Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Проблем за Mazda - произвежда повече, но продава по-малко

Японският производител обяви резултатите си за първата 1/4 от годината

Проблем за Mazda - произвежда повече, но продава по-малко

В доста любопитна ситуация изпадана Mazda Motor Corporation, след като станаха известни резултатите за производството и продажбите на нови автомобили през първите 4 месеца на 2017.

Проблем за Mazda - произвежда повече, но продава по-малко

Само през април компанията е произвела 121 207 автомобила в цял свят, а резултатът за четиримесечието е 514 810 машини. Това е съответно с 1,4 и 1,1% повече от същия период на миналата година.

Проблем за Mazda - произвежда повече, но продава по-малко

Интересното е, че производството на Mazda през април в Япония е намалено с 6% до 74 296 бройки, а това в чужбина се е увеличило с 15,8% - до 46 911. В японските заводи на марката се произвежат най-вече моделите CX-5, Mazda3 и CX-3, а зад граница - Mazda3, Mazda6 и CX-4.

Проблем за Mazda - произвежда повече, но продава по-малко

През април на вътрешния пазар компанията е продала 8975 нови автомобила, което е с 4,9% по-малко от резултата за същия месец на 2016 г. Що се касае до чужбина, и там продажбите падат - 57 554, което е с 4,2% по-малко. Това се случва на всички основни пазари на марката - Северна Америка, Европа и Океания.

Проблем за Mazda - произвежда повече, но продава по-малко

Най-популярните модели на Mazda в Япония си остават CX-5, Mazda2 и Mazda3, а зад граница - CX-5, Mazda3 и CX-3.

Снимки: Mazda

Тагове: mazda
0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Бях постнал 4 поста с проблеми, но някой ги изтри. Радвай се за Маздата си, защото моята беше всеки месец в сервиза. А това, че колата е изключително неприятна, не може да се оправдае с никаква цена. Мразех я на 2-рия месец. Това не ми се е случвало с никоя кола преди това. А премиумът - на таква съм. Проблемите вече почнаха, но поне всеки божи ден ме радва. Просто е удоволствие - возията, контролът, ергономията, мощността, интелигентната работа на трансмисията, тишинта.
  • #25
    4 rate up comment 0 rate down comment
    zoom in ( преди 1 година )
    Айде и още един собственик на 2 мазди да се включи: CX-5 на 4 години (моята е една от първите): един изкривен спирачен диск - смениха ми всичките по гаранция (с по-скъпите) и едно леко досадно проскърцване след втората година на пластмасата в средната част около скоростния лост; също така и дразнещата инфотеймънт система (която подобриха в следващите моделни години). МX-5 на 1 година - НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ. (включително никакви пластмасови скърцания). Ревюто ми на MX-5цата мисля още седи в този сайт
  • #24
    6 rate up comment 0 rate down comment
    man ( преди 1 година )
    Ти сериозно ли го цитираш това като проблем? Че се износвали ускорено задните накладки!?! Кажи, честно! Не съм написал, че CX-5 е перфектна във всяко отношение, а че е една от най-добрите алтернативи. Да, на мен кората на багажника потропва и до тук с проблемите за 3 години екплоатация. Тва сериозно! При фейслифта има хора, които се оплакват от ниско светене на фаровете, което се поема ганрационно и до тук. Не си мисли, че кат кихнеш 100 бона за премиум марка и те чакат НИКАКВИ проблеми.
  • #23
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    premature rear brake failure cx 5
  • #22
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Точно CX-5 имах, и то след фейслифта. И спокойно мога да кажа - не си прав, некачествена е. Не може на чисто нова кола всяка пластмаса да и скърца. Мога да изпиша и цял роман с проблеми, много по-сериозни, но мястото тук е ограничено. Ето какво търсят хората в Google:
  • #21
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До Никола ( преди 1 година )
    За съжаление Киа и Хюндай навсякъде поскъпнаха яко.Вероятно са решили,че вече са премиум...
  • #20
    7 rate up comment 1 rate down comment
    man ( преди 1 година )
    Много компетентни анонимници се изказват наизуст. Имам ЦХ-5-ца оттук купувана 2014-та, и е всичко друго но не и с лошо качество или пък ненадеждна. Точно обратното. И понеже се зачекна и цената, я погледнете за премиум качеството на Ауди/БШВ/Мерц, какви пари искат. Там където ЦХ-5цата приключва като цена до горе с екстри с топ мотор (ок. 70 хилки), получаваш гола кат пушка Х3-ка/Ку5-ца, а ГЛС даже почва по-нагоре, пак гола с базови мотори. Слагаш нави/кожа и някой асистент и отиваш над 90 бона!
  • #19
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Оли, за какво говориш? Никога не съм притежавал Тойота, нито съм коментирал нещо за тази марка, защото не я познавам.
  • #18
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ВАГи, почти същите неща ги написа и за новата си Тойота преди няколко месеца. Малко повече разнообразие де! Измисли нещо ново, това се изтърка вече. А между другото АБ правят едни прдължителни тестове до 100 000 км. Що не вземеш да им се обадиш и да им кажеш, че нещо са се объркали за Маздите. И на ТЮФа се обади и им кажи,че много се чупят и тяхното инфо не е истина. п.с. Много си елементарен момченце.Лъжите ти могат да минат само в детската градина.Толкова са плоски и елементарни като теб.
  • #17
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Аз съм от излъгалите се да си купят нова Мазда. Това е автомобилът с най-лошо съотношене цена/качество на пазара. Колата трябва да се покара известно време, за да разбере човек, че всичко вътре е имитация на качество. На 6-тия месец тропаше нещо от кормилната рейка. Системите за подпомагане на водача са не само плачевни, но и опасни - нищо общо с монтираните на Мерцедес, Ауди и БМВ. Инфотейнмънт системата е пълна с бъгове. Тънко, хлабаво, тракащо. По-лоша настройка на окачването трудно се намира