IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bugatti ще смени Chiron след 15 години

Със сигурност новият модел ще е хибрид

Bugatti ще смени Chiron след 15 години

Шефът на Bugatti Волфганг Дюрхаймер заяви пред списание Autocar, че марката ще лансира хибриден модел, който ще смени хиперколата Chiron. Това трябва да се случи не по-рано от 2024 г., като топ-мениджърът е уверен, че използването на хибридни технологии е неизбежно тъй като потенциалът за развитие на бензиновите двигатели е изчерпан.

Bugatti ще смени Chiron след 15 години

В интерес на истината, инженерите на Bugatti са имали идеи да използват хибридно задвижване и при Chiron, но са се ограничили само с форсиране на двигателя, зает от Veyron. И според Дюрхаймер, таванът е постигнат, едва ли отново ще видим автомобил с мощност 1500 к.с., който да не ползва хибридни технологии.

В същото време шефът на Bugatti определи като „преждевременни” идеите за изцяло електрически модел на марката.

Дюрхаймер потвърди, че работата по наследника на Chiron все още не е започнала, като актуалният модел на компанията ще се произвежда още 8 години. В момента обаче представители на Bugatti обсъждат със свои настоящи и потенциални клиенти възможността компанията да предложи на пазара друг модел – най-вероятно серийната версия на петвратия хечбек Galiber – концептът, който дебютира през 2009 г.

Но в Bugatti нямат планове да произвеждат два модела едновременно, което означава, че ако има сериозен интерес към лимузината, то тя може да отложи дебюта на наследника на Chiron за 2032 г. – точно след 15 години.

Bugatti ще смени Chiron след 15 години

Bugatti Chiron се произвежда от 2016 г. и се задвижва от бензинов W16 мотор с четири турбини, който е с мощност 1500 к.с. Ускорението на купето със задвижване 4х4 от 0 до 100 км/ч е 2,5 секунди, а за 13,6 секунди автомобилът достига 300 км/ч.

Максималната скорост на модела, кръстен на някогашния пилот на Bugatti Луи Широн, е електронно ограничена на 420 км/ч, а цената му започва от 2,4 милиона евро. Производствената серия на Chiron ще е от 500 бройки, като 280 от тях са вече купени или договорени.

Снимки: Bugatti

Тагове: bugatti bugatti chiron
0 от 500
  • #6
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Просто казвам ( преди 6 години )
    Ахахаахахаха не знам колко е иновативен rimac-а но на goodwood беше секунда по-бавен от turbo s и 2 секунди по-бавен от gtr nismo, което беше със сликове. А това дори не са хипер коли. Поршето си беше с напълно заводски гуми и пуснат климатик дори. Електричките са силни до 15о км/ч, от там нататък умират безславно. Пък на завои засега само nio ep9 се е доказало като сериозна машина, жалко че не го рекламират навсякъде като прехваления rimac.
  • #5
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Да ама не ( преди 6 години )
    Предишния ми пост, беше адресиран до Jiko, който написа:"а и ел.до 300 за 13сек.едва ли"
  • #4
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Да ама не ( преди 6 години )
    Ко речи, я пак? Ако :"Шефът на Bugatti Волфганг Дюрхаймер заяви пред списание Autocar, че марката ще лансира хибриден модел...тъй като потенциалът за развитие на бензиновите двигатели е изчерпан. "С други думи, там където свършват възможностите на ДВГ, там започват възможностите на електрическия двигател. Виж какви са възможностите на електромобилите още в зората им, а си представи какво ще е след 10~20 години. Година след представянето на серийната версия от Rimac преработиха електрическото задвижване на Concept One. Вместо 1088 к.с. версията от 2017 г. вече разполага с 1224 к.с. и максимален въртящ момент от 1600 Нм. Стойностите на ускорение на Concept One в последователност до 100, 200 и 300 км/ч: 2,5 секунди, 6,0 секунди, 14 секунди. Максималната скорост на модела е 355 км/ч, а пробегът 350 километра.
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    кой за каквото е учил!
  • #2
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Jiko ( преди 6 години )
    Хибрид ок,но чист ел.никога,цялата тръпка ще изчезне,а и ел.до 300 за 13сек.едва ли
  • #1
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Сигурно е голям кеф да си в мениджмънта или маркетинга на Бугати. Моделната гама е от 1 модел който се сменя на 10-15 години и хората идват да се молят да им вземеш 2-та милиона. Чат пат плашиш в втори модел и накрая прибираш 1 торба пари като заплата