IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota: Тазгодишната загуба в "Льо Ман" е по-болезнена

Японците са категорични, че догодина пак ще участват в легендарната надпревара

Toyota: Тазгодишната загуба в

Звездата на Toyota в „24 часа на Льо Ман” Камуи Кобаяши призна, че тазгодишната загуба в битката за победата е „по-болезнена” в сравнение с 2016 г., когато Казуки Накаджима спря заради повреда в началото на последната обиколка на състезанието.

Toyota: Тазгодишната загуба е

Сега Кобаяши спечели квалификацията с нов рекорд на трасето в Льо Ман, но отпадна в пода на 10-я час на надпреварата, докато водеше със сериозен аванс пред съперниците си. Повреда в съединителя извади от състезанието прототипа на Кобаяши TS050 Hybrid с №7.

„Много е тежко да се понесе това отпадане, тъй като имахме страхотно темпо – обясни бившият пилот във Формула 1. – През цялата седмица бяхме много бързи, не става въпрос само за квалификацията или състезанието.

„Продължавам да смятам, че ако бях успял да стигна до бокса, щяхме да сменим съединителя и след това да спечелим състезанието. Видяхме, че Porsche-то с №2 прекара два часа в бокса и накрая спечели, а ние можехме да сме пред тях.

„Много съжалявам, че не успях да стигна до бокса, за да останем в състезанието.”

Toyota: Тазгодишната загуба е

Прототипът на Кобаяши спря малко като японецът пресече стартфиналната права в ранните утринни часове в неделя, а това беше второто му сядане зад волана на TS050 Hybrid с №7.

„Преди повредата нямаше никакви индикации, че съединителят ще дефектира – допълни японецът. – Досега не сме имали такива проблеми. Нямаше какво да направя, опитах всичко, но колата отказа да потегли.

„Догодина ще пробваме отново, ще сме още по-силни, сега загубата е по-болезнена, защото категорично бяхме най-бързи. Трябва да спечелим това състезание.”

От трите прототипа на Toyota до финала стигна само един, и то на 9-о място в генералното класиране, на 9 обиколки от победителя. Прототипът с №8 престоя много време в бокса още в първата част на състезанието, защото се наложи смяна на електромотора на предния мост. Другият прототип на японците пък отпадна след като се удари с автомобил от клас LMP2.

Тагове: toyota
0 от 500
  • #11
    9 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Тойота не само се състезава с Порше,ами както видяхме е по-бърза. Както и Lexus LFA e е по-бърз от всички поршета,произвеждани някога и от 100% от всички аудита,бмвета и мерцедеси,правени някога.
  • #10
    14 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Дъра бъра. Късмет за Порше, и те бяха в бокса за повреда, но имаха късмет да стигнат до бокса. Важно е на пътя,че Тойота произвежда най-здравите и безпроблемни коли,признато от германците.
  • #9
    24 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    толкоз си могат една бърза обиколка и за скрап други въртят 24 часа на пълна газ :) затова едните са премиум марки - порше , астън мартин , ферари, другите са *** за латиноси и негра - праиш ли разликата дошо ?
  • #8
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Питайте мен за коли ( преди 2 години )
    Нека пак участват. Поне ще ни забавляват с нещастните си сапунерки.
  • #7
    13 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Значи гледай сега... в статията пише най-бързата обиколка + тойота, но австралопитека бнв435и казва на майчин език "bavni". "Muzika za u6ite mi."
  • #6
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Е да ама автомобил на Тойота постави нов рекорд за най-бърза обиколка някога ;)
  • #5
    25 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    То темпо и скорост имаше,ама издръжливост няма.Колите на Тойота се трошиха сякаш са сглобявани от "Зрънчо".Всяка година едно и също гледаме.Нисан поне се изложиха само един път,а тия мазохисти продължават да стават за смях вече 5 години.
  • #4
    18 rate up comment 22 rate down comment
    bmw435i ( преди 2 години )
    Ne slu4aino iaponcite praviat nai-sku4nite,po6li,bavni i nai-ve4e 4uplivi karuci na sveta
  • #3
    15 rate up comment 15 rate down comment
    bmw435i ( преди 2 години )
    Muzika za u6ite mi.
  • #2
    29 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Каза Бай Ганя и се качи в 10 годишния си дизелов пушещ немски леген.