Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Hyundai си постави за цел да стане №1 в Европа

Корейците искат да продават най-много коли на Стария континент през 2021 г.

Hyundai си постави за цел да стане №1 в Европа

Корейската компания Hyundai Motor Company си е поставила за цел, да стане най-продаваният автомобилен производител през 2021 г. Това съобщиха пред медиите представители на марката по време на представянето на два от новите модели на Hyundai в Дюселдорф, Германия.

Hyundai си постави за цел да стане №1 в Европа

В разговор с журналисти от изданието Car Advice вицепрезидентът на компанията и главен изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe - Томас Шмид, посочи точно как ще бъде постигната тази амбициозна цел.

„Hyundai има намерение да стане най-продаваната автомобилна компания в Европа през 2021 г. благодарение на пускането на пазара на цели 30 нови продукта. Те ще бъдат от най-високо качество и ще помогнат на марката да се изкачи на върха”, категоричен бе Шмид.

Според ръководството на компанията, достигането на подобен висок резултат на европейски пазар може да бъде постигнато, като се използва тактиката на онлайн-продажби – нещо, на което през последните години активно залага американският производител на електромобили Tesla Motors.

„С новата си цифрова платформа, която въведохме, сме продали над 100 автомобила само за няколко седмици. Правим всичко възможно, за да облекчим живота на хората, затова сме №1 по клиентска удовлетвореност в Европа. Именно и това е една от основните насоки на новата ни бизнес-стратегия”, допълни Шмид.

Експерти и анализатори на европейския пазар обаче са скептично настроени спрямо подобни изявления. Те признават, че корейската марка има широк кръг потребители на Стария континент, но смятат, че планираните резултати трудно ще бъдат реализирани.

През 2016 г. Hyundai завърши на 14-о място по продажби в Европа, след като реализира 505 396 нови автомобила. За сравнение, компании като Renault, Toyota,  Peugeot, Ford и Volkswagen продават около и над 1 млн. коли на коли на континента.

Снимка: Hyundai

Тагове: hyundai motor company
0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    max ( преди 1 година )
    Aко Братислава е в Германия съм съгласен, че гоУфа е с немсски части
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Golf 7 TSI ( преди 1 година )
    На всяка една част пише къде е правена... Да, кората за багажника е произведена в Полша, OK, значи не всичко е немско значи... :-) Но поне на всички части, които се виждат, след като вдигнеш предния капак, си пише Made in Germany!
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Качество ли? Ами вижте за 2017, първи са КИА, Хюндай са 3-ти или 4-ти. За сравнение, Фолксваген са 26-ти, Рено са на самото дъно. Доста унизително.
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами лъжеш. Провери, 4-ти са по качество в Европа. На дъното са Фиат, VW, Ренл и Форд.Факт.
  • #19
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Те и сега са си #1 в Европа. ... в дъното на класацията за цена/качеството Не че са с лошо качество....ама на тея цени....
  • #18
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Имам чувството, че копират от ВАГ. Немците взеха масово да произвеждат части в Китай" Как път не съм попадал на нито една част, направена извън Германия. Каквото и да съм взел от Порше, всичко си е правено в Германия. Масово всичко важи и за свалените, най много нещо да е правено в ЕС. Хубаво повтаряте едни и същи тъпни, без дори и да имате представа Ако някой си поддържа таралясника с китайски части, то това си е негов прблем
  • #17
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    E то лидер в Европа е ФВ а качеството им не е по-добро от на Хюндай да не кажем, че е и по-лошо.
  • #16
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Няма проблем да станат, но първо трябва да стигнат като качество лидерите в Европа а след това да изградят имидж на добра марка а не копи-пейст модели ала китайски еднодневки и не на последно място да слязат доста под-цените на лидерите. Е тогава със сигурност ще са първи по продажби и не само в Европа а в цял свят.
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Трябва КАПАЦИТЕТ .... ПЛЮС и за батериите.
  • #14
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Бъдещето ( преди 1 година )
    Като чета коментарите, се замислих че за разлика от цената на автомобилите, цените на електромобилите постоянно падат. Дали автомобилните производители ще се опитат да спрат качването на цените на автомобилите с ДВГ, А защо не и да ги намалят, за да забавят изравняването на цените с електромобилите? 32878