IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru WRX STI стана най-бързият седан на „Нюрбургринг”

Версията Type RA NBR Special изпревари и редица суперколи

Subaru WRX STI стана най-бързият седан на „Нюрбургринг”

Представителството на Subaru в САЩ официално обяви, че модернизираното Subaru WRX STI Type RA NBR Special е новият рекордьор на Северната дъга на пистата „Нюрбурринг” сред седаните с 4 врати. Съгласно публикуваните данни, японският седан е завъртял една обиколка на култовото трасе за 6 минути и 57,5 секунди. Постижението е било регистрирано от служители на пистата, като се очаква видео с него да бъде публикувано съвсем скоро.

Subaru WRX STI стана най-бързият седан на „Нюрбургринг”

Трябва да се отбележи, че Subaru WRX STI Type RA NBR Special е бил по-бърз не само от всички седани, пробвали се на трасето, но и от редица суперколи и хиперколи. Записаното време превързхожда резултатите на машини като Lamborghini Aventador LP 75-4 SV, McLaren P1 и състезателното Ferrari 599 XX.

Факт е също, че новият рекордьор на Северната дъга не е съвсем сериен автомобил. Машината е разработена с помощта на експертите от отбора Prodrive, като целта е била да се покаже реалния потенциал на колите на Subaru, оборудвани със система за задвижване на четирите колела.

В основата на кола е стандартно Subaru WRX STI от 2017 г., което е значително преработено. Под капака е поставен 2,0-литров „боксер”, чиято мощност при 8500 об/мин достига 600 к.с. Максималната скорост на автомобила е ограничена по електронен път на 288 км/ч.

Subaru WRX STI стана най-бързият седан на „Нюрбургринг”

За сравнение, досегашният рекордьор при седаните на „Нюрбургринг” беше Alfa Romeo Quadrifoglio, оборудвана с 2,9-литров V6 мотор с 510 к.с. Италианският автомобил записа 7 минути и 32 секунди.

Снимки: Subaru

 

Тагове: subaru wrx type ra
0 от 500
  • #6
    18 rate up comment 13 rate down comment
    112 ( преди 6 години )
    Японците бая са смъкнали времето, браво на тях. Все пак рали легенда ...
  • #5
    26 rate up comment 18 rate down comment
    Барото ( преди 6 години )
    Ама хич не ни впечатлява един изкорубен лиген.Какво се сравнява с модели които са в шоуруума сток?Това просто не е сравнение.Можело незнам си кво ,ми то и колите от ДТМ и те изглеждат като това,коруба,барове и ламаринена седалка. и много спешъл преработки по мотора и окачването,и тях ли ще ги бие.Превъзхожда ,звънци.Гърне от ламарина..превъзхождало ферари пхаххахаха...ех тия хапчета.
  • #4
    31 rate up comment 11 rate down comment
    Фактически! ( преди 6 години )
    В категорията нормални седани на ринга 1 си остава Алфата!
  • #3
    22 rate up comment 24 rate down comment
    Дърваруфен ( преди 6 години )
    Туй дървару няма нищо общо с онуй дето го дялкат с брадветата и теслите за народните маси. Особено в моторчето!А за 100% изкорубване трябваше да махнат и предните и задните фарчета!
  • #2
    40 rate up comment 15 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 6 години )
    Целта е да покажат какъв потенциал имат моделите на Субару. То е ясно, че това е много далеч от обикновената версия на колата. Но е доста по-бърза, от Ламборгини със 750 к.с., средно разположен двигател и доста по-нисък център на тежестта. Да добавим и П1 който е 900 к.с. и то с хибридна система... Ако не е ограничена на 288км/ч, на финалната права, с правилните предавки и както е 600к.с. със сигурност ще удари 300+ км/ч.Постижението си е доста впечетляващо. Адмирации за Субару !
  • #1
    35 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не е ли серийна колата, въобще не искам вече да знам какви рекорди за нагласили.