IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford закрива B-Max заради липса на интерес

Мястото на минивана ще заеме кросоувърът EcoSport

Ford закрива B-Max заради липса на интерес

Компанията Ford обяви официално, че през септември нейният завод в Крайова (Рум) спира производството на компактния миниван B-Max, предназначен за европейския пазар.

Ford закрива B-Max заради липса на интерес

Моделът отива в историята заради слабия интерес. Вместо него предприятието в румънския град ще произвежда компактния кросоувър EcoSport за Европа. Заради пускането на новия модел Ford отваря нови 500 работни места в завода и така общият брой на служителите ще достигне 1700 души.

Ford закрива B-Max заради липса на интерес

Компактният ван Ford B-Max дебютира през 2012 г., като се произвежда само в Румъния. Моделът е с дължина от 4077 мм, а разстоянието между двете оси достига 2489 мм. Той се предлага с бензинови мотори 1,0 EcoBoost (100, 125 или 140 к.с.), 1.4 (90 к.с.) и 1.6 (105 к.с.). Дизелите са 1,5-литрови със 75 и 95 к.с.

Ford закрива B-Max заради липса на интерес

Заради началато на производството на EcoSport в Румъния Ford ще инвестира 200 млн. евро в завода си в Крайова. Засега продаваният в Европа кросоувър се сглобява в Индия.

Снимки: Ford

Тагове: ford b-max ford rcosport
0 от 500
  • #15
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    защо слагате опел до Форд! Какви модели имат опел които отговарят на изброените от мен - ГТ, Мустанг, Фокус РС, Едж Форд за 20-тина години се развиха, докато опел си останаха една действително посредствена марка! имат една инсиния която бива, и дотам ! Нито корсата , нито астрата са на нивото на Фиеста и Фокус! Още първия фокус беше доста по-кола от астра Г и голф 4 оттогава възхода им не е спрял!
  • #14
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Бухаха, тояга и фолксваген, аре по-сериозноКия и Хуйдай бива, ама тея горните...
  • #13
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Бухахаха, ти уби рибата с правата лопата! Щото са посредствени, затова Мустанга е най-продавания в света спортен автомобил! И Фокуса и той е много посредствен, особено РС-а! Убиеца на Ферари - ГТ и него да не го забравим че е от най-посредствените! Едж и той е много посредствен! Форд пускат все повече добри и качествени модели които карат конглокенцията им да си скубе косите! Сори, ама това е положението! Форд си струва парите отвсякъде, за разлика от прехвалените ФВ например!
  • #12
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Бих си купил тойота, фолксваген, хюндай, но фод и опел, никога!
  • #11
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    За мен е доста долнокачествена марка. От както следя класациите по качество, все са на дъното, до Фиат и Рено. Следя ги от 2006 г. и няма изключение. В това са последователни.
  • #10
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Автомобилната посредственост има едно име и то е Форд.
  • #9
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тенденцията от години е преминаване от миниванове към кросовъри, от Марс ли падате!
  • #8
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    не изглежда зле изобщо. Не знам дали цената е била отблъскваща или масовката предпочитат други модели.
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Жалщо, прекрасен миниван е и според мен дизайнът му е по-красиво от на Фиестата. Бих го предпочел пред една Фиеста, също толкова компактен за паркиране, но седиш на по-високо и задните врати са плъзгащи се, което ги прави по-удобни. Помня първия път като видях един такъв син Б макс през 2013 година.
  • #6
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Попа ( преди 6 години )
    Само VW ще остане, запомнете ми думите.Един ден живот и здраве ще видите сами.