IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Lexus смятат седаните за „мъртви”

Японският производител ще прави комби

В Lexus смятат седаните за „мъртви”

Стандартните седани са умиращ вид и съвсем скоро те ще изчезнат напълно. Това обяви един от шефовете на Toyota Motor Company – Токио Фукуичи, който отговаря за развитието на моделната гама на концерна, както и за марката Lexus.

В Lexus смятат седаните за „мъртви”

„Съвсем скоро ще настъпи времето, в който стандартните седани просто ще изчезнат. Хората се ориентират към кросоувърите и това е напълно нормална реакция, тъй като тези автомобили предлагат по-голяма свободно пространство и  по-високо място за седене. Затова трябва концепцията на седаните да се промени”, обясни Фукуичи, цитиран от Autocar.

Според топ-мениджъра, крачка в тази посока са направили именно в Lexus с новия LS, който бе показан на автосалона в Детройт. При този модел седанът се превръща във фастбек. Подобна теннденция се забелязва и при други производители.

„Сега е напълно нормално собственикът на скъпа кола да седи в нея по джинси и тениска, а неговият шофьор да бъде с костюм. Трябва да излезем от стетеротипите, в които са попаднали седаните и да започнем да залагаме на по-динамични автомобили”, каза още Фукуичи.

Шефът на Lexus е категоричен, че иска компанията да направи комби, което да включи в моделната си гама. То трябва да бъде по-ниско от автомобилите от SUV-сегмента, но и да е по-дълго от традиционните комбита. Според Фукуичи, компанията му има ресурсите да направи подобен автомобил, който да се отличава значително от стандартните комби-модели.

Снимка: Lexus

 

Тагове: toyota motor company
0 от 500
  • #6
    8 rate up comment 3 rate down comment
    trb ( преди 6 години )
    RX450h е доста шумен в купето над 100 (сравнено с q7 2016) ls200 също е шумничък, но пък звука е доста приятен
  • #5
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    За кои точно японски автомобили говориш?Марка, модел?Дай да ги сравнм с другите да видим дали са по-шумни! Да не се окаже, че е точно обратното и си поредния, който си фантазира врели-некипели или е чул поредния слух в кръчмата. За твое сведение драги, всички автомобили във всеки клас са почти с един и същ шум в купето. Разликата е 1-2 децибела. Няма немски, няма японски, всичките са еднакво шумни или обезшумени, според класа в който са.
  • #4
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Triforce ( преди 6 години )
    И да, и не!Все пак когато автомобилът е седан, всичкият шум остава в багажника. Да ме извиняват, но... докато не се обезшумят автомобилите по-сериозно, това, за което се пише е абсурд! Да не говорим, че японските автомобили при 130 км/ч и нагоре са толкова шумни, че няма и накъде повече! Изключвам Лексъс. Той е учудващо тих и при високи скорости! Но това, че една марка ще направи тих автомобил, не ни топли всичко останали.
  • #3
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хеч-бек е най-доброто решение.То е между седан и комби. Не е толкова дълго, като комбито, красиво е като седан, а дава пространство почти, като комби и размерите му не са така големи.Харесвам много седаните, но за съжаление те не са никак практични.Например последното в което се убедих е когато си купувах хладилник. В хеч-бека ми влезе спокойно въпреки големия размер 2 м на 60 см. Просто спуснах задните седалки и се побра. В седан това няма как да стане. комбито пък е прекалено огромно.
  • #2
    26 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тоя е прав. Седаните останаха само за луксозни, представителни и правителствени нужди. А там Лексус нямат шанс пред немското трио. Цял свят се вози на S class и компания когато става дума за президенти, министри и т.н.
  • #1
    34 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ако продължават да са толкова грозни, и 20 комбита да направят, няма да ги спасят.