Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Honda Accord също премина на турбомотори

Японците представиха 10-ото поколение на модела

Honda Accord също премина на турбомотори

Компанията Honda представи 10-ото поколение на модела си Accord. Автомобилът най-после е получил турбомотори, както и 10-степенна автоматична скоростна кутия.

Honda Accord също премина на турбомотори

От японския производител са категорични, че новият Accord е разработен от нулата. Машината има по-твърда, но същевременно по-лека конструкци, ново шаси, нова гама двигатели, от която отпада 6-цилиндровият агрегат, както и подобрена шумоизолация в салона.

На размерите машината е станала по-къса – с 10 мм, по-ниска – с 15 мм, но е и по-широка – с 10 мм. Разстоянието между двете оси е нараснало с 54 мм. В сравнение с предшественика, теглотото на автомобила е намалено с 50-80 кг. в зависимост от модификацията и оборудването.

В същото време е увеличено свободното пространство в салона, а багажникът вече побира до 472 литра.

Десетото поколение на Honda Accord ще се предлага единствено с 4-цилиндрови турбомотори с директно впръскване на горивото. Базовият е 1,5-литров с мощост 192 к.с., който заменя досегашния 2,4-литров атмосферен агрегат. Той работи в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия или с вариатор.

Досегашният 3,5-литров V6 отстъпва място на 2,0-литров с мощност 252 к.с., за който е предвиден 10-степенен автоматик. При версията Sport този агрегат може да се съчетае и с 6-степенна „ръчка”.

Хибридната версия от предишната генерация остава в гамата. В нейната основа е 2,0-литров мотор, работещ по цикъла на Аткинсън, и два електричцески двигателя. Засега от Honda не разкриват подробности за тази модификация.

В оборудването на модела влиза проекционен дисплей, 7-и и 8-инчови дислплеи на приборния панел и на мултимедийната сидстема, безкабелно зарядно за смартфон, аудиосистема с мощност 450 вата, точка за достъп Wi-Fi, както и система за контрол на автомобила от разстояние (с нея може да се следи къде се намира той).

Освен това новия Accord е получил адаптивни амортисьори и система за промяна на настройките с 3 режима -  Normal, Sport и Econ. Тя влияе върху робата на кормилното управление, на подаването на газ, на скоростна кутия и на твърдостта на окачването.

Автомобилът ще се произвежда в предприятието на Honda в Мерисвил, щата Охайо, а турбомоторите ще се сглобяват в новия завод на японците в град Ана, отново Охайо. Вариаторните трансмисии и 10-степенните кутии ще идват от заводите в Ръсел Пойнт, Охайо и Талапуса, Джорджия. Общо Honda инвестира 149 млн. долара за модернизация на тези три завода, сглобяващи трансмисии.

Снимки: Honda
 

Тагове: honda accord
0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Несериозно е да! Багажник от 470 литра срещу такъв с над 600 литра. Окачването заема половината багажник. Относно разхода и вървежа, Хондата е здраво назад. Само бинокъл я спасява.Нататък няма смисъл... Всяка следваща става все по зле и по зле. Прав е пишещия по долу, че Голф има подобен багажник, но в долния клас...
  • #12
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Защо сраавняваш 1.8 с 2.4? Сравни 2.0 тфси 200 к.с с 2.4 да видиш , че Пасатора харчи на тестовете 1.5/100 повече от Акорда. Погледни сприт монитора да видиш реално собствениците какви разходи имат. После погледни теста на германците, кой лъже най-много в разхода на гориво и ела пак да си говорим. А да сравняваш този модерен автомобил Акорда с пенсионерския Пасатор е все едно да сравняваш космически кораб и магаре. Несериозно е просто.
  • #11
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пфууу, сефте!
  • #10
    2 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Голфът е със 100 л. пи-малък багажник, ама е в класа на Сивик. Схващаш ли колко е жалък Акорда? Голфчето го разплаква.
  • #9
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Абе имах некви симпатии към тия хонди, ама сега ги забравям.
  • #8
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    честно казано, старите им модели отпреди 12-13 години бяха по-симпатични, новите са гротеска!
  • #7
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Миро ( преди 1 година )
    Не се притеснявай смъкват цената в Европа специално за теб. Направо ще е 0 лева. Понеже са продали от старата 1500 броя предната година тази изобщо няма да се предлага в Европа. Не ме разбирай погрешно смятам, че е прекрасна кола но явно, както сам каза цената идва в повече в Европа.
  • #6
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Чудесен модел! Имах 7-мата генерация! Уникално здрава машина без никакви проблеми, много директно управление и приятен за каране със семейството и без него. Също така и икономична. Единственото нещо, което не ми харесва в новия модел са турбинираните мотори! Оставете някой атмосферен и за любителите на истинските автомобили. Другото, което не ме кефи са цените в Европа. Не зная причината каква е, но са много надути. Дано ги смъкнат малко! Всичко останало по колата е топ!
  • #5
    27 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Е да де почти, почти и „само“ 100 л. по-малко нали! И къде намеси Гоуфа бе ВАги? Къде пак с тази каруца? Къде е тикаш при това японско съвършенство? И забележи, че са е направили от нулата и всичко е ново, а не като претоплените немски вурстове за които нов модел е да му турят коледни светлини и нова решетка.
  • #4
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Така де, но е в по-долния сегмент.