлично, но се оказва, че това съвсем не е така.

Tesla трупа загуби и след представянето на Model 3

Както съобщава CNBC, само през второто тримесечие на текущата година Tesla е загубила 401 млн. долара. Това явно се очакваше от финансовите експерти, които дори бяха предрекли по-лоши показатели. Те предвиждаха негативният резултат да е 1,82 долара на акция, но в крайна сметка загубата е 1,33 долара на акция.

Що се касае до приходите на Tesla, те са се повишили над 2 пъти в сравнение със същия период на 2016 г. – от 1,3 млрд. на 2,8 млрд. Това също се разминава с предвижданията на икономистите, които очакваха 2,5 млрд. долара. Ръстът е свързан със същественото увеличаване на поръчките за флагманите на марката Model S и Model X.

Цифрите явно не притесняват изпълнителния директор на компанията Илон Мъск, който увери инвеститорите, клиентите, шефовете на марката и автомобилната индустрия, че всичко ще бъде наред и в края на следващата година Tesla ще произвежда по 10 000 коли на седмица. Този показател ще осигури на компания светло финансово бъдеще.

Снимки: Tesla








 

Тагове: tesla motors
0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Jimo ( преди 1 година )
    Много яко ускорение,но предпочитам да е съчетано с рев на двигател,иначе кефа е наполовина
  • #15
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Русия ( преди 1 година )
    Голямо припадане ще е във заводите.
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Честно казано, в разработката на електромобили няма нищо сложно, това го доказаха доста малки компанийки, както и китайски производители," Нима? Един модел за да мине от хартия в реален такъв са нужни години. Нали се сещаш какви инвестиции са, или може би пък не като гледам какво пишеш. Аеро тунели, оптимизации, тестове за надеждност, краш тест. Подобрения, подобрения и пак подобрения... Излиза от написаното от теб, че и в гаража си мога да прави ел.автомобил. Да ама не!
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    SS ( преди 1 година )
    Няма как да печелят 30 бона чисто от автомобил,дори и да го продадат за 120 хиляди.Наскоро имаше статия която показваше колко е реалната печалба на всяка от компаниите при продаден автомобил и такива цифри уверявам те далеч нямаше.информирайте се по-добре когато боравите с факти и точни числа.Загубите в момента на ТЕСЛА принципно не са никакъв проблем.Първоначалната инвестиция разбира се,че е скъпа,в момента в който поточната им линия заработи на пълен оборот,ще излезнат и на плюс.
  • #12
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Един ( преди 1 година )
    От догодина и другите компании започват да пускат електроавтомобили, ще му се стъжни на Елончо. До момента Тесляка си е една огромна пирамида, дали някога ще излезе на печалба, че да възвърне десетките милиарди инвестиции е много съмнително...
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Колко ли милиарда още трябва да вложат за да започна да самото производство и да стигнат нивото на Тесла. " Само преоборудването на поточната линия за производство отива към милиард долара
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Честно казано, в разработката на електромобили няма нищо сложно, това го доказаха доста малки компанийки, както и китайски производители, Важното е да слагаш батерии, колкото кила повече, толкова по-голям преход но и още по-дълго зареждане. Големите автопроизводители многат много лесно да минат на ел.коли но не го правят защото е все още нерентабилно. Пробив в батериите ще промени коренно нещата, и тъкмо това се очаква в близките 5-10 години.Това е голата истина иначе евала на ентусиазма на Мъск
  • #9
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А защо смятате че е толкова лесно да се произвеждат автомобили от нулата, още по-трудно е за електромобилите. От Audi казаха че ще отделят 10 милиарда за разработки на технологии за електромобили. Колко ли милиарда още трябва да вложат за да започна да самото производство и да стигнат нивото на Тесла. Никой до тук ли не си направи тази сметка къде са "загубите" на Тесла? Ще имате още поводи да говорите за балони. Илон Мъск няма да спре да я реинвестира всичката печалба че и повече и в бъдеще.
  • #8
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Преди 10 години Мъска каза това е бъдещето и извади на пазара Tesla Roadster с 320км. преход. Хората купуваха като луди акции а Мък им обещаваще купища пари, уви само загуби, излезе модел ЕС, който вече щеше да носи печалби според Мъск, уви отново загуби, модел Х щеше вече най-накрая да донесе пари, но загубите си продължават отново, сега същото говори и за модел 3. И едва ли някой очаква Мъск да каже друго, че примерно отново очаква загуби. Разбира се че всеки път обещава ама не става.
  • #7
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    в момента получават по 1800 поръчки на ден за модел 3,а немците щели да спасяват дизела...УМНО,но като се сетя за колко части за печки са подписали предварителни договори и са длъжни да ги изкупят от потдоставчици каквото и да стане донякъде ги разбирам