IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Subaru WRX STI стана най-бързият седан на „Нюрбургринг”

Версията Type RA NBR Special изпревари и редица суперколи

Subaru WRX STI стана най-бързият седан на „Нюрбургринг”

Представителството на Subaru в САЩ официално обяви, че модернизираното Subaru WRX STI Type RA NBR Special е новият рекордьор на Северната дъга на пистата „Нюрбурринг” сред седаните с 4 врати. Съгласно публикуваните данни, японският седан е завъртял една обиколка на култовото трасе за 6 минути и 57,5 секунди. Постижението е било регистрирано от служители на пистата, като се очаква видео с него да бъде публикувано съвсем скоро.

Subaru WRX STI стана най-бързият седан на „Нюрбургринг”

Трябва да се отбележи, че Subaru WRX STI Type RA NBR Special е бил по-бърз не само от всички седани, пробвали се на трасето, но и от редица суперколи и хиперколи. Записаното време превързхожда резултатите на машини като Lamborghini Aventador LP 75-4 SV, McLaren P1 и състезателното Ferrari 599 XX.

Факт е също, че новият рекордьор на Северната дъга не е съвсем сериен автомобил. Машината е разработена с помощта на експертите от отбора Prodrive, като целта е била да се покаже реалния потенциал на колите на Subaru, оборудвани със система за задвижване на четирите колела.

В основата на кола е стандартно Subaru WRX STI от 2017 г., което е значително преработено. Под капака е поставен 2,0-литров „боксер”, чиято мощност при 8500 об/мин достига 600 к.с. Максималната скорост на автомобила е ограничена по електронен път на 288 км/ч.

Subaru WRX STI стана най-бързият седан на „Нюрбургринг”

За сравнение, досегашният рекордьор при седаните на „Нюрбургринг” беше Alfa Romeo Quadrifoglio, оборудвана с 2,9-литров V6 мотор с 510 к.с. Италианският автомобил записа 7 минути и 32 секунди.

Снимки: Subaru

 

Тагове: subaru wrx type ra
0 от 500
  • #17
    3 rate up comment 3 rate down comment
    х ( преди 1 година )
    "кьорав японец няма там." А не така. Има един. Прави суши в столовата.
  • #16
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Еми много ясно че ще има добро време , окачване от WRC заковано-никакъв комфорт на возия и гуми сликове за писта , вътре няма нищо само пилота...все едно караш картинг. Останалите марки които споменаха че били победени , все пак продават на клиенти които искат някакъв комфорт и екстри...не да ти изпаднат бъбреците след триста черта
  • #15
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Няма нужда да спорите деца. Хората просто Ви показват, че могат.
  • #14
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Японците бая са смъкнали времето, Кви японци бе?Продрайв е английска фирма,която се занимава с тунинг и подготовка на състезателни коли.В момента работят с Астон Мартин за Световния шампионат за издръжливост.На времето правеха колите на Субару за ВРЦ.Какви японци,какви 5 леа,кьорав японец няма там.
  • #13
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    То това не знам дали ще го признаят за рекорд. Това няма нищо общо със серийно Субару, освен части от купето. Броните са различни, отвътре абсолютно всичко е махвато като тапицерии, седалки вероятно и таблото е махнато, двигателя е двойно по-напилен от стандартния. Изобщо машината е правена и настройвана за пистата и няма нищо общо със сериен седан примерно с Алфата с която го сравняват. Представете си алвата ако я доработят 1000кс и я обезкостят като това Субару, вероятно ще е по-бирзо с минута
  • #12
    14 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    2-литров боксер, слага в джоба сток ферари и мкларън... добрееееее! Ма те цило сток, се тая - паказва потенциал. Ма нямало имидж - хаха, щото германските легени дето ги изловиха са лъжат за щяло и нещяло имат много имидж вече :)
  • #11
    14 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Супер ама имиджът му е малко по-добър от на китайско сейко.В чужбина субару си купуват пенсионери.В Бг некви ентусиасти които се опитват да убедят,че имат пари за куатро или 4матик ама много се чупели а тва било железно.Знаем,знаем.И 30хил лева по евтино втора ръка.Ако имате пари за ламборджини или ферари субару ли ще си купите.Нека да е по бързо уж там на неква писта.Между другото тунинговани ламбота и ферарите лесно достигат 1500-2000 коня.Тва пак ли ще е по-бързо?
  • #10
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Това въобще защо го споменават...
  • #9
    18 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Брутале Субару, отвява европейските "суперколи"
  • #8
    22 rate up comment 2 rate down comment
    Барото ( преди 1 година )
    Е така де ,ама се прави сравнение със сериен автомобил бил той Алфа, бил Ферари.То всъщност повод за полемика е самата статия,не толкова автомобила.Супер тунингован да се сравнява със себеподобни а не с дадените за пример.