IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Летящият автомобил на Toyota ще дебютира на Олимпиадата през 2020

Японската машина ще се казва SkyDrive и ще развива до 100 км/ч във въздуха

Летящият автомобил на Toyota ще дебютира на Олимпиадата през 2020

Корпорацията Toyota ще инвестира допълнителни 40 млн. йени (352 000 евро) в проекта за разработката на летящ автомобил SkyDrive, съобщава The Independent. Парите ще бъдат предани на копанията Caraviator, която играе основна роля в създаването на машината.

Летящият автомобил на Toyota ще дебютира на Олимпиадата през 2020 г.

Тестовете на първите прототипи на триколесния летящ автомобил трябва да стартират в края на 2018 г. Премиерата на машината ще се състои по време на откриването на летните Олимпийски игри в Токио през 2020 г., като не е изключено именно от нея да бъде запален и олимпийският огън.

Летящата кола ще се издига във въздуха с помощта на 4 ротора, каквито и сега се използват в безпилотни самолети. Машината ще може да достигне височина от 10 метра и да развива максимална скорост до 100 км/ч. При движение по земята скоростта ще бъде до 150 км/ч.

Летящият автомобил на Toyota ще дебютира на Олимпиадата през 2020

В Toyota започнаха работа по създаването на летящ автомобил още през 2011 г., а през 2014 г. бе патентован дизайнът на крилете на машината. Системата напомня на етажерка, като е използвана при самолетите от началото на XX век. Крилата са разположени на специални стойки една над друга, а когато машината е на земята, те се прибират в специален отсек на покрива.

Снимка: Toyota

Тагове: skydrive caraviator
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Не са тръгнали да летят, споко. Това ще е само прототип и нещо като реклама. Хората не са готови още за това. Нито държавите, който ще трябва да регулират въздушния трафик.
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    То всеки има право да е с доволно ниско IQ, но твоето е отрицателно ми се струва. Сети се за 2009-та. За кво беше рекордната сервизна акция ? За коли, които ускоряват от само себе си ли ? Или аз се бъркам нещо?
  • #11
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    ясно - разбрах те - всички германски кочини катастрофират по вина на водача, а вскички японски автомобили катастрофират по вина на колата.
  • #10
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    За разлика от цялата гама от модели на оризарите, с е36 и голф 3, фаталния край би бил поради по вина на шофьора, поради прекалена висока скорост например или липса на умения(особено при е36). Докато при каручките от страната на изгряващото слънце по подразбиране такава вероятност се изключва, защото им трябва календар до 100км/ч. Тоест шофьорите няма да се убият, но любимия им производител на прежди, няма и да ги опази. Нали, професоре ?
  • #9
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    за фатален край се обърни към създателите на е36, гоуф3 и подобни недоразумения
  • #8
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ми ква файда, като на следващата година >50% от колите ги отзовават поради риск, който може да доведе до фатален край ? Ние сме малко прости хора, обяснете ни, "професори".
  • #7
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Striker ( преди 2 години )
    Мдаа, сега въпросът пред ВАГен груп е как могат да направят същото, но с Хауди А6-чка с 2.5 ТДИ. Сложноо
  • #6
    13 rate up comment 6 rate down comment
    фолк с ваген ( преди 2 години )
    Още преди 5-6 години му казах на вагенското фенче, че от тия нафтови "технологии" ще се докарат до там японците да продават летящи коли а те вурстове и кетчуп. Явно съм бил много прав!
  • #5
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    ваги, ти колко коли от ф1 си виждал у ваше село и колко си карал да те питам? ф1 е състезание а колите по пътищата са съвсем друго нещо. правиш ли разлика изобщо? дай вякоя друга мантра да и се посмеем.
  • #4
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Много добре виждаме какво могат Японците с техните технологии във Формула 1