IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota: Тазгодишната загуба в "Льо Ман" е по-болезнена

Японците са категорични, че догодина пак ще участват в легендарната надпревара

Toyota: Тазгодишната загуба в

Звездата на Toyota в „24 часа на Льо Ман” Камуи Кобаяши призна, че тазгодишната загуба в битката за победата е „по-болезнена” в сравнение с 2016 г., когато Казуки Накаджима спря заради повреда в началото на последната обиколка на състезанието.

Toyota: Тазгодишната загуба е

Сега Кобаяши спечели квалификацията с нов рекорд на трасето в Льо Ман, но отпадна в пода на 10-я час на надпреварата, докато водеше със сериозен аванс пред съперниците си. Повреда в съединителя извади от състезанието прототипа на Кобаяши TS050 Hybrid с №7.

„Много е тежко да се понесе това отпадане, тъй като имахме страхотно темпо – обясни бившият пилот във Формула 1. – През цялата седмица бяхме много бързи, не става въпрос само за квалификацията или състезанието.

„Продължавам да смятам, че ако бях успял да стигна до бокса, щяхме да сменим съединителя и след това да спечелим състезанието. Видяхме, че Porsche-то с №2 прекара два часа в бокса и накрая спечели, а ние можехме да сме пред тях.

„Много съжалявам, че не успях да стигна до бокса, за да останем в състезанието.”

Toyota: Тазгодишната загуба е

Прототипът на Кобаяши спря малко като японецът пресече стартфиналната права в ранните утринни часове в неделя, а това беше второто му сядане зад волана на TS050 Hybrid с №7.

„Преди повредата нямаше никакви индикации, че съединителят ще дефектира – допълни японецът. – Досега не сме имали такива проблеми. Нямаше какво да направя, опитах всичко, но колата отказа да потегли.

„Догодина ще пробваме отново, ще сме още по-силни, сега загубата е по-болезнена, защото категорично бяхме най-бързи. Трябва да спечелим това състезание.”

От трите прототипа на Toyota до финала стигна само един, и то на 9-о място в генералното класиране, на 9 обиколки от победителя. Прототипът с №8 престоя много време в бокса още в първата част на състезанието, защото се наложи смяна на електромотора на предния мост. Другият прототип на японците пък отпадна след като се удари с автомобил от клас LMP2.

Тагове: toyota
0 от 500
  • #21
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Състезанието е един път. Жалко, че Аудитата ги нямаше.
  • #20
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Изпълзя ли най-после,кунех зи каскен?А на Тойота 8 електромотора,който смениха пак ли беше немски?Тая година с 3 коли играха японците и пак нищо.Догодина с колко ще участват,с 6 ли?Порше били яли бой?!От кого бе,каска?Порше победиха,а Тойота останаха девети.Японците си бяха същите некадърници и във Формула 1.8 години,2 втори места,1 полпозишън и толкова.Все някой друг ви е виновен.Немския съединител бил виновен,хахахахахах.Толкова могат японците бе,смешо.Ле Ман мрази Тойота,разберете го.
  • #19
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Музика само за кафявата ти тръба ***.
  • #18
    21 rate up comment 7 rate down comment
    man ( преди 6 години )
    Както обикновено в коментарите смърди на тежки комплекси! Не ми е ясно, какво ви пречи Тойота? Закуската ли са ви изяли, дразнят ви, че в живия живот, не по Евроспорт, не влизат в сервиза толкова, често ли? Кое е? Тази година японците направиха най-бързата кола, но все още не достатъчно здрава и с това темата приключва. Евала за поредна година на Порше, класата им е безспорна. ОБАЧЕ някой от техния екип да се държи арогантно спрямо Тойота като Вас ГАНЪОВЦИ, ми не, щото знаят колко е трудно!
  • #17
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    За какъв късмет говориш?Тойота участва на Ле Ман от 2012 г.За 5 години имат само 2 случая,когато и двете им коли стигат до финала.В останалите 3 състезания една или и двете им коли отпадат заради технически проблеми.Това не е късмет.Късмет е ако веднъж отпаднеш,но на следващото състезание си вземеш поука и направиш кола,която е бърза и издръжлива.А това Тойота не го могат.Бърза кола правят,но не може да завърши.Правят надеждна кола,но тя завършва много назад в класирането-2015г е пример за това.
  • #16
    19 rate up comment 3 rate down comment
    ТТ ( преди 6 години )
    Стига глупости,няма състезание което да не е доминирано през годините от Европейска марка.Льо Ман или е Ауди или Порше,ВРЦ преди беше Ситроен,после Фау Ве,Формула едно отдавна не е печелена от нещо различно от европейски двигател.Дакар за последно бе спечелен от Паджерото преди 10 години,после Мини,Туарег и Пежо.Какво се напъвате с един ЛФА за толкова години история автомобилостроене,500 бройки и пак не е най-добрия на Ринга.
  • #15
    14 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да втора година нямат късмет. Но така се прави с подобрения, а не с измамен софтуер като ФВ и Ауди. Иначе ако Тойота си бяха добрали до бокса щяха да сменят съединител за норматив и пак да излядат начело, но това е живота - да приемеш поражение с достойнство, а не да забиеш нож в гърба на потребителите!!
  • #14
    14 rate up comment 8 rate down comment
    bmw435i ( преди 6 години )
    Za koe LFA govori6.Da ne e za onova,koeto e po-bavno ot 918????????
  • #13
    11 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Любим момент ми е когато се насъберат немските разбирачи от автомобилни спортове... Уникат!Явно с такива хора и да обсъждаш нешо подобно без изобщо лоши чувства и фукня, те пак си остават заклети дойчовци...
  • #12
    23 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Спокойно бе,оризар.Да не хвърлиш съединител като Тойота на Льо Ман.Видяхме ги колко струват японците на състезанието.Двете им коли тотал щета още до десетия час,а третата едвам издаяни до девето място.Поршето след бокса се свлече на 52-ра позиция и накрая победи.Вижда се кой колко струва.Тойота за 5 години участие само резил,а Порше за 3 участия 2 победи.