IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Работници на Mercedes стачкуваха, за да произвеждат батерии

19-те хиляди служители в Унтертюркхайм били притеснени за бъдещето си, когато електромобилите дойдат

Работници на Mercedes стачкуваха, за да произвеждат батерии

Mercedes-Benz ще започне да произвежда батерии и други компоненти за електромобили в своя завод в Унтертюркхайм, недалеч от Щутгарт, в опит да успокои работниците си за бъдещето им.

Работници на Mercedes стачкуваха, за да произвеждат батерии

В момента заводът произвежда двигатели и трансмисии и работи на пълен капацитет. 19-те хиляди работещи в него обаче поискаха от компанията гаранции за бъдещето си, притеснени да не би електрическата революция да ги остави без работа. Синдикатите дори организираха стачка, засегнала третата смяна в завода и ограничила производството на новата Е-класа.

Мениджмънтът бързо отстъпи и се съгласи да превърне Унтертюркхайм в основен център за интегриране на електромоторите в производството, както и да построи там нов цех за батерии. В момента компанията произвежда батерии в Каменц и в Пекин.

Работници на Mercedes стачкуваха, за да произвеждат батерии
Заводът в Унтюртюркхайм от птичи поглед

Mercedes подготвя цяла нова гама от 10 различни електрически модела, и очаква до 2025 между 15 и 25 на сто от продажбите да се падат на тях.
 

Тагове: daimler mercedes mercedes eq
0 от 500
  • #5
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Йори ( преди 6 години )
    Спокойно. Автомобилната индустрия на Германия е знамето на икономиката им, наред с роботите за производствени линии. Това си е направо държавна политика, така че няма да ги изкупи никой и ще си правят електромобили, както и когато решат. Даймлер е компания със 170 милиарда долара приходи за миналата година, 9,5 млрд. нетна печалба, пазарна капитализация от 76 млрд. и над 280 000 работника. Белким "оцелеят" с тия нищожни средства. :-)
  • #4
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Имам новина за теб: разходите за един автомобил не падат пропорционално на цената му. Ерго Тесла от Модел 3 ще правят още по-големи загуби отколкото правят с модел S и Х. Да не говорим, че модел Х се оказа пълен провал, виж му само продажбите. Да не говорим, че да си докарат същият кеш флоу като от една модел S Тесла ще трябва да продадат 3,5 модел 3. Не говоя за печалба, защото такава няма говоря само за кеш флоу. Приготви се за фалит, нали ти казах да си запишеш до 3 години Тесла ще е фалирала
  • #3
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Момче аз ти казах вече, че Даймлер, БМВ, Ауди могат да си позволят да продават електромобилите си на загуба и така да компенсират емисиите с другите си големи автомобили от които правят рекодни печалби. Тесла продава модел S и X на загуба. Те щом при автомобилите за над стохиляди долара (средната цена на всички купени модел S е 120 хилади долара) та те щом при горният сегмент не успяха да минат на печалба, чакай ти да го направят с 35 хиляди доларовата колица.
  • #2
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Още един пирон в балона Тесла.
  • #1
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не само МВ, но и останалите немски производители ще треперят за бъдещето си и служителите си. Тотално изостанаха да развиват дизели и това им беше фаталната грешка. Китайците ще ги изкупят най-вероятно и арабите също. Арабите и сега имат доста акции в техните марки.