Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Volkswagen дава още 2 години гаранция на колите от Дизелгейт

Предложението ще е валидно и за българските клиенти на VW, Skoda, Audi и Seat

Volkswagen дава още 2 години гаранция на колите от Дизелгейт

Volkswagen Group ще предложи удължена гаранция на европейските си клиенти с автомобили, засегнати от Дизелгейт, съобщи говорител на Европейската комисия.

Volkswagen дава още 2 години гаранция на колите от Дизелгейт

Германската компания е склонила да удължи с 2 допълнителни години гаранцията на всичките около 8.5 милиона автомобила на Стария континент, в които е бил вграждан измамният софтуер. От VW засега не са потвърдили официално новината.

Според информацията от Брюксел, предложението ще важи и за българските клиенти на VW, Audi, Seat и Skoda, закупили дизелови автомобили от тези серии.

Това е отстъпката на VW пред настойчивите искания на Еврокомисията да предложи някаква компенсация на европейските си клиенти. Американските собственици на засегнати от скандала машини получиха парични обезщетения и оферти за обратно изкупуване, но в Европа германците не предлагат нищо подобно с аргумента, че измамният им софтуер не е нарушил тукашното законодателство.

Еврокомисарят по правосъдието и защитата на потребителите Вера Йоурова отдавна притиска VW да направи отстъпки в тази посока. Правомощията на Брюксел обаче са ограничени, защото при сегашната система контролът върху автомобилните производители се провежда на национално ниво. В момента съветът на икономическите министри обсъжда предложение за промяна, при което ЕК ще може да налага глоби на производителите.

 

Тагове: volkswagen
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    max ( преди 1 година )
    Живял си в щатите, колкото Винету е бил на почивка в Дубай. Поне вземи да почетеш как стоят нещата там. П.с. за мен е тук, защото си разглеждам от Уилис тауър.
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    За пътви път виждам борба с вредните емисии и парниковите газове с ГАРАНЦИЯ. МухахахаХАхаХА Това значи ли, че мога да си карам дизела от 90-те години в забранените зони в европейските градове, които не допускат коли под евро4-5 ? Ще им дам бележка за гаранция от оторизиран сервиз и минати сервизни процедури. БаАаАаААаАаААхти смешната фирма, *** смешния ЕС>
  • #15
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ВАГ, като покриват в европа емисиите защо ползват софтуер за измама? Ако отговориш на този въпрос, цена няма да имаш. Хайде кажи. Ей така за спорта си слагат измамен софтуер за всеки случай иначе си покриват съчинените еко норми писани специално за този концерн. Не само софтуера, а и лобито в европа ги крепи да си продават бангиите, които освен за скраб за друго не стават. Паляк си ти Вагончик, паляк от класа. С теб е много весело понеже си изключителен смешко.
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    хамерикан ( преди 1 година )
    Грешно сте ме разбрали - с кеф бих карал VW с много азотни емисии и нисък разход. Въпросът е в това, че законите трябва да се спазват. Импотентните управници в ЕС насърчават измамите. Когато къминс мами държавата, получава жестока глоба - VW далеч не са първите. В САЩ не бранят и техните производители!
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Айде де ( преди 1 година )
    Хайде па и претенции ми като толкова ги долщбваш краварите марш там бе.Първо ни кажи живял ли си там..щото аз съм.Та там можеш да видиш такива бангии дето тук отдавна са на скраб.Кой сега е чукчата писател..май само си плямпаме.Нито прегледите им са нещо съществено нито нишщо.Колкото и да си плямпаш няма как Додж Рам къминс да има по ниски азотни тъпни от пасат 2.0 тди.Пълна патология.
  • #12
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    СО2 е най-малкият проблем. Нарочно го направиха той да е определящ, за да може да си пробутват твоите любимци нафтовите печки. Ако имаше поне малко мозък в кухата каска, щеше да знаеш къде е проблема. Даже хората са ти го написали, но ти си чукча и си писател, а не читател. Нормите на американците за азотните окиси не са ниски, а са съвсем нормални. Така е в цял свят, а само тук благодарение на някой се заобикалят нещата
  • #11
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Къде е проблема ( преди 1 година )
    Проблема не е в "цапащи дизели на ВАГ" защото те си покриват евро нормите и без трикове. Истерията е защото американците не обичат дизели и нормите им за азотни оксиди са безумно ниски. Никой обаче не коментира СО2 емисиите. Нещо млъкнахте. Защото на дизелите са 1/2 от тея на бензина и с около 20-25% под тия на хибридите...
  • #10
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Аве каква е тая паника, че "тровят и лъжат". А вашите 30 годишни кочини са много чисти и пазещи природата, нали? или тия с хибридите, дето са толкова плиткоумни, че не се замислят за процеса на производство на Никел как е**а майката на природата. ВАГ ви е виновен на всички
  • #9
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Явно феновете им са много прости, че след всички тези "изклащания", които им прилагат от VAG през последните години, продължават да им се кланят. Смешна история - едно време се смеехме на перничани за гоуфовете и селенията, сега е масово разпространена болест сред бедняшките "гЪзарЕта".
  • #8
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Край ( преди 1 година )
    А на тия дето сме дишали газовете на незаконните кюмбета среден пръст нали? собственика на дезелака ем се возил евтино ем ще го компенсират че бил димил. То не че и много му дават - гаранцията си е голо обещание отделно че ще трябва за всяко нещо в техния сервиз да ходи - и за обслужване също.