Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Bugatti ще смени Chiron след 15 години

Със сигурност новият модел ще е хибрид

Bugatti ще смени Chiron след 15 години

Шефът на Bugatti Волфганг Дюрхаймер заяви пред списание Autocar, че марката ще лансира хибриден модел, който ще смени хиперколата Chiron. Това трябва да се случи не по-рано от 2024 г., като топ-мениджърът е уверен, че използването на хибридни технологии е неизбежно тъй като потенциалът за развитие на бензиновите двигатели е изчерпан.

Bugatti ще смени Chiron след 15 години

В интерес на истината, инженерите на Bugatti са имали идеи да използват хибридно задвижване и при Chiron, но са се ограничили само с форсиране на двигателя, зает от Veyron. И според Дюрхаймер, таванът е постигнат, едва ли отново ще видим автомобил с мощност 1500 к.с., който да не ползва хибридни технологии.

В същото време шефът на Bugatti определи като „преждевременни” идеите за изцяло електрически модел на марката.

Дюрхаймер потвърди, че работата по наследника на Chiron все още не е започнала, като актуалният модел на компанията ще се произвежда още 8 години. В момента обаче представители на Bugatti обсъждат със свои настоящи и потенциални клиенти възможността компанията да предложи на пазара друг модел – най-вероятно серийната версия на петвратия хечбек Galiber – концептът, който дебютира през 2009 г.

Но в Bugatti нямат планове да произвеждат два модела едновременно, което означава, че ако има сериозен интерес към лимузината, то тя може да отложи дебюта на наследника на Chiron за 2032 г. – точно след 15 години.

Bugatti ще смени Chiron след 15 години

Bugatti Chiron се произвежда от 2016 г. и се задвижва от бензинов W16 мотор с четири турбини, който е с мощност 1500 к.с. Ускорението на купето със задвижване 4х4 от 0 до 100 км/ч е 2,5 секунди, а за 13,6 секунди автомобилът достига 300 км/ч.

Максималната скорост на модела, кръстен на някогашния пилот на Bugatti Луи Широн, е електронно ограничена на 420 км/ч, а цената му започва от 2,4 милиона евро. Производствената серия на Chiron ще е от 500 бройки, като 280 от тях са вече купени или договорени.

Снимки: Bugatti

Тагове: bugatti bugatti chiron
0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до Математика ( преди 1 година )
    Това че продаваш зарзават в някоя люлинска бакалия, не те прави математик...
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Wow ( преди 1 година )
    Да не говорим за BMW i8, там нещата са още по-груби и не очакваха такъв интерес бяха казали, че клиентите могат да чакат 2 години за колата си ;)
  • #15
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Математика ( преди 1 година )
    Този под мен са го изпускали много като малък :D докато ферари подбират клиентите си VAG продават по 4-5 вейрона на тъпи рапъри и боксьорчета *** като Mayweather. И само за сведение дори караните Enzo-та вървят по 1.5-2 милиона евро като стигат и до 4 милиона. Да не говорим че enzo излиза от завода с цена 650k евро т.е. днешно време струват в пъти повече. Veyron е със заводска цена 1.7 милиона евро или с други думи всеки собственик на vag-ена а загубил торба с пари от него.
  • #14
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    На Вейрона цената ще се качи след като стане ретро... В Mobile.de, 10 годишен Вейрон струва милион и половина евро! 10 годишно Ферари може да си купиш и за 100 хиляди евро! С Бугати освен, че показваш, че си богат, показваш класа и стил! С Ферарито показваш, че си част от масите и просто имаш много пари! В източна Европа има повече регистрирани Ферарита, отколкото Вейрона има произведени въобще! Ферарито си е ширпотреба! Бугати е класа само за най-големите!
  • #13
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Понеже е ширпотреба затова най скъпите коли в света са старите ферарита а на вейрона цената не се качва. Смешник! В топ 10 на най скъпо продадените в света има 7 ферарита.
  • #12
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Да сравняваш Ферари с Вейрон е все едно да сравняваш Николета Лозанова с Адриана Лима... Първото е ширпотреба за много пари, второто е класа...
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Дупцета ( преди 1 година )
    Само да ви кажа, че моделът е Galibier и бе представен малко преди рождения ми ден през 2009-та. Хайде малко да ровнете в нета преди да пишете салатата...ааа статията!?
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Те успяха да ги продадат, защото на няколко пъти им смъкваха цените и ги даваха с някакви бонуси. Абе последните бройки ги бяха пуснали на промоция плащаш едно и ти дават две. Няма такъв срам просто за супер, мега, гига и каква ли не още талига, както обичат да се хвалят и някол;ко бройки години наред да събират прахоляка по витрините и никой да не иска да ги погледне. Дори имам съмнението, че може и сами да са си ги изкупили, чрез подставени лица, както обичат да правят с други модели.
  • #9
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Нормално - за първия им трябваха над 10 години за да продадат няколкостотин бройки. Хирона вече беше излязъл, те още разпродаваха последните кабрио версии на стария модел.
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Е как хибрид бе? Е може ли така да се излагахте! До онази година се смеехте на хибридите, а сега какво?! Надеждата ми е, че следващия Chiron ще бъде ТДИ с най-новия софтуер на селската компания според който одзад на този толуп ще излизат теменужки.