Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Lexus все пак ще предложи кросоувър със 7 места

Японците се отказаха от направата на отделен модел, а ще пригодят RX

Lexus все пак ще предложи кросоувър със 7 места

Анонсираният преди няколко години 7-местен кросоувър на Lexus ще се появи на бял свят, но не като отделен модел, а като разновидност на сегашния RX. Това разкри представител на европейското подразделение на марката, цитиран от изданието Autoreview.

Lexus все пак ще предложи кросоувър със 7 места

Според информацията, новата версия ще бъде представена още през тази година, като ще се отличава от стандартния модел по увеличеното разстояние между двете оси и различното оформление на задната част. В Lexus вече са патентовали имената RX 350L и RX 450hL, което значи, че 7-местният SUV ще получи както бензинов, така и хибриден вариант.

Удълженият RX ще стане първият кросоувър в историята на марката, оборудван с 3 реда седалки. Преди това със 7 места можеха да се прохвалят само рамните всъдеходи LX и GX. Основни конкуренти на новия модел на Lexus ще бъдат Infiniti QX60 и Acura MDX, които разполагат със същата конфигурация на салона.

Lexus все пак ще предложи кросоувър със 7 места

Впрочем сегашният RX с 5 места се представя доста добре на пазара, като в САЩ е лидер в класа си със 109 000 продажби за 2016 г. Очаква се 7-местната версия също да се хареса на клиентите, като тя ще се предлага и на европейския пазар.

Японците разчитат и на още един кросоувър – компактния UX (на последната снимка), чийто концептуален вариант бе показан през миналата есен в Париж, а серийната версия ще излезе на пазара догодина.

Lexus все пак ще предложи кросоувър със 7 места

„Паркетният” модел трябва да замени неособено успешния хечбек Lexus CT 200h. За него са запазени имената UX 200, UX 250 и UX 250h, което значи, че ще има бензинови версии с мотори с мощност 150 и 200 к.с., както и хибриден вариант с около 200 к.с.

Снимки: Lexus
 

Тагове: suv lexus rx lexus ux
0 от 500
  • #28
    4 rate up comment 0 rate down comment
    GP ( преди 1 година )
    На кой какво му харесва е един въпрос, но това което ВАГените не можете да успорите е доказаната надеждност на Lexus
  • #27
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Имах Aisin в Mazda CX-5-цата си. Много бърза, но превключва изключително грубо и е изключително глупава. Сега карам 8-скоростен ZF в Ауди - разликата е от земята до небето. Също толкова бърза е, но смяната не се усеща, МНОГОКРАТНО по-интелигентна е, особено при спускане, и реагира поне 2 пъти по-бързо на ръчна смяна на предавката.
  • #26
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами не мога да кажа същото, като Колю.Наблюденията ми към тези кутии, са че са доста чупливи и рядко изкарват повече от 200 000 км.
  • #25
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Колю ( преди 1 година )
    Някой долу писа за автоматиците на айсин - едни от най здравите на пазара за последните няколко години. Вграждат се в много марки освен японски, БМВ - в Ягуар, Форд Ситроен/Пежо Ако Ауди бяха започнали да ги използват щяха да спестят много бели коси на зомбираните си купувачи. И кучетата в квартала знаят,че щом аудито автоматик навърти 80- макс 100.000 км следва грозна и скъпа изненада. Така е поне за моделите 2003-2010 година дано по-новите модели да издържат повече от гаранцията
  • #24
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Които е карал лексус знае за какво става въпрос. Моят IS е доста стар -2001 г и на 340.000 км. Карам го от 8 години всекидневно- освен за смяна на масло в сервиз НЕ е влизал.Отделно нищо не скърца и трака в интериора.За аудито на жена ми не мога да кажа същото Отдавна трябваше да сменя колата ,ное просто желязна и ще изчакам последния модел още малко да падне Относно оборудването - направо е обидно BMW 1ца модел 2016 да се предлага с гол немултифункц.волан Това все пак не е Дачия Бивш VW фен
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Транмисиите на i8, X1 и 2-серия Active Tourer са на Aisin, компания от Тойота Груп.
  • #22
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Хехе, да, това което могат да кажат БМВ на Тойота е: благодарим ви за модерните технологии - батерии, силова електроника, горивни клетки, транмисии" Би ли споделил какви точно пък трансмисии са взели? Тази на Антонов ли?
  • #21
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ех, швабен зи, ех, каскен.Погледни цените на немската тройка и ги сравни с конглокентните им модели на Лексъс, бре.Нали това ти пиша от доста време!Лексъс все се опитват да подбиват цените, ако ли не, кой ще ги купува тези боклуци?! Колкото до хибридите - знам, че Тойота там са силни.Аз ти пиша за електрическите модели!!!Къде са там Лексъс???И трите немски производителя имат вече ел. модели в гамата си.И ще добавят още към нея!А Лексъс ел. автомобил кога?
  • #20
    12 rate up comment 8 rate down comment
    re ( преди 1 година )
    Благодарим ви тойота, че внедрихте ръждата в серийното производство. Технология.
  • #19
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Хехе, да, това което могат да кажат БМВ на Тойота е: благодарим ви за модерните технологии - батерии, силова електроника, горивни клетки, транмисии. Съжаляваме че не можем да предложим повече от канцерогенни дизели, но все пак проявете снизхождение - ние сме просто едни дървари като другите немци.