IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Работници на Mercedes стачкуваха, за да произвеждат батерии

19-те хиляди служители в Унтертюркхайм били притеснени за бъдещето си, когато електромобилите дойдат

Работници на Mercedes стачкуваха, за да произвеждат батерии

Mercedes-Benz ще започне да произвежда батерии и други компоненти за електромобили в своя завод в Унтертюркхайм, недалеч от Щутгарт, в опит да успокои работниците си за бъдещето им.

Работници на Mercedes стачкуваха, за да произвеждат батерии

В момента заводът произвежда двигатели и трансмисии и работи на пълен капацитет. 19-те хиляди работещи в него обаче поискаха от компанията гаранции за бъдещето си, притеснени да не би електрическата революция да ги остави без работа. Синдикатите дори организираха стачка, засегнала третата смяна в завода и ограничила производството на новата Е-класа.

Мениджмънтът бързо отстъпи и се съгласи да превърне Унтертюркхайм в основен център за интегриране на електромоторите в производството, както и да построи там нов цех за батерии. В момента компанията произвежда батерии в Каменц и в Пекин.

Работници на Mercedes стачкуваха, за да произвеждат батерии
Заводът в Унтюртюркхайм от птичи поглед

Mercedes подготвя цяла нова гама от 10 различни електрически модела, и очаква до 2025 между 15 и 25 на сто от продажбите да се падат на тях.
 

Тагове: daimler mercedes mercedes eq
0 от 500
  • #15
    9 rate up comment 2 rate down comment
    fermera ( преди 6 години )
    Какво може да си купите от Мерцедес на цената на Тесла3 която е пълноразмерен седан.Нещо с 4 цилиндъра и бедно оборудване.При това Теслата е сглобена от работноци в Калифорния с доста високи заолати а не от унгарски с около 1000 евро.Лично според мен автоматичните скоросни кутий са тежки и скъпи и първи ще отпаднат от автомобилите.
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Според мен има доста притеснения сред държавите по света дали електромобилите са реална дългосрочна алтернатива на ДВГ-тата.Затова и няма единна държавна политика за стимулиране на автоиндустрията да се развива в тази посока. Колкото и да са мръсни фосилните горива и с намаляващ ресурс, материалите от които се правят батерии в момента са с по-ограничен ресурс за покриване на целия пазарен обем в дълъг период от време. За утилизацията им да не говорим. Неслучайно водорода остава алтернатива.
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да припомня, че Тесла е компания на 14 години! И нямаше да е чак такъв проблем, че нямат печалба, ама те и ръст нямат. Последните 4 тримесечия ръст няма.
  • #12
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Шофьорите на баничарки и бусове в момента бачкат, на не си клатят краката и си убиват времето по форумите....
  • #11
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Йори ( преди 6 години )
    Tesla са много добри в това да вдигат шум около себе си и да си правят страхотен ПР. Но нали целта им е да се привлекат инвеститори за грандоманските идеи на Мъск. Не казвам, че са лоши, но точно сега Тесла е гигант на глинени крака и са много уязвими. С пазарна капитализация от 49 млрд. и само 7 млрд. продажби са зле. Да не говорим, че тихомълком Рено-Нисан оглавиха класациите за най-много продадени електромобили за 1-вото тримесечие на 2017 - 36 723 бр. срещу 24 950 бр. на Тесла.
  • #10
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ти слагаш равенство между Тесла и електромобилите. Електомобилите ще стават все повече и по-добри, просто Тесла няма да може да оцелее, защото за 14 години от създаването си почти без никаква конглокенция не успяха да развият никакви технологии, които да ги правят по-добри от конглокентите. И както вече казах конглокентите им могат да си позволят лукса да продавт електромобили на загуба за известно време, Тесла не.
  • #9
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тесла на всяка продадена кола правят загуба, какво Индия е решила или Китай са решили няма никакво значение. Барем да беше ходила до Индия да видиш как живеят индииците, аз съм ходил и имам новина за теб, ако си мислиш, че те или китайците ще се втурнат да купуват тесли, явно си яла нещо развалено. Те китайците и сега си продават 350К електромобила годишно. 4 пъти повече от Тесла.
  • #8
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пенооо, Пенкеле, Тесла е публична компания. Задължени са да публикуват income statement, balance sheet и cash flow statement. Всичко това го има в интернет и всеки средно-интелигентен човек може да ги намери и прочете. Кой лъжи и кой не го пише в income statement-а. Аз не те карам да ми вярваш отвори го прочети го и ми кажи какво пише там. Виж и в баланса колко нови дългове са направили за 2016 година, ще ти кажа аз 240% от тези през 2015. Да се обзаложим ли колко ще направят през 2017!?
  • #7
    15 rate up comment 6 rate down comment
    пена ( преди 6 години )
    Индия е решила от 2030 да забрани колите с банзинови/дизелови двигатели. Китай още от 2018 иска всички производители да продавата 8% електромобили.Колкото и да ви е кофти скъпи социално слаби нафтови гоуфърчета, съвсем скоро "тролеите" ще завладеят света!
  • #6
    10 rate up comment 4 rate down comment
    пена ( преди 6 години )
    "Тесла продава модел S и X на загуба." - Тесла продава модел S и X със 25%-28% печалба, което е от най-добрите проценти в индустрията.Защо продължавате да пишете глупости, които могат да се оспорят с едно търсене в Гугъл?