IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen е заплашен с 19,73 млрд. евро глоба във Франция

Местната комисия за защита на потребителите се обърна към прокуратурата

Volkswagen е заплашен с 19,73 млрд. евро глоба във Франция

Сериозни проблеми за Volkswagen Group се очертават и във Франция, след като местния регулатор за защита на потребителите - DGCCRF, обяви, че концернът е спечелил 22,78 млрд. евро от продажбите на дизелови автомобили с нелегален софтуер в страната, съобщава Le Mond.

Volkswagen е заплашен с 19,73 млрд. евро глоба във Франция

Информацията вече е изпратена на френската прокуратура, като в нея се казва, че Volkswagen е спестил 1,52 млрд. евро, благодарение на програмата, която лъже за данните на вредните емисии. Тази сума германският концерн е трябвало да инвестира в двигатели и обслужващия ги хард и софтуер, за да може да отговарят на екологичните изисквания.

Volkswagen вече бе глобен в САЩ, където избухна скандалът. Само за покриване на щетите от "Дизелгейт" зад окена концернът ще трябва да извади минимум 25 млрд. долара, като тази сума със сигурност ще се увеличи след заведените голям брой дела от клиенти на германския производител.

Данните на DGCCRF предстои да бъдат използвани от прокуратурата за образуване на дело във Франция. Според организацията, защитаваща правата на потребителите в страната, концернът ще трябва да плати глоба в размер на 10% от годишния си приход, което означава 19,73 млрд. евро.

Снимка: Autonews
 

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Така е трябва да се наказват много строго. Но както виждате Европа се е превърнала в пионка на Германската наглост и корупция. САЩ които ги обвиняват в двоен стандарт кара собствените си компании, като ГМ да правят огромни сервизни акции и разследва ФОРД за подобни злоупотреби, като VAG. Германия да е наложила глоба на VAG? ДА ги е накарала да си изкупят лъжливите коли? Да ги е накарала да платят обещетение за годините лъжи и манипулация на пазарите? НЕ Германия е най-голямото зло на ЕС.
  • #12
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Пододни нарушения, от която и да е компания, трябва да се наказват изключително сурово. От една страна заради очевидните здравословни последствия, но от друга заради изкривяването в икономиката, което предисвикват. Мамейки, VW създаваха впечатление, че техните двигатели са по-мощни и по-икономички, намалявайки продажбите на други, честно опериращи марки. На тях кой ще им възстанови загубите за години назад? Кой ще компенсира работниците, които са били съкратени?
  • #11
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Про вагенски ориентираните коментиращи се опитват да наложат мнението, че дизел е РАВНО на измама и как, видите ли всички лъгали. Ами това просто не е вярно! Не омаловажавайте факта, че чрез мошеничество са пробутани 11 милиона коли, от алчност!Веднага давам пример - веднага след старта на Дизелгейт са опитаха да накиснат и Опел, специално Зафира 1.6 дизел 136к.с и се оказа, че колата отговаря на всички норми!Прочетете по темата - просто пример че дизел не означава измама, а само ваг дизел!
  • #10
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ако им изчислят и данъците, които не са платени заради измамата ЕС трябва да ги глоби само за пропуснати ползи още няколко десетки милярда... 8 милиона автомобила ли бяха в европа 11 ли колко там. Сметнете данъците на реалните вредни емисии в ЕС и ще видите кооолко много данък, като пропуснати ползи трябва да си вземе ЕС от VAG. Ама бабичката смачкана със зъби и нокти брани държавната хранилка.
  • #9
    3 rate up comment 5 rate down comment
    хранителен_монопол.. ( преди 2 години )
    яжте по един сникърс, преди да пишете! Не сте на себе си... или просто сте нетолкова умни.
  • #8
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Крайно време е и в Европа да започнат да ги съдят тези наглеци и да си платят за дяволиите. Щом тровят и лъжат да си плащат. Никой не ги е карал да слагат измамен сафт. Ако хванат и други и тях да ги съдят. Избщо трябва да се спре с тези измами заради които страдаме най-вече ние клиентите. Съмнявам се обаче нещо да стане. Пак задкулисно немци и французи ще замажат нещата и ние клиентите и най-вече хората от градовете ще им дишаме саждите.
  • #7
    4 rate up comment 8 rate down comment
    KLASIKA ( преди 2 години )
    Нали това казвам и аз!: - Да спрат с новите коли които изчерпаха визията си заради гей-дизайнерите!!!!! И за в бъдеще всеки да си избира електрическата кола с брилянтен ретро дизайн и с подобаващия и звук създаден с ефекти. Новите гей-дизайнери правят "трансформарси" и отвратително грозни продукти???? ....,затова БМВ взеха дизайнера на Шкода,защото доста се отдалечиха от БМВ и той ще ги върне! Кратко и ясно:-ХОРАТА СТАНАХА ДОБИТЪЦИ ЗАТЪПЕЛИ ЩОМ КУПУВАТ МУТИРАЛИТЕ КАТО ДИЗАЙН СКРАПОВЕ.....
  • #6
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Саркози и Меркел заедно я забъркаха тая каша. И трите немски и двата френски концерна трябва да го отнесат. От този протекционизъм, загубиха само европейските потребители.
  • #5
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Кампанията с/у ФВ се ожесточава и вече съвсем си заприличва на икономическа битка Любопитен съм да разбера защо Пежо и Ситроен, барабар с Рено, си седят на сухо. Те дизели не произвеждат ли?
  • #4
    11 rate up comment 15 rate down comment
    d ( преди 2 години )
    На някой май му хареса да изнудват фирмата ,едни лесни парички.Ми ок. Забрана за всичко що е френска кошница в Германия,закриване на сервизите техни и представителства и готово.Хем е и екологично,без рендета в немско.