IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai си постави за цел да стане №1 в Европа

Корейците искат да продават най-много коли на Стария континент през 2021 г.

Hyundai си постави за цел да стане №1 в Европа

Корейската компания Hyundai Motor Company си е поставила за цел, да стане най-продаваният автомобилен производител през 2021 г. Това съобщиха пред медиите представители на марката по време на представянето на два от новите модели на Hyundai в Дюселдорф, Германия.

Hyundai си постави за цел да стане №1 в Европа

В разговор с журналисти от изданието Car Advice вицепрезидентът на компанията и главен изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe - Томас Шмид, посочи точно как ще бъде постигната тази амбициозна цел.

„Hyundai има намерение да стане най-продаваната автомобилна компания в Европа през 2021 г. благодарение на пускането на пазара на цели 30 нови продукта. Те ще бъдат от най-високо качество и ще помогнат на марката да се изкачи на върха”, категоричен бе Шмид.

Според ръководството на компанията, достигането на подобен висок резултат на европейски пазар може да бъде постигнато, като се използва тактиката на онлайн-продажби – нещо, на което през последните години активно залага американският производител на електромобили Tesla Motors.

„С новата си цифрова платформа, която въведохме, сме продали над 100 автомобила само за няколко седмици. Правим всичко възможно, за да облекчим живота на хората, затова сме №1 по клиентска удовлетвореност в Европа. Именно и това е една от основните насоки на новата ни бизнес-стратегия”, допълни Шмид.

Експерти и анализатори на европейския пазар обаче са скептично настроени спрямо подобни изявления. Те признават, че корейската марка има широк кръг потребители на Стария континент, но смятат, че планираните резултати трудно ще бъдат реализирани.

През 2016 г. Hyundai завърши на 14-о място по продажби в Европа, след като реализира 505 396 нови автомобила. За сравнение, компании като Renault, Toyota,  Peugeot, Ford и Volkswagen продават около и над 1 млн. коли на коли на континента.

Снимка: Hyundai

Тагове: hyundai motor company
0 от 500
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    bg ( преди 6 години )
    хайде да не е за 2-3000 лв, но ако ги пуснат съответно за 20000 и 30000 лв с ДДС с добро оборудване, наистина ще избият рибата:-)
  • #10
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Смях в залата.Всъщност е възможно. ...ако пуснат i30 по 2,000 лева и i40 за 3,000 ще избият рибата
  • #9
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    За да настигнат водещите им трябват поне 500 000 бройки още.Как ????Това са още 2 завода !!!!
  • #8
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Цените на всички ще растат най-малкото защото има инфлация. С всички стоки е така. Освен другото трябва да се покриват нови еко норми, което струва пари. Сега всички инвестират и в нови проекти за хибриди, плъгини, електрички - това също гълта пари. Просто няма как цените да са на същото ниво, но в случая с Хюндай наистина прекалиха малко. И с тези цени просто не знам как ще изместят брандове познати от поколения в Европа.
  • #7
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Achtung ( преди 6 години )
    При положение, че европейската централна банка печата по 90 000 000 000 евро на месец, няма как цените да вървят на долу, каквито и платформи да се използват.......
  • #6
    25 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аз смятам, през 2021год. да смажа Майк Тайсан !!!!Само смятам !!!!!
  • #5
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Логиката е когато произвеждаш и продаваш повече да намалиш разходите и от там да падне цената.При Хюндай/Кия не зная защо не се поучи така. Защо, като им скочиха продажбите вдигнаха много цените? Защо? Голяма грешка беше това.Имам чувството, че копират от ВАГ. Немците взеха масово да произвеждат части в Китай, на една платформа са им всичките коли, хвалеха се колко щели да спестят от глобалната платформа, а цените им растат ли растат. Смешна работа. Обирджии и тарикати.
  • #4
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Преди няколко години имаха шанса да станат, но много си повярваха, вдигнаха цените, без да дадат нещо повече и спряха до там. Хората полека лека взеха да се отдръпват. Единствената пречина да си вземеш кола от тях беше цената. С нищо не са повече от останалите. Единствено с качеството са малко по-добре от европейските производители и до там. Явно са видели, че с многото продажби няма да могат да насмогнат и са вдигнали цените.Нямам друго обяснение да ги вдгат толкова.
  • #3
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    успех !ще им е много нужен !
  • #2
    33 rate up comment 4 rate down comment
    none ( преди 6 години )
    С цените които държат в момента нямат шанс да го постигнат. А и двигателите трябва да си оправят ... С дизайна са много напред и сглобяването на колите им е ОК, но с цените се оляха последните години.