IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model S измина 901,2 км с едно зареждане

Световният рекорд бе постигнат от двама белгийци

Tesla Model S измина 901,2 км с едно зареждане

Белгийците Стивен Питерс и Джоери Кулс поставиха световен рекорд по пробег с едно зареждане на електромобил, след като изминаха 901,2 км с Tesla Model S P100D. Постижението бе записано за по-малко от едно денонощие, съобщи в своя блог компанията Silver Living.

Tesla Model S измина 901,2 км с едно зареждане

За поставяне на рекорда двамата са използвали кръгов маршрут с дължина 26 км по пътищата на Източна Фландрия. За да предупредят другите участници в движението, че се прави опит за световен рекорд, на задния прозорец на електромобила е била поставен голям надпис „TEST”.

Tesla Model S измина 901,2 км с едно зареждане

Питерс и Кулс твърдят, че най-добра икономичност силовият агретат на Tesla Model S показва при скорост от 40 км/ч. Затова и белгийците са се стремили да се движат точно с толкова през цялото време. В крайна сметка зарядът на акумулатора е стигнал за 23 часа и 45 минути. За това време електромоторът е изразходил 97,4 кВт/ч енергия, а средният разход е бил 108 ват-часа на километър.

Tesla Model S измина 901,2 км с едно зареждане

Tesla Model S измина 901,2 км с едно зареждане

Tesla Model S във версията си P100D разчита на батерии с капацитет 100 кВт/ч. Ускорението от 0 до 96 км/ч при активиране на специалния режим Ludicrous отнема 2,5 секунди. Според официалните документи на агенцията по опазване на околната среда на САЩ седанът има пробег от 507 км с едно зареждане.

Снимки: Silver Living

Тагове: tesla model s
0 от 500
  • #18
    10 rate up comment 1 rate down comment
    До хха ( преди 6 години )
    И аз карам малолитражно дизелче, едно от най-икономичните. Свалял съм разхода до 3/100 включително на градско. Дори това обаче е много в сравнение с Тесла. За 15 лв мога да измина максимум 250км., А не 900. Това е равнозначно на 0,8л/100км. Изминат от най-НЕикономичния електромобил. Това автоматично означава, че всички останали електромобили могат да покажат още по-малък разход.Ако не си впечатлен, или въобще не разбираш за какво става въпрос или си лицемер .
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Dizo ( преди 6 години )
    Ехеее 2,79л.и то в реални условия,с цени от 1.78лв.в Бургас си е под 5лв.
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Jiko ( преди 6 години )
    Четете и мълчете,не четете ли Automedia или сте късопаметни,и става въпрос за реални условия,а не да си правят кръгчета като този трамвай.http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/27336-opel-insignia-postavi-rekord-po-ikonomichnost/
  • #15
    3 rate up comment 3 rate down comment
    хха ( преди 6 години )
    Пич, този тест нищо не доказва.Това е все едно МПС Х колко би изкарало с попътен вятър 12 м/с.Теста е ялов..неприложим.Ша *** простиш дизел с 40 да харчи като градско шото го карам а ти очевидно май не.Както и да е.Сравнение на 2 различни типа задвижване е неприложимо.А за набирането пак казвам живота не е некви *** дръпки и доказваш на кой какво ?Би ли обяснил.Аз пък искам да питам с парите над цената на моята кола колко гориво ще харча за да излезна на нула с великата тесла?Аз знам,а ти ?
  • #14
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Защо бе има Туарег с 6 литров дизел, който градско харчи към 50, а извънградско около 20. Предполагам, че с 40 ще харчи около 30... Ето ви сравнението - димна печка и много по-бърза и луксозна електричка.Ест. Дизела издиша винаги.
  • #13
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Няма смисъл ( преди 6 години )
    "Ти ми покажи един друг 2-тонен автомобил със система 4х4 и мощност 800 к.с. да прави тестове на избран кръгов маршрут с 40 км/ч.!"Въобще няма смисъл от такъв тест. Само да го запалят за 24 часа на празен ход, без да мръдне и сантиметър, ще изгори повече гориво в сравнение с Теслата от статията изминала 900 км
  • #12
    19 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 6 години )
    Недей сравнява кон с кокошка. Говориш ми за дизелчета малолитражки и ги сравняваш с автомобил по-бърз и мощен от повечето спортни бегачки.Ако не си разбрал какво исках да кажа с предишните мнения. ЕЛЕКТРОМОБИЛЪТ МОЖЕ ДА БЪДЕ МОЩЕН И ИКОНОМИЧЕН. ДВГ може да бъде ИЛИ мощен ИЛИ икономичен. Няма такива тестове с мощни ДВГ, Защото няма какво да докажат. Всички знаем, че мощните двигатели не са икономични и не е нужно да ни го доказват.
  • #11
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пич ти си мега *** честно!Знаеш ли колко харчи дизела при скорост от 40км/ч ?На коя скорост си ? При 40км/ч ще имаш разход граничещ на градския с леко занижение поради липсата на спиране, но ще е много по-висок от извънградския разход на дизела, ако се движи със 90-100 например.Аман от прости ***, които немогат да мислят, а дори дават и акъл на другите.
  • #10
    3 rate up comment 12 rate down comment
    до долния .. ( преди 6 години )
    Ти ми покажи един друг 2-тонен автомобил със система 4х4 и мощност 800 к.с. да прави тестове на избран кръгов маршрут с 40 км/ч.!Всеки един дизел:-на Пежо,Рено,Фиат,ФВ,Опел или БМВ при тази скорост и този маршрут ще измине мин 2000км.
  • #9
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Да ама не ( преди 6 години )
    "Ми всеки дизел с 40 ще харчи 2 на сто,току изкарал 2000 км с един резервоар.."Покажи ми поне един реален пример на 4х4 двутонен дизел С мощност 800 коня, ускоряващ за 2,5 секунди до 100, който може да гори 2/100 с каквото и да е скорост?Понеже дизел изпълняващ всички условия, все още не е създаден, Избери си този с най-близките параметри и се опитай да си представиш как говори Не 2, а 4/100 при каквато и да е скорост. Аз не мога дори да си представя, А това за електромобила е реалност.