IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota подготвя силен електрически модел

Продажбите му трябва да започнат през 2022 г.

Toyota подготвя силен електрически модел

Инженерите на Toyota работят по нов електрически модел, при който ще се използва нов тип батерия, която ще осигурява по-голям пробег и ще се зарежда по-бързо. Японската преса прогнозира, че този модел, изграден върху напълно нова платформа, ще се появи на пазара през 2022 г.

Toyota силен електрически модел

Новият електромобил ще получи солидни батерии, които според вестник Chunichi Shimbun, ще се зарежат за броени минути. Изданието не цитира източници от Toyota, но прави сравнението с литиево-йонните батерии, които имат нужда от 20-30 минути, за да бъдат заредени с т.нар фаст чарджъри, а пробегът им достига 300-400 километра.

Една от преките цели пред Toyota е компанията да догони лидерите при електромобилите Tesla и Nissan, тъй като тези модели стават все по-популярни. Миналата година Toyota обяви, че създава специално свое подразделение, което ще се занимава с електромобили с голям пробег. Негов шеф е големият бос на компанията Акио Тойода.

Марката планира да стартира масово производство на електромобили през 2019 г. в Китай.

Снимка: Toyota

Тагове: toyota
0 от 500
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    ВАГ, ти Тойота не ги мисли! Мисли за тези на които си им фен, че тяхната никак не е лесна! А Тойота батериите може да си ги развива и да си ги слага в хибридите, ако иска или във водородните автомобили, докато изкара електричката, която ще преобърне света на електромобилите. Бъди сигурен, че ще стане. Къде ще са тогава вурстовете? Пак ли за развитие на дизела ще плямпат? Ти пак ли ще ни убеждаваш, че от дизела по-чисто и от немското по-яко няма? Много си ограничено моето момиче!
  • #18
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Не, Анонимен бачкаа ( преди 6 години )
    БалонЪТ на петролА за транспорт ще се пукне, а TESLA Inc.(компания произвеждаща соларни панели, литиево-йонни батерии и космически кораби чрез "Space-X", aaa и електрически коли) ще пребъде мнноооого след като ти поумнееш. А това значи наистина много време : DН'дей бери гайле! И Мъск ще стане мултимилиардер, и днешните петролни коли ще изчезнат. Така е в еволюцията.
  • #17
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Във високотенологичните производства фабриките се преоборудват с нова технология редовно - в някои случаи всяка година. Докато стане 2022, та Тойота да започне да произвежда въпросните батерии (което означава най-много 1 нишов модел докато разгърнта производството), Тесла ще произвеждат 4-то поколение батерии в своите фабрики. Да не говорим, че 2022 спокойно може да стане 2025-та, ако разработката се забави или не намерят начин да намалят цената.
  • #16
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Русия, Китай е огромен пазар и само факта, че там зверски мразят японците пречи Тойота да са Но.1
  • #15
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Русия ( преди 6 години )
    Тислата кога ще бъде на печалба?
  • #14
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Русия ( преди 6 години )
    "Марката планира да стартира масово производство на електромобили през 2019 г. в Китай."Пак в комунистическа държава.Защо не отидат при демократизма?
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    д-р Исня ( преди 6 години )
    "по-мощни двигатели, за да ускорява за под две секунди"Мъ скоро начи даваш газ до дупка, слизаш от колата след 5 минути и 30 обиколи по екватора пред вас... и о..изненада! Внучка ти й спрели пенсията, щото дедо й преди 70 години превишил скоростта с 30000000 км/ч и още плащат глобата!
  • #12
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Сега разбрахте ли защо Тойота не пуща електромобили и защо си продаде акциите в Тесла? Или още не ви е станало ясно? Някои злорадо се раваха и злобееха, но за пореден път Тойота вади от ръкава джокер и всички останали са мат.Най ми е жал за германчетата. Те горкичките никакви ги няма. Ще си останат на ниво дизели. Бита карта от всякъде. Каква ли песен ще запее форумната *** тогава? Само ме е страх да не вземе да се самоубие, че няма да има кой да ни разсмива и да ни оправя деня.
  • #11
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ай ай ай, милиардната инвестиция на тесла в гигафабриката била в остаряла технология, инвеститорите ще бъдат очаровани. Този път локумите със соларните керемидки няма да ги спасят. Поредният пирон в балона тесла.
  • #10
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Да ама не ( преди 6 години )
    Единственият проблем, e че сроковете изглеждат прекалено оптимистични за навлизане в масово производство, за да е конглокентна цената. Вероятно е поредния "пирон в балона Тесла". Всячески се опитват с празни обещания, да намалят пазарната капитализация на Тесла и понякога успяват. Само че, от днес, пазарната капитализация на Тесла отново е по-висока от тази на BMW. Дори и по-късно да е, навлизането на solid-state батериите, ще премахни всички предимства на автомобилите с ДВГ, значи новината, че някой усърдно работи по тези бактерии, все пак е добра новина.