Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Какъв ще е новият VW Touareg?

Хибридна версия, мотори с 4 цилиндъра и управление с жестове за сред новостите за модела

Какъв ще е новият VW Touareg?

Следващато поколение на флагманския всъдеход на Volkswagen вероятно ще бъде представено по време на автосалона във Франкфурт през есента. Изданието Autonews се опита да събере на едно място повечето известни детайли за новия Touareg, който обещава да бъде един от най-бързите, най-мощни и най-луксозни автомобили от този клас.

Какъв ще е новият VW Touareg?

Леко шаси и тегло под 2 тона


Новият Touareg ще бъде изграден на платформата MLB Evo, която е направена от алуминий и стомана. Тя се използва за основа на второто поколение на Audi Q7, както и на най-бързия сериен всъдеход в света Bentley Bentayga. Същото шаси ще се използва и за новото Porsche Cayenne, както и за Lamborghini Urus, които също ще се борят за постигане на високи скоростни параметри.

Какъв ще е новият VW Touareg?

Платформата ще позволи на третата генерация на Touareg да свали около 200 кг. от теглото си, което няма да превишава 2 тона. В същото време всъдеходът ще порасне на размери, като дължината му ще бъде увеличена от 4,8 на 5 метра, а широчината ще достигне 2 метра.

Нарасналите габарити и най-вече по-гоямато междуосие ще увеличат обема на багажника, както и мястото за краката на пътниците на задния ред седалки. Версия със 7 места обаче няма да има, тъй като германците вече направиха подобен SUV – Teramont, а предлагат и Tiguan Allspace, който също има 3 реда седалки.

Напълно нова външност

За външния вид на автомобила може да се съди по появилите се на няколко пъти шпионски снимки, на които Touareg е без никакъв камуфлаж. Както и се очакваше, всъдеход ще има много общо с прототипа T-Prime Concept GTE, представен на автосалона в Пекин през 2015 г.

Какъв ще е новият VW Touareg?

Освен това Touareg ще наследи някои семейни черти от новото поколение на Tiguan, както и от Teramont. Всъдеходът ще може лесно да бъде различен по голямата хромирана решетка на радиатора, заострените светодиодни фарове, както и по раздутите калници.

Управление с жестове и гласови команди

От концептуалния T-Prime следващият Touareg ще взаимства и редица стилистични решения на интериора, в който ще се залага на скъпи материали. Като опция ще се предлага 12,3-инчов приборен панел Active Info Display, а също така и информационно-развлекателен комплекс с диагонал 15 инча. Броят на бутоните и аналоговите превключватели ще бъдат сведени до минимум, като мултимедията и някои от функциите на автомобила ще бъде управлявани с жестове и гласови команди.

Какъв ще е новият VW Touareg?

Всъдеходът ще получи система за кръгов обзор с 4 видеокамери, която се предлага за VW Passat, както и редица функции за полуавтономно управление. Ще има още подобрена система за автоматично паркиране, система за следене на лентата на движение и разпознаване на пътните знаци, както и адаптивен круиз-контрол с функция за пълно спиране и автоматично потегляне при движение в задръствания.

Мотори с 4 цилиндъра и хибридна версия

Гамата двигателя ще бъде представена от усъвършенстван 3,0-литров дизелов V6 с 270 к.с., както и бензинов мотор със същия обем, развиващ 340 к.с. Вероятно версия с V8 няма да се предлага, но почти сигурно ще има такива с 4-цилиндрови турбодвигатели. Те ще бъдат насочени за пазари като Китай, където собствениците на автомобили с големи мотори плащат огромни данъци.

Какъв ще е новият VW Touareg?

Бензиновата „турбочетворка” ще стане част от хибриден силов агрегат – същият, на който разчиташе и прототипът T-Prime. Това е двигател с обем 2,0-литра и мощност 252 к.с., който работи в комбинация с електромотор със 136 к.с., комплект акумулатори с капацитет 14,1 кВт/ч и 8-степенна автоматична скоростна кутия. Сумарната мощност на агрегата е 380 к.с., като при тази версия ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 6 секунди.

Само на електричество хибридният вариант ще може да измине 50 км, а зареждането на батериите му от електропреносната мрежа ще отнема 9 часа. Системата за бързо пълнене ще се нуждае от 30 минути, за да зареди акамулаторите.

Какъв ще е новият VW Touareg?

Производството на третото поколение на Volkswagen Touareg ще се осъществява в завода в Братислава, Словакия. Глобалните продажби на модела ще стартира в началото на 2018 г., като единствено хибридната версия ще се появи на по-късен етап.

Снимки: Volkswagen, Autonews
 

Тагове: suv volkswagen touareg
0 от 500
  • #18
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Извинявам се за намесата, но когато някой твърди нещо е добре да е истина. В плюс ще е да има минимално ниво на интелигентост, нещо като 17+29=?. Така се отсяват плиткочелите *** с глуповатите коментари. Та корейския посленик не кара, а го возят. И не в БМВ 5 или Lexus,а в черен Genesis с тъмни стъкла. Съжалявам сополанко, аз съм от София.
  • #17
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    За пореден път се убеждавам, че преди публикуване на коментар трябва да има елементарен тест за интелигентност... например 16+28=? - така ще се отсяват илитератите и 3 годишните от възможността да публикуват глупости. Като например самотния милионер с Хюндая, които под всяка статия за ФВ намира начин да разкаже колко всички са смотани и колко неговата любима корейска марка е напреднала. За това корейското посолство в БГ карат Лексус, а колата на посланика е БМВ 5 :)
  • #16
    7 rate up comment 1 rate down comment
    U2 ( преди 1 година )
    Познах за астричката. Накарай баща ти да продаде едно агне се Гергьов ден, да я смените за по-нова. Ще прехвърлиш газовото и готово. Със здраве, въшкарче!
  • #15
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Много се жегна за Сонатата май :) И все пак - това е статия за ФВ, хуйдая си го рекламирайте на други места, например по стоянките за бакшиши, тъкмо и киаците ще се присъединят към новия век. :) Оставете ФВ, Пежо и Опел на балъците да си ги купуват.
  • #14
    6 rate up comment 2 rate down comment
    U96 ( преди 1 година )
    Пастирчето от Мало конаре се засегна, че корейците са направили нещо повече от останалия сив поток. Какво, да кажем на бялото черно ли? Само защото той милее пред астричката на баща му от 1994 г. 1.4 с АГУ Lovato и касетофонче NEO. Извинявай, моето момче, че наранихме чувствата ти.
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Insignia няма DSG или DCT. Автоматът им е с хидро-трансформатор. Някой да им напомни, че сме в 21 век.
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Искаш да кажеш бивша Insignia. Защото тази е последната. Следващата ще е Peugeot 508. Там въпросът коя е по-посредствената марка Пежо или Опел, т.е. вече бившия Опел. Тази марка логично умря, на никой няма да липсва автомобилната палачорщина наречена Опел.
  • #11
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Айде пак специалистите се изказаха... дали Инсигнията няма да има 8-степенен автомат? То е ясно че един самотен собственик на Пони или Соната бившо такси се самоубеждава каква велика корейска автомобилна вакханалия кара и пише 5 пъти, но поне да се пообразова малко.Освен това тук се говори за ФВ - ръкоблудствата с марката с менте емблема на Хонда могат да продължат под някоя статия за тях.
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Взимате снимката, която е в гръб. Слагате пръстче върху емблемата. Какво виждате? Ауди, нали? Вече всичките модели на концерна са еднакви, само им сменят логото.
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Да, прав си. Скоро в Инсигния и Мондео ще постигнат три степенно регулиране на климатика.